LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Horolezec nepadá.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)

Žebříček
Cesty:
39.Galeová 10269
40.Kohout 10262
41.Novák 10218
Bouldry:
39.Indrák 8606
40.Zíma 8603
41.Bureš 8600
Hory:
8.Zaoral 5329
9.Švihálek 5320
10.Černý 5126

Výsledky
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)

Deníčky
5552 lezců
1096325 cest
Nové přelezy:
Temný Hvoz 7C+
Temný Hvoz 7C+
Temný Hvoz 7C+
Subjektivn 7C+
Monster Of 7C+
Sissi Ve V 9+
Traverso P 10-
Láska Bez 7C
Okupato 7C+
Přetížení 8+/9-

Stěny
Fitpark - Uhříněves
Areál sportu - Bystřice nad Pernštejnem
Škoda Sport Park - Plzeň

Prodejny
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3
HUDYsport - Ústí nad Labem
HUDYsport - Jihlava

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Název cesty:

Devizový Příslib

Klasifikace:9-
Typ cesty:skalní
Sektor:Kozel
Oblast:Kozel
Poloha:Chřiby
Obtíže:boulder
Sklon:převislá
Délka:15 m
Autor:Tomáš Pilka, M.Ondra,1984
Popis:
Vlevo od hrany středem stěny pilířku.
Poznámka:
Kratší cesta se dvěma bouldry, klíčové je dynamo nad třetím jištěním.
Zapsal:Jirka Sika (jirkas), 07.05.2004 11:00:47

 
* * * * * * * * 
Hodnocení / Počet:   8 / 6

  
(hezčí cesta - více bodů)

 Průvodce
   - Kozel


 Všechny cesty
 Nová cesta

Komentáře

Druhým autorem cesty je M.Ondra.
Zapsal: vlk, 04.03.2005 15:52:56

To fakt nechápu - jaký druhý autor, vždyť ty přece uznáváš jen jednoho autora-jak tomu mám rozumět?Podle tebe je přece autorem cesty ten kdo cestu první přelezl (i když třeba jen AF - nevím jestli uznáváš i TR,RK a další styly?).viz diskuze k cestě Lednová neděle (http://www.lezec.cz/cesta.php?key=16801) Mohl bys to teda nějak ujasnit, ať víme na čem jsme až si to budeme číst v průvodci.Děkuji a klaním se.
Zapsal: Břeťa Lebloch, 22.03.2006 15:21:21

Milý Břéťo, že jsi trošku nervově labilní vím, proto Tě chápu a mám s Tebou soucit :-), ale tu cestu dělali společně Svišť a Bokula, je fakt, že o tom nemůžeš nic moc vědět, neboť v té dobbě jsi ještě po dvoře tahal kačera. Takže by měli být jako autoři uvedeni oba.
Zapsal: Vlk, 22.03.2006 15:25:18

A Ty jsi, milý Vlku, trochu blbec, když takto odpovídáš ... a ještě bych mohl napsat, že to vím, aby můj kometář byl taky správně útočný a vypadající, jakože všechno vím a všemu rozumím ... ale nebyla by to pravda, jen si to o Tobě myslím na základě Tvých projevů tady na lezci, a že nejsou ojedinělé v takovém stylu. A ještě něco - jak se oháníš svým věkem a zkušenostma, tak věz, že věk je stav, ne zásluha. Ta je za jiné výkony (tím Ti neupírám oprávněné ocenění za dlouhodobou práci na zkvalitňování jištění v Krase a jinde a potažmo zajišťění bezpečnosti dalším lidem, kteří Tebou jištěné cesty lezou).
Zapsal: Pečis, 22.03.2006 17:31:51

Problém je jediný, pokud měl Břéta dotaz, či se mu něco nelíbilo, tak to mohl dát k nám na oddílové stránky ( jsme v jednom oddíle) a tam bychom si to klidně vyříkali, ale tahat takovéto záležitosti zbytečně sem mi přijde trochu jako výkřik do tmy, proto můj komentář v tomto stylu. Jinak věkem se nikdy neoháním. :-)).
Zapsal: Vlk, 22.03.2006 20:50:12

Vlku - právě proto, že ty to píšeš tady na lezci, tak to tu rozpitvávám.Až budeš tohle psát na stránky horoklubu, budeme se bavit tam.A věkem se oháníš docela rád - nebo jsi to v komentářích k Epitě mluvil oi jiných starcích?
Zapsal: Břeťa Lebloch, 23.03.2006 08:20:37

Smůla je Břéťo v tom, že nemáš stejný smysl pro humor jako já a nejsi tedy schopen domyslet jak jsem to myslel, bohužel má krevní skupina pomalu vymírá jak dobře víš. Ale u té Epity to Čokin velmi dobře pochopil jak jsem to myslel, protože to bylo adresováno hlavně jemu a ty neznáš souvislosti.Nebo jsi byl u toho, když jsem ho jistil, při jeho přelezu této cesty, že jsem si Tě nevšiml. :-)).
Zapsal: Vlk, 23.03.2006 11:57:08

Ne je to jinak Vlku - to ty už jsi starý suchar a nechápeš náš mladý humor. :-)
Zapsal: Břeťa Lebloch, 23.03.2006 12:50:22

O tom bych suše polemizoval, neboť většinu času na skalách trávím s lidmi, kteří jsou ještě mladší než Ty!! :-)).
Zapsal: Vlk, 23.03.2006 14:58:36

Cesty jsem sloucil a takovy ty blbosti dole umazal. Hosi hosi.
Zapsal: JirkaS, 26.03.2006 23:56:25

Zdarec vlku!Už se těším na diskuze a gagy pod skalama.Na Chřiby a Kras se těším jak stepní koza.howg
Zapsal: čaj-da, 27.03.2006 11:58:54

Přibližné hodnocení přelezu bez použití fixního jištění je nahozeno na E6 6b (asi:-). Lezci znalí tohoto způsobu klasifikace můžou oprubovat a upřesnit.
Zapsal: Kuba n, 08.11.2010 18:03:32

Přátelé zde uváděný Asův flash přelez je navíc uskutečněn ve stylu TRAD. Tedy po vlastním jištění. Velice hodnotný způsob přelezu!!
Zapsal: Kuba Novák, 08.11.2011 18:42:00

asu jede jak pila!! :) gratulace.
Zapsal: honza k., 08.11.2011 19:17:11

Jako po vlastních preskách?
Zapsal: Uklizečka, 09.11.2011 10:22:57

Kubo, a ten "klacek" požičiavaš za koľko? :}
Zapsal: tah-sha-tunga, 09.11.2011 17:17:18

Tak to co se šušká o "tašunkovi" v krasu je fakt pravda!!!:-))
Zapsal: Uklizečka, 09.11.2011 20:31:43

Co se šušká, sem s tím;-)
Zapsal: Willhem, 09.11.2011 20:53:55

Že parkuje hnědá embéčka v růžové garáži:-))
Zapsal: Uklizečka, 10.11.2011 12:42:23

Mě by zase zajímalo, kdo je uklízečka:)A ty Vildo přece víš o všem co se v krase šušká ne?
Zapsal: Leošák, 10.11.2011 14:25:40

Už vím;-)))
Zapsal: Willhem, 10.11.2011 16:30:11

Ja neviem... :|
Zapsal: tah-sha-tunga, 10.11.2011 16:44:42

lezení devizáka po vlastním je jako honění si péra levou rukou - lepší než pravou, ale jako s babou to prostě není - obvzláště je-li skutečně díra v devizákovi zasikována pouze kvůli tomu, aby se vlastním jištěním nepoškodila
Zapsal: dj bobo, 10.11.2011 20:33:05

O tej diere (resp. Sike) som teda nevedel, príp. som už na to zabudol. V tom prípade ostáva jediné - solo :)
Zapsal: tah-sha-tunga, 10.11.2011 21:30:38

Michal Rožek už nevím kdy to bylo ale určitě bylo,dokonce, nejsem si jistej jestli z toho není aji video.
Zapsal: m.u., 11.11.2011 07:13:34

proč se tady zase otevírá téma sika ? ? vždyť je zasikovanej i ten spoďák do kterýho deš z díry a kdyby mebyl tak už tam stejně neni takže je to jedině správný :)
Zapsal: janek, 11.11.2011 08:46:04

Řeší se tu z hlediska lezení po vlastním. Mimochodem pěkná volovina, protože sice je to nejtvrdší pískovec široko daleko, ale jeden dva pády do vl. jištění tu díru klidně zlividují. To chceme?
Zapsal: Uklizečka, 11.11.2011 10:34:40

Michal Rožek sólo Devizáka nevylezl. Chtěl jít do toho, ale nechal si to rozmluvit. Solo vylezl na Kozlovi Gorilího samce.
Zapsal: kuba novák, 11.11.2011 10:37:13

sika je jistě citlivým a nejednoznačným tématem. Sikou můžeme prodloužit "životnost" skal, když jí jen citlivě zpevníme chatrné chyty, po kterých se intenzivně leze. Takto můžeme zásah sikou vnímat jako ochranu skal. Ovšem sika používaná k modelaci nových chytů je už o něčem jiném. Jistě záleží na míře sikování a jisté citlivosti, kdy údržba skal sikou nijak skálu nehyzdí. Příjde mě více likvidační lézt a tvářit se , že destruktivní vlivy na skálu mým lezením vlastně neexistují. Jistěže nejlepší pro trvanlivost skal je nelézt na nich vůbec.
Zapsal: kuba novák, 11.11.2011 10:54:50

Dejte mi cisternu SIKI a zachráním Kras!!! :-))
Zapsal: berny, 11.11.2011 14:17:21

Kubo - dalo by se s tebou souhlasit, pokud by sika v díře byla použita jako ochrana chytu před nadměrným používáním díry jako chytu a stupu - ale zdá se mi, že v tomto případě byla díra zpevněna kvůli tvému ocelovému jištění - pokud ne, prosím vyvrať tuto fámu reakcí na tento příspěvek - díky. I to zpevňování je ovšem hodně sporná záležitost a ne každému se to bude líbit. Janku - proč se jako o sice nebavit? Máš-li s tímto tématem problém, nevyjadřuj se. Já se rád budu bavit dál.
Zapsal: Břeťa, 11.11.2011 14:25:10

Navrhuji kompromis - takové spojení historie s novodobými lezeckými prvky:))! Kozla semelte v mašině co se používá v pískových lomech, a právě ten písek by se mohl použít do betonu na stavbu stěny ála Olympie. Pak si tam můžem nastavět i těžší věci než devizák, a koneckonců patlat siku, vrtat borky, sekat chyty, popř. jiné přání si tam budem moci do nekonečna dle vkusu každého "moderního" lezce!:))
Zapsal: Uklizečka, 11.11.2011 14:50:04

No estli je to s tou "vyspravenou" dírou jak píše Břeťa, tak je to smutný a s nějakým "trad" bych se dvakrát nechlubil...
Zapsal: Willhem, 11.11.2011 15:56:01

pochopil jsem to tak, ze v te dire jsou vevnitr hluboko zasikovane steny te diry, aby se nenicily tim Kubovym klackem... takze si toho pry ani nevsimnes...
Zapsal: foton, 11.11.2011 17:10:14

po vlasním na písek? to je jako s krompáčem na polystyren!!! snad jsem vyjádřil jsvůj odporný názor jasně...
Zapsal: honza k., 11.11.2011 17:39:42

takže Asuovi patří uřezat co...????? holky...posuďte sami... :)
Zapsal: honza k., 11.11.2011 17:46:46

Podle mého názoru je úplně jedno, jestli jde to lepidlo uvnitř díry vidět nebo ne. Jde spíš o to, že díra byla ve skutečnosti upravena, takže nějací Kuba a asu můžou jít maximálně do háje a nehonit si ega pseudotradičními přelezy
Zapsal: upratačka, 11.11.2011 17:48:30

Ta sika mi příjde v tomto případě ok, ale spíš klacek vyspravený roxorovou tyčí je za hranicí pravidel bez debat. to je jak smyčka pozichrovaná frendem nebo vklíněncem, co kdyby...vlastně i ten klacek není košér, možná dvě bambule do díry nebo ufo - můj názor
Zapsal: čaj, 11.11.2011 18:09:18

tož se vyjádřím k té onanii: No jistě že je to onanie-to je přece jasné. Je to všecko jen hra. V tomto případě se hrajeme na "anglii". Zapadal jsem si do dřevěné tyčky od násady do nezpevněné díry. A z těchto padacích pokusů bylo zřejmé, že lůžko díry dostává pěkně zabrat. Tak jsem to prostě sikou ze vnitř zpevnil aby nedošlo k tomu, co tu někdo nadhodil-k nenávratnému poškození skály.Sikou jsem si nijak nevytvářel výhodnější lůžko pro tyč-jen jsem zpevnil spodní okraje díry. Shazuje to hodnotu přelezu? Jistě že ano. Ale hra na Kozlovi je zase o něco pestřejší bez toho, aniž bych se bál, že touto novou hrou poškodím skálu. Asu se o sice dozvěděl až z této diskuze, což jen ukazuje, že zásah sikou byl učiněn opravdu citlivě.Určitě by se to dalo vylézt i bez siky. Ale riziko poškození skály je tak větší.
Zapsal: kuba novák, 11.11.2011 18:26:47

Čaji-souhlasím, že ta tyč je dosti na hraně (spíše za hranou). Tradice na Moravských pyscích je krapet jiná. Donedávna se tu lozilo s vklíněnci a mnozí ze starší generace Chřibolezců odmítají nově zavedený prvek (prej omylem) z čech-tedy zákaz železných hejblátek. I když jsem tyč omotal tkaninou, abych se aspoň přiblížil k nově zvolenému ideálu, přesto uznávám, že tyč je prostě tyč :-). Takže kdo první vyleze Devizáka jištěného jen za bambule? He? Čaji-jdi do toho!!:-)
Zapsal: kuba novák, 11.11.2011 18:35:49

Navíc pokud jdeš po vlastním, tak poslední založitelné jištění je právě díra /víc nevím kde/ a v tom případě pokud náhodou blbě dohmátneš v přepado-doskoku, tak to zavání trošku zemovkou, ne? O to ale nejde, pokud by "něco" šprajclé mělo pravidelně vydržet několik desítek odsedů a pár pádů měsíčně, tak ta díra tuti nevydrží, to je snad jasné, takže tento směr není moc "clean". Na druhé straně uznávám, že si tak pár místních patriotů /což kuba je/ může takto devizák vylézt. A někdo mi tu krade duši, nejsem upratovačka!
Zapsal: Uklizečka, 11.11.2011 18:41:22

schválně jsem prubnul pád do dřeva v tom poskoku a na zem to nebylo :-).
Zapsal: kuba novák, 11.11.2011 19:19:20

No schovávat to za hru - Kubo, Kubo - nevím, nevím - asi pučím děckám majzl a kladivo a nechám je ať si hrají - však jsou to děti... Nejsem ani tak moc přesvědčený o tom, že je to takové hrdinství, přelézt to s tyčí v díře - vždyť vzpomeňme, jak Devizák vypadal dříve - první jištění je tam co bylo, jako druhý se cvakal kruh z Kapsy (muselo se nepříjemně nadlézd nad díru, cvaknout a vrátit), pak tam bylo to třetí a slaňák scházel. Myslím, že tlama při cvakání kruhu by byla mnohem nebezpečnější, než tlama do tyče v díře z poskoku. Případné navrhovatele - ať jdu a ukážu jim to, předem informuji, že na to seru - nepůjdu do toho. Ať je to jak chce - sika je z mého pohledu stále větší a větší problém - co ještě zpevnit, a co ne? Kdo na to má právo a kdo ne? Proč se zpevňují pouze některé chyty a pouze v některých cestách či bouldrech? Nerozumím tomu, nevidím systém - takže si vlastně může dělat každý co chce? Abysme nakonec neměli z Chřibů něco jako takovou malou Kalvárii v Nitre.
Zapsal: Břeťa, 12.11.2011 10:07:47

Břeťo, Břeťo. Když tu napíšu něco o CITLIVÉM přístupu k sikování, hned se na mě navalí hlášky o umělé stěně na betonce, Kalvarie atd. Důležitá je samozřejmě jakási "rozumná míra" používání siky.Každý extrém škodí.Jaká to je ta "rozumná míra"? Tu můžeme společně nalézt a určit si k používání siky pravidla. Mé použití siky není ani okem rozpoznatelné, (je uvnitř díry). Nepotřebuju nic schovávat za hru, protože pro mne celé lezení je hrou. Lezení je pro mne zábavnou kratochvílí.Nebo mám tomu připisovat větší váhu? Zachráníme svým lezením hladovějící v Africe? Chtěl jsem to prostě na tom Kozlovi skusit nějak jináč. O to víc mě těší, že mnohé další ta hra nadchla. Jestli to nenadchlo tebe-nevadí. Můžeme si to rozdat třeba v pexesu.
Zapsal: kuba novák, 14.11.2011 10:21:22

eště k tomu původnímu zajištění devizáka. Vzhledem k tomu, že jsem pruboval i starý způsob jištění této cesty, mohu konstatovat, že jištění za tyč je opravdu psychicky náročnější.Cvakání kruhu z kapsy není zase až tak těžké. Jestli mě nevěříš, můžeš tyto dva způsoby jištění otestovat na vlastní kůži.
Zapsal: kuba novák, 14.11.2011 10:56:19

Kubo, hladovějící v africe už asi nezachrání vůbec nic.
Zapsal: Břeťa, 14.11.2011 13:28:57

Kde je kvalita lezení na Moravských píscích víme. Ovšem úroveň diskuse kolem různých vděčných témat v ničem nezaostává za písky v Čechách. To je krásný;-)
Zapsal: Willhem, 14.11.2011 15:21:06

Tak já to shrnu, určitě se na Kozlovi sikuje s citem, místní tam také lezou s citem, ale dávat tu návody aby se na něm lezlo po vlastním /spousta hňupů neleze s citem/ by znamenalo jeho poškození. Howg.
Zapsal: Uklizečka, 14.11.2011 15:56:01

Cituji Kubu: lůžko díry dostává pěkně zabrat; zásah sikou byl učiněn opravdu citlivě; mé použití siky není ani okem rozpoznatelné... Kubo, děláš si z nás srandu? O citlivosti může být řeč u horního spoďáku, který se kdysi hýbal, ale v díře je teď kýbl šedé sračky, která je vidět skoro až z Koryčan, sika smeká, do díry nejde dát dobře noha jako dřív, ale nejhorší je, že to bylo udělané zbytečně, původní díra se běžným lezením neničila, zase jen vyhrálo vlastní ego, blbost a železná tyč. Ve Chřibech asi příklady táhnou a budují se pomníky. Podotýkám, že proti sikaduru nic nemám, důvod k opravdu "citlivému" zpevnění se občas najde. Jelen HKUH.
Zapsal: Jelen HKUH, 15.11.2011 14:03:22

mám jiný názor. Z hlediska "daleké" budoucnosti - co je přirozenější a méně škodlivější? Tři nýty v cestě,vedle kterých za x let budou skálu hyzdit zbytky uřezaných již nevyhovujících nýtů, nebo jednou provždy značně zabezpečené lůžko pro vlastní jištění? Je možné, že budoucí generace budou opravdu postaveni před otázkou vyměňovat, nebo nevyměňovat nýty, protože počet zbytků dříku ve skále už bude alarmující. Tento způsob lezení může být do budoucna alternativou k šetrnějšímu přístupu ke skalám. Znám pár takových případů v Tatrách, kde za pár desítek let došlo k výměnám nýtů a je to už opravdu docela znát. No v těch horách se to jaxi ztratí..Ale nha kozlovi?
Zapsal: kuba novák, 15.11.2011 15:17:07

Kubo já mám taky jiný názor: u cest, které lozíš roky, se ti to snadno píše. Napřed mnohokrát na druhém, potom na prvním a po desíti letech na jistotu s klackem v díře. Realita takového přístupu by bylo lezení s horním jištěním s prodřenými vrcholy skal a jednou za čas nějaký hrdinský přelez nad tlustou vrstvou bouldermatek. Lezení OS a RP na doraz by se z lezení dočista vytratilo. Nevím, komu by to udělalo radost....a ta provždy značně zabezpečená lůžka pro vlastní jištění by byla dřív zničená, jak ty borháky.
Zapsal: Lukas Hrazdira, 15.11.2011 16:29:57

no eště zareaguju tak nějak pokud možno souhrně. Devizák po vlastním byla pro mne výzva jak poleno. Mám za to, že ve věku, kdy je lezení bez borháků jaxi in, by byla jen otázka času, kdy by něco podobné napadlo někoho jiného-výzva je to docela jasná. Tedy díra v devizáku by byla jistě v silném ohrožení tak jako tak-proč tedy neučinit jistou prevenci před likvidací, že.V poslední době se množily hlasy o tom, že jsou Chřiby přejištěné. Proto jsem chtěl nastartovat "šňůru" lezení po Chřibech po vlastním, ať tu je patrná i nějaká alternativa. (K této alternativě přejištěných chřib značně přispívá i mladé Brněnské jádro kolem Čaje a ASUA). Jistě-všecko nové si zaslouží kritiku.Nebráním se ji.
Zapsal: kuba novák, 15.11.2011 17:35:32

Nic proti, nejsem vocad, ale nechcete se třeba zeptat autorů cesty, správce skal....
Zapsal: element, 15.11.2011 18:59:00

Autorovi cesty se to libi, ale fixni jisteni tam pry jeste necha
Zapsal: Foton, 15.11.2011 19:50:40

Kubo, to je to o čem píšu, když dá Devizák několik patriotů včetně tebe, tak se vůbec nic nestane /máte to nachozené/, pokud se bude ve Chřibech lézt víc po vlastním a víc do toho i PADAT, tak chci vidět, jak to ten materiál vydrží. To už mám lepší návrh - seskládat bouldermatky do 3-4 vrstev a dát jej free-solo.
Zapsal: Uklizečka, 15.11.2011 19:56:54

Jelene, Kubu neřeš, že patří do Kroměříže víme už dávno, jeden s tím ve Chřibech skončí, druhý začne, co s nimi naděláš. Nad způsobem jak to lezli taky kroutím hlavou, ale proti gustu žádný dišputát, když je to baví, něco podobného jsme kdysi použili v jedné cestě na vápně, když jsem potřeboval osadit zespodu v prváči druhý nýt a nebylo z čeho jiného, tyčka je tutová jako kruh a o vlastním jištění v duchu pravidel hry ve Chřibech nejde v dnešní době moc hovořit, neboť to není Lege artis, ať si hoši plácají, co chtějí:-).
Zapsal: Vlk, 15.11.2011 20:32:55

Po přečtení této debaty jsem usoudil že do kroměříže patří Vlk a ne Kuba .. Podle mě jediný kdo si tady hní ego je vlk Kuba si chtěl splnit sen s jestli ten sen byl o tom dat do díry tyčku a neco tam malo zasikovat nezlobte se na mě je to vetší zásah do skal než vlk který navrtal možná už i tisíce borháků a nýtu??? I když teď namítnete.. ale to je kvůli bezpečnosti..a já vám odpovím a kolik lidí už vyrvalo nejaký chyt ušláplo stup oklouzalo kras tak že je to teď nejhnusnější lezení na světě ???? .Myslíte si pořád že to je menší zásah do skály než kubova tyč v díře a troha siky ?? přijde mi to spíš jako závist že si někdo naplanoval projekt a dokázal si ho splnit. A jestli tady někdo narážel na to že to kuba lezl 1000x No a ? zmenšuje to hodnotu přelezu ? Pro vás třeba jo a myslím že kuba je na tom psychycky dobře a na vaše názory z vysoka kaká. Podívejte se na MacLeoda ten taky nacvičuje E11 Rhapsody Echo Wall na TR dokud to nemá v každém kroku na 100% a zmenšuje někdo jeho přelezy ?? Ste banda ubožáků a nedokážete se zamyslet. A ty vlku si starý pán který skály podle mého zničil víc jako kuba a každý do se nad tím zamyslí tomu to musí byt hned jasné takže kdybys nevěděl Kroměříž je v KOryčanech doprava a pořád rovně určitě mají pokoj pro pána který si myslí že je |Vlk . Peace kubo a víc krásných přelezů
Zapsal: JohnD, 08.07.2012 09:28:19

JohnD: co to meleš za nesmysly ?! ... jsi úplně mimo.
Zapsal: kkt, 08.07.2012 10:00:05

Dnes jsem tu sika-legendu vylezl. ta díra je nechutnost. Sika je v ní cítit jako klacek v zadnici... a to vše jen proto, že někdo neměl na letenku do Anglie, kde si mohl plnit sny.
Zapsal: jeník V., 01.05.2017 21:42:07


 Přidání komentáře 
Jméno
Email
Komentář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

Přelezy

boreal9-PP00.00.0000
robik9-OS00.00.0000
cokin9-PP00.00.2002
zoban9-PP08.07.2002
Lepra9-PP00.08.2002
Qido9-PP01.05.2003
uhřa9-PP10.04.2004
bretal9-RP06.06.2004
Gärtner Robert9-OS15.06.2004
Čermy9-RP24.09.2004
osman9-PP28.09.2004
0079-PP23.07.2005
Bublina9-RP02.04.2006
milo9-RP16.07.2006
Pepa9-PP23.07.2006
84100453259-AF14.12.2006
Majki9-PP19.05.2007
Biciste9-PP20.05.2007
Liškut9-PP20.06.2007
foton9-PP30.06.2007
Wondas9-PP19.07.2007
davu9-RP31.07.2007
Shivoo9-PP20.09.2007
Rschneider9-PP03.02.2008
Radjo9-PP11.08.2008
honza k.9-RP05.05.2009
ada9-RP18.08.2009
Jenys9-PP08.05.2010
čaj9-PP23.10.2010
Páťa9-PP24.10.2010
ZbysekUB9-PP05.07.2011
zdenous9-PP07.07.2011
asu9-flash28.10.2011
tulipan9-PP25.03.2012
Huron9-PP30.03.2012
Shappy9-PP19.04.2012
Mrnda9-PP15.05.2012
jankoUP9-RP27.05.2012
novakja9-OS21.07.2012
hans19969-PP12.08.2012
Polda JPPP9-AF05.10.2013
Jirka9-flash02.03.2014
zaoralf9-PP21.03.2014
Řízek9-PP22.03.2014
Polda JPPP9-PP06.11.2014
jan29-PP07.06.2015
wana9-PP22.08.2015
Karlito9-PP18.11.2015
Jurda9-PP28.11.2015
Martin7b+PP30.04.2017
Jeník V.9-PP01.05.2017
Martas9-PP30.07.2017
Inža9-PP08.09.2018
Jura9-PP30.03.2019
Mikundulas9-PP30.03.2019
Gaga9-PP30.03.2019
rejtmon9-PP01.05.2019
Rezo9-PP08.05.2019
Variant9-PP08.06.2019
Oslik139-PP25.09.2019
Edynho9-PP08.05.2020
dom9-PP17.05.2020
Vasek9-PP30.05.2020
tomtom9-PP13.06.2020
Fejtic9-flash04.04.2021
marena9-PP10.04.2021
DDEX9-PP18.04.2021
trumen9-PP23.07.2021
martinsifra9-PP11.09.2021
Shin9-PP12.09.2021
Marcin9-PP24.08.2022
Peanutzero9-PP19.03.2023
kletr9-PP26.03.2023
RosťaHolík9-flash28.09.2023
Jonatan9-PP07.10.2023
Dofal9-PP16.03.2024
edlaro9-PP07.04.2024
filipes20099-PP14.04.2024

 Přidání cesty do deníčku

Reklama:
 Foto dne:

Pozvánka na padání
 Databáze cest:
Všechny cesty (174428)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Equilibrium 7C+ Odlehlé Skály
Žerykova Zkratka 5 Buda
Zastydlá Puberta VIIIb Děčínský Sněžník
Stará Cesta I Prachov
Kontra 7B Zimny Dól
Nově komentované:
Kočičí Den IXb Frýdštejn
Pocztówka Szczytnika VIIIb Szczytnik
Big Brother 10 Sloup
Big Brother 10 Sloup
Big Brother 10 Sloup

 Nově v diskusi:
Re: Training protokol 7b - 8a | Brigáda Sušky | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -> 8a | Re: Training protokol 7b - 8a |

 Nové komentáře:
Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu | Re: Držák | Re: krása! | Král | big picture | neskutečný... | THnX | 50 je jen číslo |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (89)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (44)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (17)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (8)
ZykyCup (7)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (7)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)

 Nově v inzerci:
Rokytnice/J. St-Pá | Bor bouldering průvodce | Lezečky OCÚN JETT LU, vel. 38 | Ahoj | Statická a dynamická lana | parťačku na skály | Arcteryx GTX-proshell | Arco, Val di mello-Versante sud | Boty scarpa | Simond Rock+ velikost 39 |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 492 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 486 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 538 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 487 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.