LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Parádní finta, takovýhle kroky jsem v přírodě ještě nedělal.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12471
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
11.Švihálek 5320
12.Magič 4914
13.Sukačová 4783

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086735 cest
Nové přelezy:
Ztopořená 9/9+
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Tatranská Lomnica15.05.2016
Zdravim lezce.V létě jedm s přitelkiní do Tatranské Lomnice.Rád bych vylezl pár jendoduchých cest v okoli.Chci se zeptat jestli muže přitelkině se mnou když nejni v horolezeckém svazu.Podle toho co jsem četl na strankách horosvazu že do skal muže jen člen
 Re: Tatranská Lomnica15.05.2016
Myslím,že bys tam jezdit lízt neměl. Hory vyžadují zkušenosti a půlroční lezec v horách- to je zralý
  Re: Tatranská Lomnica15.05.2016
To se omlouvám že dělám hrubky,bohužel to nějak nedokáži změninit.Do tater jedu jako klasický turist
   Re: Tatranská Lomnica15.05.2016
Bohuzel dvojky lezt muzes, ale muzes mi t problem s vudci (ochranari) na dvojky mohou jen oni s klie
    Re: Tatranská Lomnica15.05.2016
Aha,já myslel podle toho co jsem vyčetl na horosvazu že člen muže všude po skalách jednoduše řečeno.
     Re: Tatranská Lomnica15.05.2016
Máš pravdu v tom, že člen ČHS může lézt v Tatrách samostatně cesty obtížnosti větší než II. Přesná p
     Re: Tatranská Lomnica15.05.2016
Omlouvám se už jsem to tam našel máš uplnou pravdu s těmi 2 cituji- Horolezeci smí vstupovat mimo zn
      Re: Tatranská Lomnica16.05.2016
Napisal si si klasicke turisticke trasy z T.Lomnice
napr. TL - Chata pri Zelenom plese - V
      Re: Tatranská Lomnica17.05.2016
Doporučuju túru na Skalnatou chatu. Myslím, že byste si s chatárem mohli padnout do noty.
       Re: Tatranská Lomnica17.05.2016
Lezl jsem to. Voknem, páč bylo zamčeno.
  Re: Tatranská Lomnica15.05.2016
Tak to je ale jen tvůj problém, že po deseti letech lezení nevylezeš v Tatrách ani klasickou trojku.
   Re: Tatranská Lomnica16.05.2016
Jsem tehož názoru, u nás jezdí nováčci s instruktorem také po třech měsících do Tater a nikdo v tom

 baby Vs antibaby12.05.2016
Omlouvám se, že zakládám další vlákno, ale nechci feu prasit její. Přesto mi to téma přijde docela zásadní, sám ho řeším jak na stěně, tak na skalách. Předesílám, že nejsem proti nikomu zaujatej a založit v určitým věku rodinu mi přijde přirozený. Přesto
 Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Jednou jsem byl v Anglickém parčíku a tak si jdu ke skalám čučim na skalu na lezoucí dvojku a najedn
 Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Při dnešní aroganci většiny dětmi obdařených a překližkářů ti zbývají jižní svahy Mt. Vinson...
 Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Muj pohled. Deti patrej k rodicum a patri do jejich "prirozeneho" prostredi. V soucasne ci
  Re: baby Vs antibaby12.05.2016
To je tak, kdyz nekdo chce deti a pritom chce ale stale zit jakoby je nemel. To, ze mit deti bude ob
   Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Naopak, my, co děti máme, už bychom nikdy nechtěli žít bez dětí.
Ale rozhodně kvůli tomu nep
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
To by me zajimalo, copak tvoje decko ma z toho, ze lezes? :) Vychovu souzneni s prirodou si teda pre
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
"Naopak, my, co děti máme, už bychom nikdy nechtěli žít bez dětí. Ale rozhodně kvůli tomu nepra
     Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Hele Geo a jaký negativa máš konkrétně na mysli? Ač jsem celkem zkušenej fotr, bohužel jen jedný dce
      Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Nejsem sice Geo, ale tech omezeni a zmen mi dite prineslo dost. Asi nejvyraznejsi je ta zodpovednost
   Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Deti mam, do skal je beru minimalne, ale co je sakra nekomu po tom, jestli bere deti do skal nebo ne
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
"...pokud je dokaze ukocirovat tak, aby se nepletly ostatnim pod nohy, zajistil jim bezpeci a o
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Nevím jak kdo to má, ale já si neumím moc představit vůbec ani tu možnost "mít děti a žít jako
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
souhlas
  Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Líp bych to nenapsal...
  Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Jojo, Feu to vystihla dokonale. Děti patří k rodičům, nehledě na to, že třeba můj roční syn je v pod
   Pro Johanku13.05.2016
Johanko, Feu, kolik těch dětí máte? Promiň, ale máte jednoho haranta a jste z něj vedle a myslíte si
    Re: Pro Johanku13.05.2016
Na stěnách je celý to téma vygradovanější tím, že se tam člověk nikam neschová, neuteče, je tam pros
     Re: Pro Johanku13.05.2016
Na druhou stranu, pokud budeme pořád chodit kolem horké kaše, některým lidem to nikdy nedojde. Ono ř
    Re: Pro Johanku13.05.2016
Rekl bych, ze prvni dite je pro vsechny dost nova zkusenost, takze se clovek muze citit jinak/vyjime
     Re: Pro Johanku13.05.2016
Odpočinout si od dětí může znamenat více věcí. Ono když třeba 3 roky vstáváš v noci ke třem dětem 0-
      Re: Pro Johanku13.05.2016
Nojo, ale vriskajici deti proste jsou. Pokud te serou, nemel sis jich tolik porizovat, abys nebyl to
       Re: Pro Johanku13.05.2016
To, že si člověk potřebuje občas od něčeho odpočinout, ještě neznamená, že si na to stěžuje. Dělám v
      Re: Pro Johanku13.05.2016
Hele, kdybych měla aplikovat tvojí logiku, řekla bych ti, že sis prostě neměl ty děcka takhle dělat.
       Re: Pro Johanku13.05.2016
To je fakt síla. Máš jedno dítě, jsi z něj celá vedle, a chceš poučovat lidi, co jich mají několik?
        Re: Pro Johanku13.05.2016
Johanka je dost mimo, ser na to.
        Re: Pro Johanku14.05.2016
Jako nezaujatý kolem jdoucí...ty Johanku znáš?! Víš jak se chová u skal, na stěně?! Víš kulový jako
         Re: Pro Johanku14.05.2016
Jo, jasně, že znám. Na některé ze stěn jsou pořád, tedy přes zimu byli, v poslední době i s mimčem.
         Re: Pro Johanku14.05.2016
Ja jsem teda jeste snad na jakekoliv stene nezazil matku s deckem, ktera by se chovala ohleduplne ke
    Re: Pro Johanku14.05.2016
Ty máš dobře vymydleno :-D :-D :-D
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Hele feu uvedomujes si ze v tech tlupach meli zeny s detma dane nejake misto a postaveni, ktere by s
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
V těch tlupách jsem nežil, ale u hominidů /nebo jak se nazývaj opice/ i jinejch biologickejch druhů
 Re: baby Vs antibaby12.05.2016
Bylo to tu mnohokrát a nemá tyhle flejmy nemaj žádný řešení. Bezdětný nechtěj bejt rušený, rodiče ne
 Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Johanko, Feu, rozumím vašemu přístupu. Taky chci, aby jednou moje děcka byly co nejvíc v přírodě a u
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Nikdo tu nekritizuje děti na stěně a ve skalách,ale ty rodiče,co nechají děti bez dozoru běhat všude
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Děti sebou beru tak v polovině výletů na skály. Momentálně mají 4 a 5,5 roku. Velmi často jezdíme do
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Asi jsi jinýma slova vystih o co mi tu jde. Dík a ať to leze. H
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
A nebo se dá jezdit tam, kde ty dnešní uvědomělé matky nepotkáš a i takové oblasti se najdou. Tam má
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Prekvapive, boulderove oblasti jsou relativne (a nastesti) v klidu.
Coz vlastne asi chapu, ba
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Jo, posledně se čoklové servali i v Suchym žlebu ve všední den dopoledne-to byla pro mě dřív oblast
   Re: baby Vs antibaby15.05.2016
a když mně čokl sežral celou svačinu, tak se majitel jenom "smál" jak je šikovnej, že si u
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Honzo, napsal jsi toho hodně, ale nějak mi z toho není jasný jak by jsi si to představoval. Asi cítí
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Vidím to stejně, je to v prvý řadě o toleranci, proto se snažím tu diskuzi nesměřovat jako napadání,
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Honzo, jak už jsem zmínila, naše děti jsou kojené, takže zatím ani není možné je nechat u babičky. K
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Dobrý Johanko. nechci to rozebírat, s tím kojencem, nádobím a tak. myslím, že to jde i jinak. Ale je
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Johanko, mám dva kluky, dvojčata; teď už budou maturovat. Já i žena lezeme a po jejich narození jsme
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Jo jo. A takový mobil vypadlý z kapsy při lezení převisu na stěně je také lahůdka :-) A zrovna na B
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Jo Davide a to je právě ten případ nezodpovědnosti rodičů - jak jsi mohl nechat dítě ležet někde kde
     Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Musím souhlasit, nezodpovědnost to od nás byla. Bohužel. Ale ne v tom, kde děti ležely, ale že jsme
      Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Davide díky za zkušenost i sebereflexi. Jsem rád, že to dopadlo jak to dopadlo a držím palce s lezen
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
To je pomerne dost silna fixace matky na syna. Mivas vuci otcovi obcasny pocit hostility obzvlast ve
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
jo to znam taky ze co delaji rodice to delaji deti. a tak sem najaro okopaval zahradku, v lete hraba
   Re: baby Vs antibaby16.05.2016
hele, pindy vo tom jak mejete nádobí nikoho neberou. marně čekáme recenzi toho fantastickýho emeryck
 Psi13.05.2016
Nemáte rádi psy? Už jste zkusili prášky na spaní? Pokud se okolo vás fláká problematický pes, odhadn
  Re: Psi13.05.2016
To same uz nekolik let aplikuji na deti!
  Re: Psi13.05.2016
Lepší je buřt a do něj drcené sklo.
   Re: Psi13.05.2016
Já případná rizika a následky konzultoval s veterinářem. Co ty?
    Re: Psi13.05.2016
Deset z devíti veterinářů doporučuje: nevychované psisko, které žere cizí buřty, chcípne na vnitřní
     Re: Psi13.05.2016
Nejspíš to psovi nic neudělá (ale nechtěl bych to zkoušet), jeden můj spolužák se pravidelně sázel o
      Re: Psi13.05.2016
Tím tedy padá moje dlouholetá iluze, co bych nejradši udělal psům, co po mě přátelsky skáčou. Budu m
       Re: Psi15.05.2016
To se mi libi, jak clovek, ktery tu casto vyhrozuje porusovanim zakona lidem, kteri napisou neco, co
        Re: Psi16.05.2016
Mě týrají ti psy a ne já je!

P.S.: Nejde o to, co se mi nelíbí, ale jsou všeobecně uz
         Re: Psi16.05.2016
A proc ty vseobecne uznavane hranice prekracujes temer nepretrzite?
          Re: Psi16.05.2016
Sem s tím. Kdy, kde, jak? A rád se dozvím, kdo mi to píše.
   Re: Psi13.05.2016
Tak toto je definitivně nejlepší příspěvek Jakuba Turka na tomto serveru :DD
   Re: Psi13.05.2016
osvedcena skola STB? jsi normalni? tohle vubec sem psat?
    Re: Psi13.05.2016
Ano, je to normální reakce na humanizaci psů ze strany některých jejich majitelů...
 Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Myslim ze se tu slucujou dve veci. Jedna je samotna pritomnost deti ve skalach a nezadouci, ale prir
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
feu, ono to jde shrnout i do jedné věty. Koncentrace se zvyšuje a tolerance snižuje. V tom je z mýho
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Koncentrace se zvyšuje a tolerance snižuje. Jenže to spolu úzce souvisí. Když vyrazíš za lezením a j
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Pak jenom stačí si vzpomenout, že nedávno nebyli injlajnisti, ale ani cyklostezky a úsměv se na tvář
     Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Ja teda na kole radeji jezdim na silnicich. Na tech cyklostezskach se totiz o jizde (tak jak si jizd
      Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Náhodou jsi uhodil hřebíček na hlavičku.

Celý to je o tom, že každej si něco představ
       Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Já ten problém nevidím na svý straně, ani na straně ortodoxních matek, jen mám prostě přírodu a skál
        Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Některá mý svý sny, jiná má svý dny... tak co je teď lepší?
 Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Tak pro vás muže,kterým vadí děti ve skalách (většinou jsou to totiž muži) mám jednu důležitou radu.
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Zuzka udeřila hřebíček na hlavičku :-)
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Utne tipec....proste kdyz zenu nelezkyni, tak hlavne ne kravu :)
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Naopak - chceš-li mít rodinu a jezdit za lezením bez děcek najdi si právě tu krávu, případně ovci, k
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Nevim jestli tahle umele vyhrocena moznost je jedina mozna.. Vetsina paru proste s prichodem decka n
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Jseš zlatá :-) všechny ženy, které se mnou chodily, protože jsem lezec (a ony lezkyně), ze mne nakon
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
A jak to souvisí s tím, že někdo nechává své dítě otravovat okolí? Píšeš nesmysly, protože tu slučuj
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Jak tu tak čtu "příspěvky" některých žen, tak pořídit si lezkyni bude ještě o něco horší n
 Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Diskuze je dlouha, cist to nebudu, tak jenom pridam svuj hlas.

Jsem chlap, tim padem
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Super diskuze !!
opravdu ze života, s plno názory se stotožnuji a jsem rád, že nejsem sám, ko
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Zajímavá diskuze. Ale všem tady v zásadě jde jen o to, aby se všichni chovali rozumně slušně. Jako v
 Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Lezci jsou dost casto spolecenska hoveda a asocialove, takze deti ve skalach je aspon castecne bud v
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
:) Jeste si zapomnel na hovno pod nastupem do cesty, to do skal taky patri!
 Re: baby Vs antibaby13.05.2016
asi bych to videl jako problém velkych aglomeraci a hodne lidi na malem prostoru. U nas mam spis pro
 Re: baby Vs antibaby13.05.2016
asi bych to videl jako problém velkych aglomeraci a hodne lidi na malem prostoru. U nas mam spis pro
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
není to o dětech ani o psech, ale "o lidech". Přesněji řečeno o vychovanosti a o respektu.
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Psí maso se prodává jen z dobrého chovu. Ne co najdeš chcíplého na ulici.
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
já myslel toho buřta ty trdlo, neboť řádní Turci, jakožto muslimové, psi nejedí.
     Re: baby Vs antibaby14.05.2016
muslimové nejedí prasaty ty tele ;-)
     Re: baby Vs antibaby14.05.2016
muslimové nejedí prasata ty tele ;-)
      Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Psy taky ne. Jsou taky nečistí, jako prasata.
     Re: baby Vs antibaby16.05.2016
A zase: něco jiného jsi napsal a něco jiného myslel...
      Re: baby Vs antibaby16.05.2016
A ty ted taky....
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Je to jednoduchý, to ze někde řvou pod skálou děti mi muže vadit, ale nic s tím neudělám, jelikož ma
  Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Je to jednoduchý, to ze někde řvou pod skálou děti mi muže vadit, ale nic s tím neudělám, jelikož ma
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
Mezi inteligentními lidmi je zavedeno, že můj životní prostor končí tam, kde začíná prostor druhého.
    Re: baby Vs antibaby13.05.2016
mylím že Aldo to shrnul velmi dobře...klidně mějte na stěně/pod skálou 20 dětí. ale když si nedokáží
     Re: baby Vs antibaby14.05.2016
A teď ještě je potřeba definovat čí je prostor pod skalami. Je to prostor dospělých nebo prostor dět
      Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Prostor pod skalami je vetsinou verejny. Muze tam prijit kdo chce a delat cokoliv nezakazaneho. Napr
       Re: baby Vs antibaby14.05.2016
No vetsinou se respektuji vseobecne uznavane konvence, ktere vychazeji z toho, k cemu byl prostor pr
        Re: baby Vs antibaby14.05.2016
K cemu je tedy primarne urcen prostor pod skalou ?
         Re: baby Vs antibaby14.05.2016
V těch územích, kde je vyhlášen nějaký stupeň ochrany přírody (všechny pískovcové a zaznamenatelná č
          Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Existence NP / CHKO neznamena zakaz pohybu mimo cesty. Ten se tyka pouze vybranych zon v ramci techt
           Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Píšu "obvykle nemáš ani bejt". Nevím, jakej je status území okolo Kapelníka a je pravda, ž
            Re: baby Vs antibaby14.05.2016
P.S. U těch Jizerek myslím samozřejmě ty místa, kde se leze, což je NPR Jizerskohorské bučiny nebo t
           Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Houbar muze sbirat houby pod nastupem udolky, stejne tak jako si nekdo jiny muze udelat piknik upros
            Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Z pohledu nekoho si treba uzurpujes skalu pro svuj trenink. Napadlo te to nekdy ?
             Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Ne. Už se tady probíralo, že většina skal, na které vedou lezecké cesty, je fakticky vyhrazena pro n
             Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Porad meles to same dokola.. Takto muzes vykonstruovat miliony prapodivnych prirovnani.

              Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Ano, ty a tvoje potreby na prvnim miste. To je to co z tvych odpovedi ctu a proto se porad ptam.
               Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Tak poparadku. Vidim, ze v tom ucelove hledas co sam chces slyset..

Vetsina skal je b
               Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Tvým slovníkem, lezecká cesta (včetně nástupu k ní) a jištění v ní je taky uměle vytvořený účelový o
                Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Hm, vidím, že jsme měli dva skoro najednou zcela analogické myšlenky...
                Re: baby Vs antibaby15.05.2016

Taky uz s tim cvicenim koncim. Takovejch zbytecnejch slovy kvuli tomu, ze deti brecej, psi s
             Re: baby Vs antibaby14.05.2016
A samozrejme, ze me napadlo, ze si deti na destskych hristich uzurpuji ten prostor na ukor me.
           Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Houbař nemůže sbírat hřiby pod Káplem, protože tím porušuje vyhlášku PR Hruboskalsko, kde je sběr ro
            Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Sber lesnich plod na uzemi PR je dle zakona 114 vyslovne povolen. Nejdriv si to radeji over, nez o n
             Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Vetsina navstevniku se ridi timto:

http://ceskyraj.ochranaprirody.cz/ sprava-informuj
              Re: baby Vs antibaby15.05.2016
To jsou takovy pekny zeleny strivka. Ucelove vybrani, zkresleni a pokrouceni jasne definovanych prav
               Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Egomaniak si akorat ty. A ani sis diky tomu nevsiml, ze si tu nikdo zadna prava nevymaha (zacni cist
               Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Je to samozrejme o ohleduplnosti k prostredi a ostatnim. Ty se temi pokyny pro navstevniky ridit nem
             Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Pokud to neupraví bližší podmínky příslušného maloplošného chráněného území, což se většinou děje. N
         Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Na mistech kde byly vyjednane podminky pro horolezectvi a vyjistene ci nejak vyznacene cesty, tak pr
          Re: baby Vs antibaby14.05.2016
To je dobré, jak někteří nechápou nebo spíše nechtějí chápat a hledají skuliny jak si dělat co chtěj
           Re: baby Vs antibaby14.05.2016
To je dobre, jak nekteri jedinci nechteji chapat, ze jejich vnimani osobniho prostoru je v rozporu s
            Re: baby Vs antibaby14.05.2016
Ano máš naprostou pravdu. Tohle jsem měl na mysli. O tom to celé je. Nikde jsem nepsal o lezcích a n
             Re: baby Vs antibaby15.05.2016
No konečně.
A mě se stalo u NÁS v lese, že jsem uspával dceru v kočárku a procházela tam tlup
              Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Tam, kde nejsou vitani, jim majitele pozemku mohou snadno zakazat vstup na pozemek a hlavne jim tam
   Re: baby Vs antibaby13.05.2016
A že ti ničej věci, třeba když blbka nechá svého haranta, aby ti zohýbal brýle na jištění, které máš
    Neskutečná hrůza 13.05.2016
To je neskutečná hrůza, tvrdá voda útočí. Bifiduf actif už je všude. Kyselina hylirujanová zamořila
 Mne vadi na skalach vsichni14.05.2016
Mne vadi na skalach i dospeli. Vetsinou se spolu bavi, delaji hluk, prekazi a kolikrat i lezou cestu
  Re: Mne vadi na skalach vsichni14.05.2016
Me nejvíc vadí ty co tam nejsou, ale nejradši jsem když tam jsou všichni a já ne.
   Re: Mne vadi na skalach vsichni15.05.2016
Moje zkušenosti ze skal.Největší debilové jsou tzv.pejskaři...mají svého miláčka na volno, ten pobíh
    Re: Mne vadi na skalach vsichni17.05.2016
Hoven je ve skalách víc od lidí než od psů. Fakt nechutný.
    Re: Mne vadi na skalach vsichni17.05.2016
Hoven je ve skalách víc od lidí než od psů. Fakt nechutný.
 Re: baby Vs antibaby15.05.2016
Johanka je celkem jasný případ, stačil příspěvek o tom, jak syn dělá vše s ní a bylo jasno...
  Re: baby Vs antibaby16.05.2016
No vidíš a někdo má i jiný názory než ty.. samozřejmě máš pravdu ty, tak je to jednodušší že? Tak he
   Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Tak to uz tam Stando budete dva v tom cernobilem svete!
    Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Nazory muzou byt ruzne ale realita je jedna - ale Ty se ji evidentne vyhejbas....
     Re: baby Vs antibaby16.05.2016
To patrilo pod Standu....
 Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Děti ve skalách jako problém nevidím, nejhorší jsou idiotští majitelé psů (psy mám rád). Zrovna včer
  Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Pardon, nikoliv včera, ale v sobotu...
   Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Jak jsem psal víše, kolik ve skalách potkáte rodiny s dětma a kolik tzv. free pejskařů, kteří dělají
    Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Přesně tak, jak pozoruji, za posledních 40 let se ve skalách i z tohoto hlediska hodně změnilo...
     Re: baby Vs antibaby16.05.2016
a co teprv za poslednich 140, to by jeden fakt brecel :(
      Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Až tak daleko moje paměť nesahá... :-)
       Re: baby Vs antibaby16.05.2016
Moje karmicka pamet ale ano. Nejlepsi to bylo v prvohorach. Pak uz to slo z kopce.

 Jaký vařič12.05.2016
Mám dotaz. Chci koupit outdoor vařič, který není našroubovaný přímo na bombě kvůli stabilitě.
Nevím, zda se vyplatí investice do vařiče, který umí pálit plyn i kapalná paliva, nebo bohatě stačí samotný plyn. Koukal jsem na nabídku MSR a Pinguin. Je
 Re: Jaký vařič12.05.2016
Uvedené vařiče sice neznám, ale možná ti pomůže moje zkušenost s plyn/kapalina. Na plynu se vaří pro
  Re: Jaký vařič12.05.2016
Souhlas, vidím to úplně stejně. http://www.pinguincz.cz/cs/zbozi/mantis/p-4343
Tenhle na plyn
 Re: Jaký vařič12.05.2016
nevím, co z MSR a Pinguina má být Superb a co Fabie, ale Mercedes oproti objema je Var
  Re: Jaký vařič12.05.2016
Var mi nevyhovuje, kvůli špatné stabilitě při našroubování na větší kartuši a při ne úplně rovném po
   Re: Jaký vařič12.05.2016
ok, doufej, že nebudeš zklamaný, tyhle hadičky se tak blbě kroutěj a stejně potřebuješ něco rovnější
    Re: Jaký vařič13.05.2016
Hele. Var je dobrý, ale dobu největší slávy má za sebou. Každý druhý vařič stejného typu je lepší. B
  Re: Jaký vařič12.05.2016
Var mi nevyhovuje, kvůli špatné stabilitě při našroubování na větší kartuši a při ne úplně rovném po
   vařiče Triop.12.05.2016
Stejne nejlepší varice jsou od Triopu. Myslim ze neváhej a i Ty budes s nimi spokojeny..nevazi nic,
    Re: vařiče Triop.12.05.2016
Já mám Primus Express Spider Stove, malej, lehkej, s hadičkou, po zatížení ešusem drží - stojí dobře
    Re: vařiče Triop.14.05.2016
Je vubec nejaky obor, kde neni Triop nejlepsi?
Ma jeste tedy vubec cenu stale zduraznovat co
     Re: vařiče Triop.14.05.2016
No treba v lezeckach. Tam jim to zatim moc nejde a tak nazory vsech nejsou tak jednoznacne.
 Re: Jaký vařič13.05.2016
Tady máš test benziňáku http://1url.cz/xtuD1 se kterým mám sám dobré zkušenosti. Popisuje tam i srov
 Re: Jaký vařič14.05.2016
roky jsem jezdil s MSR a max spokojenost + mám VAR II když potřebuju něco malého - rychlého - zabali

 babyfriendly oblasti11.05.2016
poradte nejake oblasti vhodne pro rodiny s batolicima se detma. kriteria:
- dojezdova vzdalenost hodina a pul z prahy max
- babyfriendly - dobrej teren kde deti nepadaji do jam, ze srazu, z predskali s do vody
- cesty spis tezsi (leze
 Re: babyfriendly oblasti11.05.2016
Labak
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
ten byl dobrej :)
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Tak ja nevim. Dojistovat se ve sportovkach nemusi (vetsinou), tezkych cest v tom jejich stupni obtiz
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Labák babyfriendly teda moc není. Jo, jsou rodiny, které dokážou spokojeně fungovat i v krajně nepří
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
líp bych to jako majitel dvou dětí nenapsal
    Re: babyfriendly oblasti13.05.2016
Labák z vlastní zkušenosti fakt ne
 Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Vrchlice přeci. Hlavní stěna, ale i níž po proudu.
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
nek*rvete skaly detma :((( Strcte to babickam a jedte lizt, nebo s nima delejte neco roumnyho:(((
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Né všichni lezci jsou sobci a chtějí aby i jejich děti trávily čas v přírodě, protože trochu tuší, ž
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Nekurvěte vlákno oftopikem.
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Vrchlice? Myslis Malesov?
Jinak na skaly Kolinsko Kutnohorsko jsem docela znalec, nebo mam a
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
:-) to je jasný, proto jsi taky skončila u totálně neambiciózních Humanitníků :-) Myslel jsem skály
 Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Na tohle je opravdu super Tisá, ale je tam vhodné-nutné dojištění a oba musí na věž.
Vybrané
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Tohle jsem řešil kdysi.Dostal jsem doporučení Tisá.Výsledek...radši jsem lezl na stěně(dítě nechal d
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Myslím, že Veronika skoro všechno tohle už zvládla :-)))
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Deti bez dozoru nikdo samozrejme nechavat nebude, lezem vzdycky ve trech, ale mame na trojku dve det
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Zkuste lezení u Bechyně. Cesta 2 hodiny, ale hned se leze, těžších cest tam něco je a ten plac pod s
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
tisou zkus - jezdím tam s dětma a všestranná spokojenost
 Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
hm, aspoň jedno kriterium budeš muset slevit. nakonec to srbsko nejni tak špatný, ale pod blážinou a
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
To je duvod proč do tisé a rájce už nejezdim tak rád, jako dřív... všude rodiny s nevychovanejma a u
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
hele, to je čistě tvůj problem že se věnuješ aktivitě, která je zajímavá pro příliš mnoho lidí a že
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Nikdo o instantnosti nemluví, já naopak těma skalama rád projdu, ale když se podívám na to jak ojeb
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
no jasně, to je holt smutnej osud pískovce s výskytem kruhů v pětkách. houfujou se tam tragédi s dět
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Co je to za blbost? Ty rodiny s detma snad nekdo nuti lezt?
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
nezlob se na me, ale zalozit rodinu je to nejprirozenejsi, co lidi delaji. a pro rodinu je zase prir
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
no jak si to dávám do časovejch souvislostí, tak máš zatím jedno jediný dítě. nejjednodušší řešení t
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Nepřejdou. Že ne?
      Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Asi neprejdou. Ale asi budu o to vic brecet nad nerealizovatelnosti mych vykonnostnich ambic, byt ja
       Re: babyfriendly oblasti13.05.2016
:-)
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
:-)
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
moc mi nedochází souvislost založení rodiny a nutnost hoblovat písek na rybu s mágem na prdeli a ješ
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Pohlídat děti před řekou a Perštejn, Korvína.
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Tak to se ale rozčiluješ na špatném dvorečku, tohle prostě není náš případ, jak už jsi mohl pochopit
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Jenže to, že brečící děti pod skálou spoustě lezců vaděj, do diskuse o oblastech neoddělitelně patří
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
nebuď more takovej úzkoprsej - jednou i ty pochopíš, že nejkrásnější zvuk na světě je dětskej řev -
     Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
nevim o jakych klettergartnech mluvis, ja se je prave snazim zjistit. Bud tak hodny a nejaky mi dopo
      Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Klidně si mě zařaďte jako babyenemy, je mi to úplně fuk; ale jakejkoliv dětskej řev, kvůli kterýmu n
       Re: babyfriendly oblasti13.05.2016
tohle laktačky nikdy nepochopí ... - když s dětma na písek, tak doporučuju nějake lezoucí kamarádky
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Ty jo, to je ale sebestrednej a sobeckej pristup. Neco si umanu a vsichni ostatni se s tim musi smir
 Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
feu ty nejsi nenarocna... moznosti jak vyhovet temhle narokum existuji A: opravit plzenskou dalnici
 Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
na webu skaly.horosvaz.cz jsou oblasti vhodné pro pobyt s dětmi oznečené ikonkou, tak se to tam dá p
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Z tvýho seznamu ale vypadává jak Hrubice a Ostrov (požadavek na sportovní lezení bez nutnosti dojišť
   Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
to posledni je pomerne babyenemy, ale mistni sou s detma pomerne szity
    Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
babyenemy, haha :-)
 Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Zkuste jednou Přílepy. je tam jen pár ťežších cest, ale pěkný místo a pro děcka luxus.
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Pantak?
   Re: babyfriendly oblasti13.05.2016
jo, to je vlastne tradicni jeslickova oblast, dik za pripomenuti :)
  Re: babyfriendly oblasti12.05.2016
Jo na přílepy jsem zapomnel, to je pravda a tam jsou i tšžký cesty
   Re: babyfriendly oblasti13.05.2016
Lacovo návrh: varianta A/ je jasný vítěz! :-)

 Severky11.05.2016
Ahoj. Nevíte někdo jak jsou na tom letos severky ve Vysokých Taurách a v Oetzallu? Kdosi tady v inzerci psal něco o skialpech a že před 14 dny tam napadlo spoustu sněhu. Tak to vypadá spíš na laviny než firn a led. Na bergsteigen ani summitpost nemůžu nic
 Re: Severky11.05.2016
Ahoj, na facebooku jsem viděl ve skupině Eiskletternstammtisch fotky a popis situace na severce Wild

 Spárové rukavice10.05.2016
Ahoj, našel jsem na Drábských světničkách konkrétně pod cestou Klabzubův ležák spárové rukavice, kdo je postrádáte, ozvěte se na č. 775364020

 Nákup z anglického e-shopu10.05.2016
Kupovali jste prosím někdo něco z anglického e-shopu? Netušíte jak to je s clem a s DPH? Dá se tomu nějak vyhnout(např. nechat si to poslat kamošovi do Německa)? Díky za info!
 Re: Nákup z anglického e-shopu11.05.2016
Anglie je v eu, tedy i v bezcelni zone. Dph platis kralovne. Trosku se zajimej o svet ve kterym zije
  Re: Nákup z anglického e-shopu11.05.2016
Poslat si to kamosovi do nemecka😂, ty musis byt snad z nachodu nebo co😀.
  Re: Nákup z anglického e-shopu11.05.2016
Díky moc za odpověď, ale starost o co se zajímám nebo ne nech prosím mně...
 Re: Nákup z anglického e-shopu12.05.2016
Člověče já si z anglie objednával nějaký nářadí asi 2 roky dozadu a napařili mi v čechystánu 15% nav

 Pečínka10.05.2016
Zdarec, podařilo se mi na pečínce  v boulderu štola ulomit nástupní chyt. Mám ho schovaný a připravenou chemii na nalepení zpět což bych měl do konce týdne zvládnout. Tak jenom, aby se tam zbytečně někdo nesnažil něco modelovat.

 Bolestivý kloub na ukazováčku nohy10.05.2016
Trochu navážu na jeden z předchozích dotazů a doufám, že mě tu nevytrollíte. Pravá lezečka mi deformuje ukazováček. Jak se mi prsty do lezečky vměstnají, tak se mi na ukazováček tlačí palec a ukazováček se jednak ohýbá doprava, jednak se na jeho levé stra
 Re: Bolestivý kloub na ukazováčku nohy10.05.2016
to musí bejt opruz. co nějakou ortopedickou pomůcku,nějaký odměkčení mezi palec a ukazovák?
v
  Re: Bolestivý kloub na ukazováčku nohy10.05.2016
Zkoušela jsem náplast a tejpu, ale mám pocit, že čím víc toho do tý boty narvu, tím hůř :( Přijde mi
 Re: Bolestivý kloub na ukazováčku nohy10.05.2016
Vlastne jeste premyslim, ze je to mozna delkou ukazovacku vuci palci. Nemam ho sice delsi, ale v pod
  Re: Bolestivý kloub na ukazováčku nohy10.05.2016
vapory jsou tvrdší ale rovnější, na tvůj typ nohy sis myslím vybrala správně. naopak ozony líp sedí
   Re: Bolestivý kloub na ukazováčku nohy10.05.2016
Jo, ta tvrdost mi právě dost sedí. A jak jsem dneska na ně při lezení koukala, tak jsem si přesně ří
  Re: Bolestivý kloub na ukazováčku nohy10.05.2016
vapory jsou tvrdší ale rovnější, na tvůj typ nohy sis myslím vybrala správně. naopak ozony líp sedí

 Posilovanie prstov10.05.2016
Dobry den.
Chcel by som poziadat o radu, ci sa oplati kupit na trening prstov:

http://www.prohands.net/products/pro.php
 Re: Posilovanie prstov10.05.2016
A nestačí ti mačkací kolečko? není to sice na jednotlivé prsty ale vrážet do toho ty prachy...
  Re: Posilovanie prstov11.05.2016
Chcel som skúsiť niečo nové a prišlo mi to celkom zaujímavé.
Ešte by som sa chcel spýtať ci j
   Re: Posilovanie prstov11.05.2016
lepší je viset na liště
   Re: Posilovanie prstov11.05.2016
Nejlepší je velká zátěž a velký počet opakování jako Ronnie Coleman :-D
 Re: Posilovanie prstov11.05.2016
Super věc na mačkání třeba v zácpě v autě. Mám heavy a měl jsem vzít tvrdší. S kolečkem neporovnatel
 Re: Posilovanie prstov11.05.2016
mám, používám ale ne jednotlivě, to spíš využijou kytaristi... možná lepší mi připadají ty nejtvrdš
  Re: Posilovanie prstov12.05.2016
Jako kytarista a basák ti můžu říct, že jsem nikdy necítil potřebu posilovat ruce jinak než hraním.
   Re: Posilovanie prstov12.05.2016
v tom případě je zbytečné posilovat jednotlivé prsty zvlášť. při koupi v hudebním obchodě pán řika

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Tatranská Lomnica
Zdravim lezce.V létě jedm s přitelkiní do Tatranské Lomnice.Rád bych vylezl pár jendoduchých cest v okoli.Chci se zeptat jestli muže přitelkině se mnou když nejni v horolezeckém svazu.Podle toho co jsem četl na strankách horosvazu že do skal muže jen člen.Prosim napište mi vaše skušenosti a klidně mi poraďte nějaké pěkné cesty co jste v okoli lezly.Myslim tim jednoduché řekl bych skalni výstupy nebo tury,lezu něco přez půl roku tak nabíram zkušenosti.
Stana7609:35:50 15.05.2016
odpovědět 
 Re: Tatranská Lomnica
Myslím,že bys tam jezdit lízt neměl. Hory vyžadují zkušenosti a půlroční lezec v horách- to je zralý na průser. Sám lezu skoro deset let a nevím jestli bych nesportovní hory zvládl. Je tam potřeba i jistá orientace, znalost počasí, umění se zajistit atd. Jinak mi to promiň, ale už podle toho tvého textu s hrubkama jako prase tuším, že zrovna rozumný moc nejseš...
13:00:59 15.05.2016
odpovědět 
  Re: Tatranská Lomnica
To se omlouvám že dělám hrubky,bohužel to nějak nedokáži změninit.Do tater jedu jako klasický turista,jen si chci vyběhnout nějakou pěknou cestu klasifikace 2,nechci nijak riskovat,chci nabirát zkušenosti když už tam jedu.
Stana7615:57:10 15.05.2016
odpovědět 
   Re: Tatranská Lomnica
Bohuzel dvojky lezt muzes, ale muzes mi t problem s vudci (ochranari) na dvojky mohou jen oni s klienty. Pekna je Jordanka na Lomnicak.
ROKO16:15:57 15.05.2016
odpovědět 
    Re: Tatranská Lomnica
Aha,já myslel podle toho co jsem vyčetl na horosvazu že člen muže všude po skalách jednoduše řečeno.
Stana7617:06:36 15.05.2016
odpovědět 
     Re: Tatranská Lomnica
Máš pravdu v tom, že člen ČHS může lézt v Tatrách samostatně cesty obtížnosti větší než II. Přesná pravidla si dohledej na stránkách horosvazu nebo TANAPu.

Není bez zajímavosti, že za komančů jsi musel splnit 3. výkonnostní třídu (prokazatelně vylézt nějaké cesty na cvičných skalách), abys mohl lézt samostatně. Nicméně tento systém tříd byl zrušen.
lo17:18:25 15.05.2016
odpovědět 
     Re: Tatranská Lomnica
Omlouvám se už jsem to tam našel máš uplnou pravdu s těmi 2 cituji- Horolezeci smí vstupovat mimo značené cesty jen za účelem nástupu na horolezeckou tůru, která má stupeň obtížnosti vyšší než II (tj. III UIAA). Při samostatných výstupech smí horolezci použít hřebenové tůry od II. stupně obtížnosti s výjimkou úseků Kopské sedlo - Jehněčí štít - Velká Svišťovka - Kežmarský štít.
Mám tu napsané 4 cesty Zbojnická Chata
Teryho Chata,Skalnatá Chata a Chata pri Zelenom Lese.Jestli jste to lezly napište mi svoje názory.
Stana7617:20:42 15.05.2016
odpovědět 
      Re: Tatranská Lomnica
Napisal si si klasicke turisticke trasy z T.Lomnice
napr. TL - Chata pri Zelenom plese - V.Svišťovka - Skalnatá Chata - Zamkovského chata - St.Smokovec.

Alebo St.Smokovec - Teryho Chata- ev. pokracovanie Priecne s.- Zbojnicka chata - St.Smokovec.
PK07:13:35 16.05.2016
odpovědět 
      Re: Tatranská Lomnica
Doporučuju túru na Skalnatou chatu. Myslím, že byste si s chatárem mohli padnout do noty.
honza00:20:01 17.05.2016
odpovědět 
       Re: Tatranská Lomnica
Lezl jsem to. Voknem, páč bylo zamčeno.
honza00:22:04 17.05.2016
odpovědět 
  Re: Tatranská Lomnica
Tak to je ale jen tvůj problém, že po deseti letech lezení nevylezeš v Tatrách ani klasickou trojku. Nováčci v horoškolách jezdí do letních hor s instruktorem po několika měsících výcviku a na druhý rok už obvykle vesele lezou sami.
lo17:07:40 15.05.2016
odpovědět 
   Re: Tatranská Lomnica
Jsem tehož názoru, u nás jezdí nováčci s instruktorem také po třech měsících do Tater a nikdo v tom problém nevidí, chce to jen nabrat zkušenosti s vlastním jištěním, zakládáním štandů atd.

Osobně bych ti doporuzčoval zkusit něco blíž třeba Vtáčník je celkem klasická oblast na vyblbnutí s frendy a vklíny je ideální. V Tatrách záleží co si vybereš za cestu ideální jsou klasiky co jsou profláknuté popřípadě ve výběru nejhezčích cest v Tatrách. Jinak pokud lezeš normálně na skalách 5-6 tak s 3-4 v horách nebudeš mít problém.

Samozřejmě orientační smysl a selský rozum je na místě, jestli lezeš jen na překližce tak se na to vyser je to trochu o něčem jiném a mohl by z toho být dobrý průser... Zvaž sám.

A k tvé původní otázce asi toto: Oba musíte být členy ČHS popř. v nějakém jiném svazu uznáveném UIAA např Alpenverein, James..., jinak hrozí pokuta, s nečleny mohou pouze instruktoři a horští vůdci, kteří na to mají papír. Pokud si vybereš klidnější oblast Tater (ne Lomničák) tak to bývá v pohodě zelených je tam málo a moc to nekontrolujou.

A ještě dodám, že dost důležité a podceňované (hlavně u nováčků) je pojištění, takže doporučuju pojistit se buď u ČHS nebo Alpenu. Ty pálky za případnou záchranu nestojí za to.
Zaviš08:22:05 16.05.2016
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:
Amalfi
Panorama Positano
 Databáze cest:
Všechny cesty (173436)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Llegar Y Besar El Santo 7a Chulilla
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Nově komentované:
Černá Perla XIIa Labské Údolí - Pravý Břeh
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Černá Perla | Koleno od Kozy | Re: Údržba skal - správci | Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (123)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (104)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (8)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Zemřel Pit Schubert (3)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Video: Adam Ondra radí, jak při lezení používat koleno (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 123 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 130 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 134 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 115 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.