LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Helé mami, horolezec. Jéé už tam neni!?
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
ČP obtížnost Brno (20.04)
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)

Žebříček
Cesty:
9.Vopat 11259
10.Janošová 11254
11.Vlk 11116
Bouldry:
9.Lavička 10125
10.Novák 10100
11.Lebeda 9884
Hory:
24.Drahota 3282
25.Y 2861
26.HKvdf 2832

Výsledky
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)

Deníčky
5547 lezců
1095406 cest
Nové přelezy:
Detoxikace 9+
Láska Bez 7C
Old School 9+
Epita 9
Märchenpri 9-
Hybernace Xb
Fragole 7c+/8a
Odcházení XIb
Anack - Su 7b
Stromlinie 9

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Název cesty:

Děvečka S Jetelem

Klasifikace:9+/10-
Typ cesty:skalní
Sektor:Červené Stěny - Mimikry
Oblast:Srbsko
Poloha:Český Kras
Obtíže:síla
Sklon:převislá
Délka:15 m
Jištění:7 bh + sl.
Autor:Petr Resch 05/2016
Popis:
Start c. Kankán, od 1.bh doleva téměř vodorovně přes další 4 bh a poté přes převis nahoru
Poznámka:
pěkné vytrvalostní lezení s občasnými odpočinky
Zapsal:pr, 09.05.2016 11:10:41

 

Hodnocení / Počet:   1 / 1

  
(hezčí cesta - více bodů)

 Kontaktovat správce
 Průvodce
   - Červené stěny


 Všechny cesty
 Nová cesta

Komentáře

Opravuji pojem "vytrvalostní".Na dvaceti krocích přece nikou nenateče. Zkrátka taková roztomilá rozlézačka.
Zapsal: Petr Resch, 11.05.2016 08:38:22

Spíše 10-
Zapsal: Petr Resch, 01.11.2016 13:26:49

To je otázka na Pepu Sulkeho. Myslím, že některé chyty jsou tam opravdu více než zvláštní, jednoznačným favoritem je přilepená kostka uprostřed hladké stěny.
Zapsal: Petr Resch, 02.11.2016 08:24:45

Jinak také viz původní článek: Chyty jsou vesměs přírodní, ačkoli čištění a časté lepení je samozřejmě také zásah (zajímavě vyhlížející kostka v hladké skále pod stropem tu zůstala po předchůdci/ích).
Zapsal: Petr Resch, 02.11.2016 09:09:17

Tahle písnička o "čištění" je už dost ohraná. Zajímavé je, že ještě před tvým dolováním v pravé části Červených převisů tam Pepa Sulke vzal jednoho hodně dobrého lezce a ten tam nenašel, po čem by jako měl lézt. Jiní velmi dobří lezci před tebou našli jednu lini s bouldrem 8A+ dole a dál to prý bylo tak 9-. Přede jinými lezci jsi říkal, jak se ti jeden velký bočák nehodí do cesty a že ho zalepíš a jak jsi řekl, tak jsi udělal. Po tvém přelezu jedné cesty upadly s následovníky klíčové chyty a hodně by je zajímalo, jak to, že s tebou ne. Asi prostě umíš zázračné věci - dělat cesty tam, kde to jiní nedokázali, a levitovat. Nechápu, jak ti tvé "čištění a lepení" může tolerovat místní OVK, i když pro současného správce jsi bůh, tak se to dá pochopit, ale co by tomu řekli ochranáři, co provádíš za věci v NPR Karlštejn? Pokud sis chtěl postavit po petráči další pomník, tak se ti to povedlo.
Zapsal: :-), 02.11.2016 12:23:38

Tak jo, pojďme tam s tím jedním velmi dobrým lezcem. Pojď mi ukázat ten zalepený bočák, přiveďme tam lidi, kteří urvali ty chyty, po kterých já jsem lezl. Nebo si budeme jen psát?
Zapsal: Petr Resch, 02.11.2016 13:26:31

Problem je, že když uvedu jména, ty budeš psát a psát a psát ty tvy mejly, buď srdceryvný, nebo zastrašovací.
Zapsal: :-), 02.11.2016 16:55:30

Pravda je ta, že když jsem tam byl, po tom co Sulke navrtal do previsu háky, nebyl tam, asi kromě nějakého prilepeneho chytu, jiný chyt! Pak tam byl Tomajda s Vodarem a jejich závěr byl, že jediný volný směr byl jeden, s tím, že první hák nešel cvaknout a že kolem je boulder cca 8A až, A+... Rok, dva po té, po působení pana místopředsedy CHS je tam cest jako máku. S tím, že najednou letos na jaře ten první hák šel cvaknout. Co dodat? Že by někteří členové chs a vlastně volení členové VV, byli nejako více nedotknutelnejší? Asi kdo se dostane do chs jako místopředseda, tak si může na skalách dělat či chce. A to se raději nebudeme bavit ani já, ani Tomajda o, dejte tomu okartáčované liště v Pyrožení !! Nebo kdo to dělá na Srbsku a na Žihli Péťo?
Zapsal: Safi , 02.11.2016 21:02:18

Bočák klidně ukáži.
Zapsal: Bída, 02.11.2016 21:23:17

Co tu zas řešíte ? Mimikry je super sportovní oblast a že se někdy něco vylomí, je normální... Petrovi by jste všichni měli lízat koule protože to co on dokázal a všechno ve svém volném čase....Buďte rádi za to.
Zapsal: Petr je borec, 03.11.2016 07:01:31

A co dokázal? Dojebat to, na co jiní neměli žaludek a je to naprosto v rozporu se všemi pravidly? Zmanipulovat disciplinární řízení, a plakat na všech nádražích že on je ten dobrej? A když už se mu povedlo to všechno zamést, tak ani nedokázal sebekriticky stáhnout vocas a jede ve stejné lince dál? Promiň, tohle je jasnej signál pro všechny co se o dění zajímají, že on a jeho parta nemají ve vedení svazu co dělat.
Zapsal: bezpáteřák, 03.11.2016 07:22:01

Bohužel takových omezenců jako ty je tady většina.
Zapsal: ., 03.11.2016 08:14:35

Pyrožení: ??? neznám historii Čištění a lezení jiných lidí: v cestě Strašák jsem strávil tři dny, než je ve stavu, v jaké je dnes a leze se. Kdysi to zde uvedení lezci taky prolezli, že prý 10-. Adam dočišťoval Predátora taky ještě poměrně poctivě a těm cestám tam dává palec vzhůru, jeho kritický přístup k sekání je myslím velmi dobře znám. Ano, to čištění je v tomto případě velkou dřinou a odpadávají i bloky, které byly Pepou vymazány cementem. Fakt bych nechtěl, aby na někoho něco spadlo. Jsem rád, že ta nejhorší dřina je za mnou a že se tam leze. Bohužel se stále občas něco ulomí, například teď lišta v jedné z nejlehčích cest - to mě hodně mrzí. Rád za sebou nechávám práci hotovou, takovou, na které si lidé s radostí zalezou. Ad ochrana přírody: v rámci vyjednávání nových podmínek pro lezení v lokalitě jsem se osobně zúčastnil terénního přezkoumání a OP byla se stavem oblasti spokojena.
Zapsal: Petr Resch, 03.11.2016 09:44:26

Přesně tak Petře, naprosto s tebou souhlasím.
Zapsal: ., 03.11.2016 09:58:08

Žabomyší války Sulke/P.Resch nezmizely ani po zmizení teplákového démona. Lepit,nelepit,sekat,nesekat...Kras,Petráč.Aby ostatní lezci měli co lézt s palcem nahoru.No tak teda joooo,uráááá,znásilníme to všechno a máš-li jiný názor na "lezeckou kultůru" lízej koule.Naštěstí pořádnýho lezení je,ne jen za hranicema,dost.
Zapsal: Rudý převis, 03.11.2016 10:23:55

Bych z toho nedělal kovbojku. Němá barikára, nebo Kašpárkův hrobeček je taky sekanej a hojně se lezou. Sekané cesty mají i své výhody. Např. Bronx byl 8b, pak ji Petit přesekal na 8c+. Jenže Tribout nemohl dosáhnout, tak ještě přisekal další stup. Tudy vede jasná cesta zejména pro oklouzané oblasti.
Zapsal: Hadrburg, 03.11.2016 13:34:27

Hlavně když se seká,tak je třeba se řídit pravidlem "Dvakrát měř a jednou Resch". A samozřejmě taky "Sulke k Sulkemu sedá,rovný rovného si hledá." :D Není Kras jako Kras.Ten na tom východě není zdaleka tak divokej jako ten západní.Voni na tom východě prej na lumpy s majzlíkem (nezaměnit s Majzlikem)pouští vlky.A vlk to je šelma psovitá, zubatá.
Zapsal: ., 03.11.2016 15:17:25

nechal bych tu cervenou hlinu vopiskovat a vysekal naky zabovice, vapno nema v cechach tradici...
Zapsal: muzes mi rikat ferdinande, 03.11.2016 15:49:26

nebo do toho v rámci erasmu+ a integrace dráteníků rovnou po půl metru narvat roxory a hromosvod :-D
Zapsal: bezpáteřák, 03.11.2016 18:03:29

Petře, že ochrana přírody nemá problém se stavem skal, neznamená dodržení lezecké etiky při dělání cest. Obecný problém: Poslední dobou se stále častěji objevuje obhajoba spáchaných zvěrstev tím, že si dotyčný předem „vyjednal legalizaci své činnosti“ s úředníky atp., kteří často ani nemají valné povědomí o rozsahu či hloubce jeho zásahů do přírody obecně a už vůbec ne o lezecké etice. Taková „stabilizace volných bloků“, aby nedošlo ke zranění lezců v sousedních cestách či turistů, je pro úředníky „Yes“ argument pro „malý zásah do přírody“ ve jménu „udržitelného rozvoje“. Ve skutečnosti jde vlastně o vykácení stromů o odtěžení několika tun skály, aby vznikl kvak v rozchrastu, který se pak stejně neleze. Při zásahu to vypadá jak na staveništi, po zásahu je vše uklizeno, přizván úředník, který je spokojen.
Zapsal: Jirka, 08.11.2016 10:43:05

A jako na každém správném staveništi by měl místopředseda vést stavební deník a mít kontrolní dny.
Zapsal: :-), 08.11.2016 13:21:32

A pokud si k tomu přizve kamarády, tak i koordinátora BOZP včetně plánu:-)).
Zapsal: Vlk, 08.11.2016 14:30:11

Černá stavba. Zbourat.
Zapsal: Odbor výstavby MÚ Beroun, 08.11.2016 14:57:11

Ke komentáři Jirky: měl jsme u čest lézt v oblasti s vynikajícími lezci. I tím nejpovolanějším, Adamem Ondrou. jeho kritický přístup k sekání chytů je myslím obecně velmi dobře znám. Tady si cesty pochvaloval. Nesvědčí to o něčem? Třeba o tom, že tam k žádnému porušování etiky nedochází? OP jsem zmínil, protože se na ní někdo výše ptal. Ohledně stavebních deníků, BOZP...je to určitě dobrý nápad, bohužel v tom nemám praxi. Za černou stavbu lze možná považovat mužíka v jednom nástupů.
Zapsal: Petr Resch, 09.11.2016 09:23:24

17.4.2014 jsme se tam potkali, byl jsem tam s Vildou Chejnem. O jednom velkém bočáku jsi říkal, že tě sere, že se ti nehodí do cesty a že ho zamázneš. Ulomením tam nic nehrozilo, prostě se jen svojí madlovitostí nehodil do obtížnosti. Zamáznul jsi ho. Přímo zednicky. To není porušení etiky? To je jasná modelace cesty. Dále jsi nezareagoval na Šafiho komentář - Tomajda s Voďárem před tvým působením jeden nýt v podle nich jediné přirozené linii cvakali klackem, protože nešel cvaknout z chytů. A ejhle, najednou jde cvaknout z chytů. Záhada.
Zapsal: Bída, 09.11.2016 10:51:49

Ten bočák bych chtěl vidět, jediné, co jsem zamazával byl okraj té velké díry vpravo, který se neustále odlamoval a nikde to nekončilo. Cvakání nýtu zase tak velká záhada není. Tam toho vrklavého během lezení a čištění dopadlo tolik, že se samozřejmě povrch skály měnil. Odpadly i pětikilové bloky z projektů, které byly pouze na povrchu omazány cementem. Ta skála zkrátka rozhodně nebyla připravena k lezení a dokud se neoleze, ještě tam toho spadne spousta. Aktuálně jsem minulou sobotu zkoušel přelézt jiným způsobem cestu Tanec s mraky, ve které se odlomila lišta a vypletím minikytičky s hlínou vznikl nový stup, který se do té doby nevyužíval. Byly u toho dva svědci. Záhady se nedějí.
Zapsal: Petr Resch, 09.11.2016 12:12:00

Petře, neobvinil jsem tě z porušení etiky, ač to tak v kontextu mohlo vypadat. Jen jsem v návaznosti na tvou argumentaci podotkl, že spokojenost úředníků (byť zelených) není totéž co lezecká etika. A v "obecném problému", který se nutně netýkal této cesty, to trochu "filozoficky" rozvedl. Elita typu AO, kterou na mě reaguješ, lezla i na Petrohradsku a tam to nakonec košér není...takže to zase úplně nekupuju. BOZP atd. - Prdelky si dělejte v Diskuzi nikoliv v komentech k cestě. Tady věcně. Díky!
Zapsal: Jirka, 09.11.2016 12:50:40

Záhady se nedějí? A co zakřivení gravitačního pole Země? Jak jinak by mohlo z převislého něco dopadnout na nástupní chyty?
Zapsal: xXx, 09.11.2016 12:56:31

Jirkovi - BOZP, bohužel se nedá u některých diskutérů poznat, co je míněno vážně. Do jednoho komentáře jsem toho zamotal více, promiň.
Zapsal: Petr Resch, 09.11.2016 13:02:43

"BOZP apel" nebyl samozřejmě primárně určen Petrovi. Byl oddělen mezerou, kterou systém smazal...
Zapsal: Jirka, 09.11.2016 16:17:49

Co kdyz ta minikyticka byla chranena?
Zapsal: Ochranar, 09.11.2016 17:59:06

Byli bychom s Tomajdou rádi, aby v linii vpravo od Smashing Mike And The Mechanic nerostly kytičky a nevznikaly záhadné chyty, už to bylo zkrokované za ty, co tam byly.
Zapsal: Šafi, 09.11.2016 18:17:16

Hmmm, koukam, ze porad dokola stejna pisnicka. Nulova Reschova reflexe, dokonce az naznaky dotceni, totalni odtrzeni od reality a "vsechny chyty tam vznikly jen lezenim" a to dokonce v mistech, kde se ani lezt nedalo.. :)
Zapsal: q, 09.11.2016 19:34:04

Smazal jsem Tě úsměve. Když se neumíš podepsat a říct svůj vlastní názor, nedezinterpretuj nějakýho Tučku. Nebudu řešit kdo tu argumentuje něčím, co jsem řekl konkrétnímu člověku u piva. Že info mám jen letmo z diskusí a na to konto že Petr jako každej jinej pacient mi už přijde přehnanej, ostatně např. já jsem přehnanej taky, přehnaný jsou i některý diskutéři. Neviděl jsem ho nic sekat a na Petráči jsem nebyl ani nepamatuju. Nehodlám soudit Petra ani úsměva, oba mají mozek. Ovšem psát podobný komenty mi přijde přehnaný nejvíc.
Zapsal: martan, 09.11.2016 19:46:18

No tvl, jaka pravidla si pro cenzuru tu aplikoval? Nebo se jedna jen o subjektivni cenzuru bez jakychkoliv pravidel?
Zapsal: q, 09.11.2016 20:33:27

Jo, subjektivně jsem tvl. vyhodnotil, že příspěvek překročil mez pravidel diskuse.
Zapsal: martan, 09.11.2016 20:54:44

Mne prijde PR jak Ovcacek se Zemanem-muzete dokazovat,konfrontovat a ukazovat na nepravdu,ale jeho arogance a pocit vyjimecnosti a nedotknutelnosti se nezmeni. Je to uz diagnoza.
Zapsal: Nesmrtely blazen, 09.11.2016 21:41:51

Hekzy Martane, no.. Za komancu by z tebe soudruzi meli radost.. Btw. nechavas tu ve vsech diskuzich mnohonasobne horsi prispevky a to ve velkem poctu (tento nebyl urazlivy, neporusoval zakony, nijak nevybocoval z diskuzni linie tu na lezci)..
Zapsal: q, 10.11.2016 08:58:17

To je až dojemné jak se anonym brání mazání anonymních komentářů. Zbabělec si vezme do huby konkrétního člověka, aby jeho prostřednictvím zaútočil na jinýho konkrétního člověka. Ale bez svého vlastního podpisu. Jak typické. Kdyby tam podpis byl, nevěřím, že by to Marťan smazal. Sory za OT, ale tohle mi fakt nedalo.
Zapsal: bejbs, 10.11.2016 09:19:49

Zajimave je, ze ve vsech ostatnich diskuzich se toto subjektivni pravidlo cenzury neaplikuje.. Interpretace, ze se necemu branim ja, jen jen tvoje... Lepsi ale zustat u faktu. PS. pro me je smajlik stejny anonym jako bejbs.
Zapsal: q, 10.11.2016 09:24:00

Hele, ty ufoune s pajcrem, to anonymní hnojiště je váš byznys. Bylo tam Tučka, pouhé příjmení. Takže díky, že jsi se k tomu výroku tak ochotně přihlásil ;-) :-D
Zapsal: :-), 10.11.2016 10:16:16

se jen nudite u kompu, deti a robotu na vas! Pojdme se bavit opravdu seriozne. Delat vtipky v komentarich k ceste na Lezci, to je jasna cesta do pekla. Zvlast pod cestou s vysokym cislem. Pod sestkama bzch diskusi dovolil. Lezeni a cisla jsou totiz vazna vec, je jedno jestli ve skalach, nebo jako tady na umelce. Vtipalkum bych klidne zrusil na Lezci denicek, nebo aspon ubral body. Za kazdej vtip 1000 bodu dolu. A tem co ho maji neviditelne bych ho pro vystrahu naopak zverejnil. Technicke detaily bych ponechal k vzajemne domluve pracovni skupine Bida, Resch, Tucka. K schvaleni bych to poslal Turkovi.
Zapsal: Ladivostok, 10.11.2016 11:50:55

Já myslím, že kromě prvních šesti komentářů by se mohly smazat všechny ostatní. Sice bych smazal vše kromě prvních dvou, ale z dalších čtyř je vidět jádro o problému.- Je jasné, že skála byla někde podlepena a že je míň kvalitní a tak se musela olámat. Kdo tento typ cest nemá rád, ví kam nejet. Žumpa dále nedává k cestě žádné důležité informace. Pokud je někdo opravdu hledá, musí projít žumpu, aby zjistil, že betu, pocity z pokusů v cestě atp. nenalezne. Komentáře tím ztrácí smysl, který zde pod cestou mají mít.
Zapsal: Valmar, 10.11.2016 14:06:39

Další lízkulka se ozvala.
Zapsal: :-), 10.11.2016 14:25:24

Dalsi duvod to tu smazat.
Zapsal: Valmar, 10.11.2016 14:55:43

Ano, všechno, kde se napíše, že bůh Resch seká, všechno smazat!
Zapsal: :-), 10.11.2016 15:17:07

To rikas ty. Vubec to neplyne z toho, co jsem napsal vyse. Diskusi na to tema bylo spousta. Tyhle stranky, ac je mniho lidi odsuzuje, maji obrovskou hodnotu hlavne kvuli informacim o cestach, ktere tvori samotni lezci. Prispevky tohle typu sem podle mne proste nepatri.
Zapsal: Valmar, 10.11.2016 16:47:14

Valmare.Ty jsi fakt mimo.Diskuse je u cest uplně k hovnu.K cestám je zbytečný diskutovat.Uplně by stačilo,kdyby tam byl jen počet hvězdiček.A případně to,že se jedná o manipulovanou cestu.To že halda cest je v Srbsku přitesnutá je prostě fakt.
Zapsal: Rudy převis, 11.11.2016 09:26:26

No jasne staci cokoli. Hvezdicky by byli take fajn a poznamka, ze je to lepene a spatny material pripadne seknane, kdyz si je t nekdo tak jisty staci. Jsou tu al jine linie, kde se treba meni obtiznost. Vylomi se treba chyt a pak je to jinak tezke atp.. + spousta dalsich info o jisteni a vesm moznym co souvisi s cestou je super. V lodstate souhlasim s tim co pises, ale jsem rad za dalsi komentare. Nevim proc bych mel byt mimo. Snad jen tim jsem mimo, ze reaguju na Rudy pero.. Ale ten balast pomluv sem proste nepatri. Diskusnich mist je jinde hafo. Navic je to podle mne uzavrena vec.
Zapsal: Valmar, 11.11.2016 11:06:19

Pardon prekouk jsme se. Rudy previs. Jinak uz sem taky nic pridavat nebuudu. Skoda, ze to tu asi nikdo nepromaze..
Zapsal: Valmar, 11.11.2016 11:13:00

Rudy Péro,nebo Rudy převis...to je jedno.Co ale není jedno,to je činnost"jistých lidí".Ambice co nemají hranice?Za pomocí lepidla,pajcru a sekáčku si dopsat jméno do průvodců?Je uplně jedno co tím v Srbsku vznikne.Nebo na Petráči.Nebo jinde.Když se vyčerpá potenciál pořádných skal,tak se prostě vyčerpá.A zbude šrot.A za opravdu světovejma číslama se jezdí už roky jinam.Mr Resch by se s tím měl smířit.Samozřejmě ho tady budou obhajovat permanentní Srbsko-jezdci,kterým zvětšuje svou činností hřiště.A tuhle diskusi klidně můžou smáznout celou.On se totiž,tolikrát potrefený sekal a lepič, nezmění.
Zapsal: Rudy převis, 11.11.2016 11:35:35

Pravda je, ze Adam cerveny previsy chvalil. Ale bylo by dobre dodat, ze vysekany petrac ( zihli) oznacil jako zbytecnou prasarnu. S tim souhlasim, vysekane zebriky na zihli nikoho moc neoslnily.
Zapsal: ...., 21.02.2021 20:42:11


 Přidání komentáře 
Jméno
Email
Komentář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

Přelezy


 Přidání cesty do deníčku

Reklama:
 Foto dne:

Drž A Nepusť, 6-
 Databáze cest:
Všechny cesty (174332)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Memento Mori 7- Skály V Ludvíkově
Nordwestweg V Bielatal
Variante De Entrada 6a Alfacar
No. 16 6a Alfacar
No. 15 6a Alfacar
Nově komentované:
Cesta Pro Agátu VIIIa Hrubá Skála
Kopytem Sem 7- Skály U Tušimic
Cesta Pro Agátu VIIIa Hrubá Skála
Jihovýchodní Komín III Hrubá Skála
Žaludeční Likér IXa Labské Údolí - Levý Břeh

 Nově v diskusi:
Training protokol 7b -> 8a | Re: Ztráta klíčů | Re: Demencia Senil | Re: Demencia Senil | Demencia Senil | Ztráta klíčů | Re: Rozštípená skála | Rozštípená skála | nalezené lezky | Re: Zapomenutá helma a lezečky |

 Nové komentáře:
Karťák | Re: ... | Re: ... | ... | Re: Břeťa | Re: stanovy vs. vzdelavani | Re: stanovy vs. vzdelavani | Re: Demagogie HD | Re: Břeťa | Re: Poděkování |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (80)
Vzdělávání – cesta k úspěchu (43)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (41)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
Deklarace společného postupu horolezeckých oddílů (10)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (7)
Hollywood chystá film o prvovýstupu Warrena Hardinga na El Capa (6)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (4)

 Nově v inzerci:
Nové lano Tendon Master PRO 9.2 CS 80m | Ostravsko | LS Miura 42 | Friendy | Zapomenuté lezky Kobyla 14.4. | Parťačka na překližku | Arco - spolujizda | Zapomenuté věci | Statická a dynamická lana | Průvodce na Drábské světničky |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 420 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 424 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 462 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 424 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.