LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jedu, šlapu na ty nohy!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
ČP obtížnost Brno (20.04)
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)

Žebříček
Cesty:
9.Vopat 11259
10.Janošová 11254
11.Vlk 11116
Bouldry:
9.Lavička 10125
10.Novák 10100
11.Lebeda 9884
Hory:
26. 2691
27.Novotný 2660
28.JPPP 2485

Výsledky
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)

Deníčky
5549 lezců
1095690 cest
Nové přelezy:
Runway 9+/10-
Ippolito 10-
Ruská Rule Xb
Fotogenick 9-
Profumo Di 8a
Lidská Bes 8B/8B+
Amores Per 8A+
Top Guns 8a
Haus Gotte 8A
Jahodová D Xc

Stěny
Boulder Hluchák - Šumperk
boulderingjicin - Jicin
Prostor Letňany - Praha 9

Prodejny
HUDYsport - Teplice
NěcoNavíc.cz - České Budějovice
HUDYsport - Liberec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Název cesty:

Zlínská Cesta

Klasifikace:8+/9-
Typ cesty:skalní
Sektor:Severní Stěna
Oblast:Kozel
Poloha:Chřiby
Obtíže:boulder
Sklon:převislá
Délka:18 m
Jištění:3
Autor:R. Velíšek, J. Houšť, 1980 VI A0
Poznámka:
1.RP T. Pilka 1986
Zapsal:Josef Šlapák (PEPA), 05.05.2004 17:31:31

 
* * * * * * * * 
Hodnocení / Počet:   8 / 2

  
(hezčí cesta - více bodů)

 Průvodce
   - Kozel


 Všechny cesty
 Nová cesta

Komentáře

Libore sluč to prosím, je to tu dvakrát,mám takový dojem, že než to stačíš poopravovat, tak v tom někteří zase nadělají pěkný b...:-).
Zapsal: Vlk, 21.05.2007 21:18:10

je to tu dvakrat...
Zapsal: honza k., 05.05.2009 21:43:36

tak kolem Kozla a Chřibů toho bude na předělání víc, trochu strpení
Zapsal: m, 05.05.2009 22:48:21

Nástup je trochu těžší, pak samá madlojízní díra. Dolezový rajbas může trochu potrápit
Zapsal: Matty, 14.07.2013 17:33:59

víš co ruku na srdce ale něvěřím že si to dal OS v těchto pomínkách :) možná si spadl jednou nebo dvakrát v tom prvním kroku a pak si to dolezl ale i tak spíš RP sory ale jakýkoli argument mě nepřesvědčí :)
Zapsal: kozlák, 14.07.2013 18:07:03

normálně to dal na OS, co je na tom divného - je silný jak silnica - dneska sů fšeci strašně silní a nic nelezou a když pak dají omylem 7b na OS, tak je z toho kozlák vedle? TAK TO TEDA PRRR :-)
Zapsal: Břeťa Lebloch, 14.07.2013 19:25:59

Tak kdybych to na OS nevylezl, tak bych si to asi tak nezapsal kámo :-) To bych šidil jen sám sebe... Nástupní boulder jsem dal opravdu z první. Mám holt sílu, ale to snad není trestný. Pravda, bylo asi 22 stupňů, ale o to mám větší radost, že se mi to povedlo!
Zapsal: Matty, 15.07.2013 01:15:52

Zdar, OS téhle cesty bych Ti i věřil, ale FLASH Fialky? Vždyť má stejný nástupový boulder!. Radši si v tom udělej pořádek, když ty svoje přelezy tak propaguješ. Většinou to nereším, Ale pokud svoje přelezy tak vehementně všem vystavuješ na oči (viz Fb), měl by sis je umět na 100% obhájit. Sice jsou to prdlajs čísla, ale je to hlavně o poctivosti. Takže tomu rozumím tak, že spodní boulder s Fialky si lezl úplně jinak než ve Zlínské?
Zapsal: Leošák, 15.07.2013 07:42:18

Normálně po OS Zlínksé dal Flash Fialky - jako silný borec to zvládl levou zadní, ne? Já jsem kdysi taky zpochybňoval gde co, ale dostal jsem se do spirály výmluv a ohražování se a nadávek, takže já už věřím všem fšecko - i flash Fialky po onsajtu Zlínské. V tomhle světě kompjůtrů, je možné šecko!
Zapsal: Břeťa Lebloch, 15.07.2013 07:48:52

Je to tak Břeťo:). Taky většinou zastávám tenhle přístup, ale tentokrát už jsem se neudržel, tak doufám, že Matěj vysvětlí jak dokázal tento lezecký zázrak, na kterej je i sám velkej Adámek krákej:)
Zapsal: Leošák, 15.07.2013 07:54:07

Díky Břéťo! Zlínskou jsem lezl po Fialce. Jelikož jsem ten nástupní boulder dal hned a bez problému i před tím (a klidně bych ho zopakoval několikrát po sobě!!) zapsal jsem si Zlínskou na OS. Chápu, pro někoho je to klíčové, ale pro mě určitě ne. Vršek mi přišel těžší :-) Hlavně ty lišty vidíš hned ze země, takže bych to dal úplně stejně, i kdybych to lezl v opačném pořadí. Bohužel má cesta stejný začátek. Chápu, jak to myslíš. Vím, jak je OS definovaný. Přijde mi ale nefér, když jsem 98% cesty vylezl na OS, si to zapsat na RP. To už by bylo jako na závodech, kde se nesmíš dotknout druhého chytu od nástupu :-) Hlavně mi ten nástup velice dobře šel, takže to pro mě nebylo vůbec klíčové. Pokud bych to zdlouhavě trénoval a krokoval, cestu bych si na OS nezapsal! :-) Díky za zajímavou myšlenku ať vám to leze!
Zapsal: Matty, 15.07.2013 08:59:22

Zapsat si Zlinskou na OS potom co jsi lezl Fialku tak tomu uz nerozumim vubec. Zlinska je jen o tom stejnem nastupu do Fialky pak je to lehka sedmicka maximalne. Kazdopadne prosim Martana at tuto debatu smazne. K ceste to vubec nepatri! Kuci, nemate na sebe maila?
Zapsal: Jan, 15.07.2013 09:32:42

Honzo, napiš mi na: rock-climbing@centrum.cz Dík :-)
Zapsal: Matty, 15.07.2013 09:34:57

Já prosím Marťana, ať to nemaže - to k cestě patří - já si myslím, že je dobré vědět, jestli se cesta leze OS nebo FLASH, ale když je to všechno takové zamotané, je třeba diskuse. Nebo se pletu?
Zapsal: Břeťa Lebloch, 15.07.2013 09:54:19

Máš pravdu, je to opravdu zajímavé, kde je ta hranice. Když třeba člověk poleze nějakou variantu, kde se třeba jen na 1 metr napojí do jiné cesty (kterou už někdy lezl), tak si to nemůže zapsat na OS? To mi přijde dost vyhrocený. Čistý OS by měl tedy vypadat tak, že se podívám jen do průvodce, kde ta cesta je a vede... s hlavou sklopenou dojít pod cestu, abych nezahlédl ani jeden chyt...?
Zapsal: Matty, 15.07.2013 18:39:20

Jeden, dnes už klasik sportovního lezení v ČR a SR, kdysi řekl: Ts četl průvodce, to už OS nebude! Ale myslím, že trochu přeháněl.
Zapsal: Břeťa Lebloch, 16.07.2013 10:18:33

já myslím že tenhle nástup a vůbec klasa těch cest který z tama nastupujou je dost morfo...když to lezl Pilka, tak to bylo na něho těžky, protože je malej, když to lezl Leošák, tak chytl lišty, zvedl nohu a byl v tom...já když to lezl, tak ani nevím jak sem se přes to dostal, ale laborovat, jestli byl nástup 100proc. statický bez odrazu nohy, nebo ne...prostě to není cesta která ukáže jestli máš na 7b, 7b+. Dej si devizák a když ho dáš, je to podstivý, tam to neojebeš, nebo u kouřilka se nedá ojebat...
Zapsal: honza k., 16.07.2013 11:22:58

ten bouldr se leze oběma rukama z obliny ( viz. pozn. autora cest ) a pokud to někdo vylezl ze stoje s lišty tak jako by to nedal a á smůlu A že se mattyho zastává břeťa který dělal takový rozruch když sušil vylezl vzpomienku a rybanu a ty makaky na skalce se stejným nástupem a flash mu neuznal navím na mejcupu sem byl svěděk toho jak matty v jednom boulderu dal asi 5 pokusů a pak ve výsledkách tam bylo navím 1 na 1 tak si to přeberte jak chcete já něvěřím nikomu a ničemu co sem neviděl a nepřelezl :)
Zapsal: ste banda tupců, 22.07.2013 14:04:31

napsal zbyněk sušil nevím kdy : Manitou Další cestou za kterou jsem linčován je Manitou na Skalce u Trenčína. 7.4. 2012 jsem konečně přelezl Finále a cítil jsem se dobře tak že si vyzkouším i Manitua 8+/9-. První boulder (společný s cestou Spomienka 8+) jsem přešel bez větších obtíží až krok z velké díry dál mě přišel jako zápletka za 8+/9-. Cestu jsem nakonec dolezl. Jelikož jsem tušil, že se nemůže jednat o OS, i když jsem v tom nikoho nikdy neviděl, protože jsem už spomienku lezl, tak jsem uvažoval nad RP a Flash. Pro Flash jsem se rozhodl, protože mi ten druhý boulder přišel opravdu těžší. Ale i tak opět uznávám je to spíš RP. Jelikož už jsem tu první část lezl. Již jsem to v deníčku opravil. Nad bodama jsem opravdu v tu chvíli nepřemýšlel, opravdu jsem si myslel, že je to flash. Neznalost neomlouvá! Tímto bych se chtěl všem, jejichž ega jsem ranil, velmi omluvit. Nikdy jsem nepotřeboval takto nikoho vytáčet a už vůbec jsem si nechtěl ŠKODIT. Reakcím se nebráním (spíš směju), ale když mi někdo do očí řekne, že vlastně zase o tolik moc nejde a pak napíše komentář plný jakéhosi nasrání a urážek, tak nevím jak mám reágovat. Třošku mě toto nové klíma sere. I když u nás v oddíle si musí asi každý projít výslechem a obhajováním přelezů. S pozdravem Já
Zapsal: tak a je to, 22.07.2013 14:16:53

odpověď břeti leblocha : Zbyňo, tvůj zápis na Lezci se mého ega nikterak nedotkl. A nechci hodnotit Jenysovo ego, ale tuším, že na tom bude tak nějak podobně jako to moje. Jde spíše o to, že i tak svobodomyslná hra jakou lezení je, má svá pravidla. Flash a OS (i ty další styly) jsou historicky jasně definovanou záležitostí - a tvůj přelez Manitoua se s definicí Flashe rozchází - nebylo o čem přemýšlet. Pokud mluvíš o neznalosti ze své strany - sorry, ale nelezeš snad první měsíc abys tvrdil, že nevíš co je to to PP, RP, Flash, OS... Já jsem doufal, že chlapsky uznáš chybu, opravíš to (cos taky nakonec u Manitoua udělal) a bude to vyřešené. Ale ty tady brečíš jako malý kluk. Uvědom si, že podobné chyby udělala už spousta lidí před tebou. Zavdali tak svému okolí a často i celé lezecké veřejnosti důvod k tomu, aby je už nikdy nikdo nebral vážně. Takže to, co jsem ti (a jsem přesvědčen, že ve vší slušnosti) napsal na Lezci, je fakt - uškodit můžeš jenom sám sobě (a tímto článkem snad ještě víc, než špatným zápisem přelezu, který jsi nakonec stejně opravil) - viz kauzy Rečka, Kopold, Čermák ... Je nutné si uvědomit, že když veřejně prezentuješ svoje výkony, jsi veřejně sledován a hodnocen. Je jasné, že my se ani zdaleka nepohybujeme v obtížnostech u kterých by se jednalo o nějaké sponzorské smlouvy, ale lezení a horolezectví pro mě vždycky bylo poctivou a férovou záležitostí. Kubovi bych chtěl vzkázat, ať se radši neozývá, protože on ten žebříček z nás ze všech žere stejně nejvíc. A nakonec snad jen, že s Ondrášovým názorem se plně ztotožňuji. Břeťa 666 teaČR Lebloch
Zapsal: tak a je to, 22.07.2013 14:17:57

řešení oprav si to smaž to nebo něco s tím dělej jinak budeš za kreténa nebo zveřejni video a pak něco dělej
Zapsal: tak a je to, 22.07.2013 14:19:25

mojeho ega se to dotklo skrz že sem zlínskou dal RP 2hým pokuse a fialku třetím a rok sem si to neohl zapsat protože sem blbě nastoupil 1ní bouldr zapsal sem si to až po roce kdy sem ten první klíčový boulder za 6C/C+ udělal staticky s oblinky a nohy jak se má a ruku na srdce že moc lidí co to tam lezlo to tak nedělá :) ale to je u víc cest jako je třeba gorilák apod.. :)
Zapsal: PS, 22.07.2013 14:22:02

nastup? driv tam byla ta leva nastupova noha o kotel vetsi a noha tam drzela paradne a casem se to udrolilo takze ted se nastupuje s levou rukou v obline na napisu Z a druha ruka kousek vedle a dynamicky pravou do listy a teprv ted das levou na ten stup a jedes dal. Videl jsem to tak lezt x lidi, Sviste a i mistnaky. Kua jestli mi chcete rikat ze zacnete i na kozlovi definovat co muzu brat a co ne tak uz fakt nevim. Zlinska i Fialka jsou ve sve klase lehci kousky, je to proste boulder. Devizak je ale rozhodne jednodussi cesta nez Fialka. Mir v dusi.
Zapsal: j, 22.07.2013 14:48:04

prostě asi takto já si to taky lezu tak že naskočím ( resp. došáhnu) do dírky a su místňák ale podivej já to lezu na kozlovi jako svoje treninkové minimum abych si to to toho podělaného deníčku mohl zapsat tak sem sakra musel počkat na tření a v obou cestách udělat ten boulder poctivě.. ne že to vylezu uplně blbě a já nevím ve 25ti stupních a budu tady machrovat s ze 7b os a 7b+ flashem když to uděláš jak říkáš tak to je prostě zlínská max 7a a fialka třeba a+ A já nechcu nikoho srat ale prostě hra která má svoje pravidla se měnit nemožů to je prostě pi*ovina .. no a k devizákovy je to silovina takže když áš sílu výšku a techniku tak je to třeba aj za 7a+ .. ale ve fialce kterou nastoupíš poctivě hraje roli právě ten první boulder a že je ta noha oklůzaná to máš pravdu když tam lidi jak kokotí hlavy jezdí v takových podínkách a chtějí to vyleštit na kras nevím proč v létě nejedete někam na vápno nebo žulu .. a že je ta noho menší a vy ten boulder neumíte udělat je vaše - prostě mattymu to neuznávám břeťa by si měl ujasnit svoje názory a postoje viz diskuze výše a ten kdo neudělá první boulder v této cestě ať to neleze nezapisuje nebo ať drží hubu a dělá mrtvého brouka já osobně sem ho musel udělat 2x abych to mohl zapsat RP a pokaždé sem tak musel v zimě kvůli tření chytů i lezeček a už mě neserte vaše komentáře sou zbytečné a bezútěšné :)
Zapsal: shut UP!! , 22.07.2013 15:12:55

muzes teda popsat jak se to teda spravne leze? kdyz ses teda mistni kapo kozla a strazce otviraci doby... kdyz uz ted vime ze zlinska i fialka jsou definovane bouldery. No me prislo ze na fialce je nejtezsi prebrat ten bocak a spravne vybaletit na ten nasah doleva.... no asi su mimo :-) diky veliteli
Zapsal: j, 22.07.2013 15:30:25

no když si se tada tak pokořil tak se to nastupuje obouma rukama bez kamene v misce jak je nápis kozel dáš levou nohu nahoru na blbý stup nakulíš se na nohu šáhneš do lišto dírky zvedáš a deš levou do bočo-spoďáku .. až to tak uděláš tak můžeš mít klid na duši že si hrál podle pravidel btw pak ti i přijde kde je to klíčové místo :)
Zapsal: aspon tak, 22.07.2013 15:41:06

Já chci jenom dodat, že se nikoho nezastávám - pro "ste banda tupců, 22.07.2013 " - prostě jsem jen řekl, že už věřím všem všechno, protože tyto diskuse končí vždycky stejně - ten koho s eto týká, je strašně dotčený a ti ostatní jsou šíleně chytří. Ale ono je jednoduché sem nakopírovat nějakou diskusi odjinud a dělat kolem toho rozruch. Pro mě je to asi takto: JE TO MATTYHO BOJ. JESTLI MU NEVADÍ, ŽE SE NA TO OSTATNÍ DÍVAJÍ TAK NĚJAK PODEZŘELE...
Zapsal: Břeťa Lebloch, 25.07.2013 19:20:17

Toľko rečí kvôli nejakej bezvýznamnej ceste na iba o čosi menej významnej skalke moravských lesov... Dá sa to však pochopiť, vzhľadom k teplotám, ktoré tu posledné dni vládnu - čo takto studená sprcha, vážení? :}
Zapsal: tah-sha-tunga, 25.07.2013 21:37:50

Velky nacelnik necht si vzpomene na svou historii a zamete pred vlastnim vigvamem.
Zapsal: Tom, 25.07.2013 23:47:30

Veľký náčelník na starobu zmúdrel. A mimochodom, ja som si tie cesty len zapísal s klasifikáciou podľa seba - že s tým mal ktosi problém, to už nie je môj problém... :)
Zapsal: tah-sha-tunga, 26.07.2013 10:52:56

Kluci, ale už fakt přestaňte...
Zapsal: x-faktor, 26.07.2013 10:57:16

kdo je Břeta Lebloch? a co na to Miloš Zeman? Bude Oliva Klausová velvyslankyní na Slovensku? Budou opět rohlíky za korunu a topůrko za tolar? :)
Zapsal: honza k., 26.07.2013 13:23:05

Já bych spíš chtěl vědět, kdo je honza k., aspon tak, shut UP!, kozlák, PS a tak a je to. Kucí baví mě to čím dál víc :-)
Zapsal: Břeťa Lebloch, 26.07.2013 18:31:23


 Přidání komentáře 
Jméno
Email
Komentář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

Přelezy

robik8+/9-OS00.00.0000
Rici8+/9-OS19.10.2000
pepa8+/9-RP05.05.2004
bretal8+/9-RP16.05.2004
Gärtner Robert8+/9-OS15.06.2004
3k8+/9-RP00.00.2005
milo8+/9-RP26.11.2006
zoban8+/9-RP06.05.2007
Majki8+/9-PP19.05.2007
Rschneider8+/9-RP03.02.2008
rejtmon8+/9-flash01.06.2008
Liškut8+/9-RP28.03.2009
čaj8+/9-PP28.03.2009
honza k.8+/9-RP05.05.2009
jankoUP8+/9-RP24.04.2010
Fufu8+/9-RP09.04.2011
tulipan8+/9-RP07.05.2011
mimi8+/9-PP30.09.2011
ZbysekUB8+/9-RP10.11.2011
novakja8+/9-RP21.07.2012
hans19968+/9-RP12.08.2012
Jenys8+/9-RP17.08.2012
jan28+/9-PP19.05.2013
Matty Hořák8+/9-RP13.07.2013
zaoralf8+/9-PP21.03.2014
wana8+/9-RP27.09.2015
Řízek8+/9-PP10.10.2015
machar0068+/9-PP08.08.2016
Friday8+/9-RP03.05.2020
Mrnda8+/9-PP23.04.2023

 Přidání cesty do deníčku

Reklama:
 Foto dne:

 Databáze cest:
Všechny cesty (174361)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Jsem Super 7A Městské Skály
Zřícenina 7B Městské Skály
Už Jdi Spinkat Debílku 7A+ Městské Skály
Přítel Šňupák 6B Městské Skály
Friendship 7B Borzęta
Nově komentované:
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Čtyřnohý Kamarád Arik Xb Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín

 Nově v diskusi:
Re: Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b -> 8a | Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a |

 Nové komentáře:
... | Re: :D | :D | :D | Krasa prirody | Re: A co na to Martan | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (82)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (43)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (7)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (5)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (4)
Foto Máry Holečka ze Sura Peaku na titulce The Alpine Journal (3)

 Nově v inzerci:
rychlá a legitimní nabídka půjčky | Simond Rock+ velikost 39 | Skály kolem Prahy | Bouldermatka | Gore-Texka Mammut | Gore-Texka Mammut | Péřový svetr North Face za 800,- | Apartmán v Tisé | Nové lano Tendon Master PRO 9.2 CS 80m | Ostravsko |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 470 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 466 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 514 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 462 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.