LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   V pohodě, když jde skočit na věž, skočíme to i zpátky. Potom dáme další pivka!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
36.Nosek 10298
37.Fajkoš 10297
38.Kohout 10268
Bouldry:
36.Čech 8850
37.Košťál 8809
38.Zíma 8728
Hory:
4.Rojko 6230
5.Louda 5970
6.Chomová 5704

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086772 cest
Nové přelezy:
Bona Minyo 7c+
Ipsofilia 7c+
Dekota Idi 7b+
Enemic Ínt 7b+
El Trucu Y 7c/7c+
PPL 7c
Heimdall 7c
Ztopořená 9/9+
El Tractor 7c+
Panel 7C

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Problémy na Panťáku24.10.2011
Na stránkách ČHS jsem si dne s přečetl toto:

Upozornění na problémy v okolí Malé Skály

20.10.11

Český Horolezecký svaz obdržel vyjádření zastupitele obce Malá Skála, který upozornil na některé problémy v oblast
 Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Osobně bych to taky viděl, že bude třeba řešit hlavně bod 3, akorát pozor, zatáčka také není ideální
  Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Kdysi nám přímo policista (když nám tam ukradli značky) neoficiálně řekl, že se snažej vytlačit park
  Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Souhlas, nam nam karu vybrali 2x, takze pro me je Pantak sice peknou oblasti, ale z duvodu kradezi t
 Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Ahoj, byli jsme před týdnem, přišli ráno první ke skalám, byl tam sólo lezec, maník mezi 45-55r. Zdr
  Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Ahoj,taky nás to překvapilo a pravda, náladu příliš nezvedlo. Řeči kolem uzavírání a oplocování atd.
   Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Tak to byl Pepa Sulke, kdo ho poznal nikdy na něj nezapomene!!!!Nesporně toho hodně navykládá, ale p
    Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Místňáci by ho měli fofrem vypakovat jestli tam chce měřit každýmu jiným metrem!
    Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Co prováděl Pepa v Labáku?
     Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Kdyby náhodou pohádkář Pepa vykládal, že byl vyznační prvovýstupce a správce Labáku, tak to berte s
      Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
Musím zareagovat na otázku kolem tý kontroly jištění!Dnes jsem byl na panťáku a při prohlídce těch n
       Re: Problémy na Panťáku01.11.2011
Dobře, Tome! Tohle je teda trefa do černýho. Sulke evidentně dává furt stejně blbý háky, kvůli jakej
    Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Jasna paka Jeniku,
on tam zacal kacet stromy a jeste delat cesty bez povoleni za 2 ligou kdyz
  Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Pravděpodobně J. Sulke. Pravděpodobně blázen. Bohužel to jeho bláznění může komplikovat život lidem
   Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Tak to je fakt magor, ptal se, co si myslím o sporu P. Resch vs. Sulke. A on to sám Sulke. No tak to
    Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
No třeba teď je místní. A situace, že J. Sulke koupí pozemky pod stěnou, by mohla být fakt zajímavá
     Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Bohužel Pepa Sulke zahnízdil na Malý Skále a pracuje pro jednoho zastupitele MS.Takže bude na Panták
     Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Majitelé pozemků jdou vyhledat veřejně a aktuálně na www.cuzk.cz, nahlížení do katastru, vyhledat pa
   Re: Problémy na Panťáku24.10.2011
Jo byl to Sulke (to jsem se dozvěděl později) a dokonce jsem čet ten jeho nesmyslnej dopis, ze který
    Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Asi bude lepší toho chudáka ignorovat, nehádat se, prostě se s ním nebavit.Když bude agresivní / pře
    Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Nejlepší obrana je útok. Tím nemyslím, rozbít mu hubu, ale když brousil slaňáky, tak jste taky někdo
     Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
jo,byl to opravdu Pepa Sulke, byl jsem u toho minulý týden. bohužel si myslím, že není normální.sice
      Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Tak Pepa co všechno zná teď opruzuje na Panťáku? Srbsko ho už omrzelo? Už to bude kurvit jinde? Tak
       Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
jak vypadá? tuhle jsem tam zažil malého, "chytrého", černovlasého se psem a bílýma ponožka
        Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Sandále by mohly být, někdy v nich i lezl. Z veřejně známých ksichtů se dá s trochou nadsázky říct,
         Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Teď tady byla pod tím pěkná reklama "Battlefield 3 bitva vypukne 28.10.2011". Dost dobrý :
         Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Jo,v obličeji Jeník plus 10-15roků, starý tepláky, takhle nějak vypadají v Praze průměrní štíhlí bez
     Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
1. I já bych se ze své zkušenosti s Pepou Sulkem (a trochu i z profese) domníval, že je to nemocný č
      Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Koukal jsem do katastru a pozemky pod skálou ani přilehlé nepatří Sulkemu.
      Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Většinu pozemků pod pantheonskou druhou ligou vlastní paní Forsterová. Osobně ji znám a pochybuju, ž
       Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
:) Takže psy bez výjimky uvazovat a příležitostně se jí slušně zeptat, jestli je vše v pořádku a - p
        Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Jenže jak znám majitele psů, tak nebudou reagovat na nic! Vždyť ten jejich miláček přece nikdy nikom
         Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
tak tohle je bohužel naprosto přesný :-(

sám mám psi rád, ale co někteří šílenci s ni
         Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Mám psa a nikdy nic nezakous, spíš ostatní jeho, nemám problém ho tam uvázat, respektuji. Podle mě s
          Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Situace na Panťáku nebyla ideální, ale zdála se v poslední době celkem stabilizovaná. Pokud přijde n
           Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Podle mě je Sulke duševně nemocný člověk, nebo alespoň spadá do kategorie bájné lhaní. Jak může zrov
            Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Jestli jsem to dobře pochopil, tak se staví do pozice "zástupce postižených" - tedy těch n
             Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
:))) Poslední otázkou srovnáváš nesrovnatelný. L.R.H. není o nic větší magor než kdokoliv jinej, kdo
            Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Co se týče Českýho Krasu, tak jen tolik, že už začala jakás komunikace a materiál je na cestě ke ská
           Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Třeba někde zakopne a uhodí se... Ještě, že takový exoty neláká Kras.
            Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Wildo,
u nás bychom si s nimi rychle poradili a to nadobro:-).
             Re: Problémy na Panťáku28.10.2011
!? Nebo, že by? I na pískách se občas najde hluboká jeskyně...
 Re: Problémy na Panťáku25.10.2011
Jenom bych podotknul, že problémy se psy jsou na všech skalách a nejenom na Panťáku. S množstvím lid
  Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Mě zase sere množství lezců a množství hlučících dětí, psi mi vůbec nevadí.
   Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Mo jasně, děti ti pochcávaj batoh, válejí se ti špinaví a zablešený ve věcech co máš na zemi pod stě
    Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Hoj koukám, že se tu rozjíždí oblíbená diskuse s magnésie-M. Po pravdě mě jako místňáka lehce kadiou
   Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
tak to ti asi něčí miláček nikdy nesežral svačinu a pak celý dopoledne neřval pod skálou protože se
   Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
tak to ti asi něčí miláček nikdy nesežral svačinu a pak celý dopoledne neřval pod skálou protože se
   Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Diskuze je o Sulkem, ne o čoklech a jejich sympa antipa, ale víceméně je jasné co je za problém a ja
    Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Omluvte ty co spadli na glavu, jako Sulke..
     Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
Taky jsem něco zaslechl ohledně Srbska. Zakomplexovanej chudák.Malej a nepostavenej.. Chtěl bych vid
      Re: Problémy na Panťáku26.10.2011
pepu znam docela dobre,chce ho brat trochu s rezervou.v nrjhorsim poslat do prdele.ze srbska si udel
       Re: Problémy na Panťáku28.10.2011
Odjakziva se na Pantaku s magem nelezlo a ze to posledni roky dost zevsednelo a nejen tam, neznamena
        Re: Problémy na Panťáku28.10.2011
spravne, tak to ma byt a hlavne mylonky nejsou nylonky, ale maillonky. Pri vzpomince na tuto diskuzi
         Re: Problémy na Panťáku28.10.2011
Omluvte moji neznalost, ale... B.Valentová je opravdu tajemnice ČHS, jak se píše v článku? Děkuji.
          Re: Problémy na Panťáku28.10.2011
Ach jo. Pouhým nahlédnutím na www.horosvaz.cz/kontakty bys zjistil, že je.
           Re: Problémy na Panťáku28.10.2011
Jen pro upresneni: Pepa sprdnul i sve zname za mago i parkovani. Byl jsem u toho. Meri zda-se stejny
            Re: Problémy na Panťáku29.10.2011
Co on má koho sprdávat co ? Znám ho taky sice jen trochu ale rád se s ním seznámím blíže :-).
             Re: Problémy na Panťáku29.10.2011
Sprdnul - mineno upozornil. Pepa je totiz na rozdil od jinych az prilis slusny a hlavne zasadovy. Te
              Re: Problémy na Panťáku30.10.2011
Několik poznámek- Panťák není najvyšší masív u nás. Dále tady si nikdo nevylévá zlost, to se dělá ji
               Re: Problémy na Panťáku30.10.2011
Hele a proč si bereš vlastně mágo pytel, když ho nepotřebuješ? A víš je je zde hromada lidí co vylez
                Re: Problémy na Panťáku30.10.2011
Hmmm,blahblahblah. Hromady lidí- jmenuj prosím. Ano , za současného počasí- třeba v mlze, ty mě vážn
                 Re: Problémy na Panťáku30.10.2011
Na Panťák jezdim už 23 let a budu dál ať tam bude kdo chce a leze se tam s mágem už od té doby, to j
                  Re: Problémy na Panťáku30.10.2011
Tak to vám fandím at toho dementa vyrušíte někam "dopryč". Těchto pravdozvěstů už tu bylo
                   Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
"Uzlar: Je snad jasně dáno zákonem, že prostě v lese nemá lítat neuvázaný čokl."
                    Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
No, nechci ti brát iluze, ale přečti si myslivecký zákon. Budeš se divit, co všechno nesmíš, a dojde
                     Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
Nechci brát iluze já tobě, ale opravdu se pleteš. Přečti si ho ty - o uvázání ani vodítku se v něm o
                      Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
Abyste se nehádali...
§ 10

Povinnosti vlastníků domácích a hospodářských
                       Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
Přesně tak, takže žádné vodítko. Pouze nesmí volně pobíhat mimo vliv, to je vše. V jiné části se mlu
                        Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
Omlouvám se za svojí neznalost. Patrik F. je nějaký bývalý prvovýstupce nebo správce z Českého Krasu
                        Re: Problémy na Panťáku01.11.2011
Ach jo, tady je zas někdo chytrej jak rádio. Těch 200 m se týká výkonu oprávnění myslivecké stráže (
                         Re: Problémy na Panťáku02.11.2011
Ale to nikdo netvrdí, máš pravdu. To přece nijak není v rozporu s předchozím.
                Re: Problémy na Panťáku30.10.2011
Ty seš borec...;-)
              Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
Hele Petře, když tvůj kámoš Pepa je, tak zasadový,tak proč udělal nový prvovýstupy za II.ligou a ješ
              Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
hele, ty jsi asi s Pepouskem jedna ruka.Tak mu lez taky do p... Stejne dostane do drzky jestli bue j
              Re: Problémy na Panťáku31.10.2011
Petre, se zastavas spatne, prudi tam lidi, "Prcka"atp.. II.ligou nema povolene, nic delat.
               Re: Problémy na Panťáku01.11.2011
Už jsem v této diskuzi jednou psal a tak pouze doplním.V pondělí byl z nalezeného materiálu, který n
               Re: Problémy na Panťáku01.11.2011
Na Srbsku se ho většina ráda zbavila, bych řekl. On není zakomplexovanej debil. On je prostě debil,
                Re: Problémy na Panťáku10.11.2011
no diskuze jako vzdy dlouha a pramalo plodna,sama teorie jako ve skole.
nejsem ani na jedne
                 Re: Problémy na Panťáku10.11.2011
DEVi, to je úplně, jak kdybys byl sám Pepa S., anebo jeho osobní pověřenec. To, cos tu napsal, vcelk
                  Re: Problémy na Panťáku10.11.2011
Sulkič nemůže vykládat pravidla jak se mu hodí. Ani pravidla slušného chování, ani pravidla lezení,
                   Re: Problémy na Panťáku11.11.2011
Na začátku prosince o víkendu jedu na Hrubou skálu ukázat kruhy co jsme vyměnili u cest L.Č. a Pepy
                    Re: Problémy na Panťáku12.11.2011
Milý Devi, chcípáček rozhodně nejsem(aspoň nemám problém se podepsat, včetně přezdívky) a hlásím se
                     Re: Problémy na Panťáku18.11.2011
Musím se omluvit všem, kteří chtěli tu email adresu, posílal jsem ji na server čhs.Tak tedy-koral.tr
                 Re: Problémy na Panťáku12.11.2011
Ahoj Devi,
tak se mně zdá, že víš o Panťáku úplný hovno anebo jsi to ty Sulke, ty magore? P
                  Re: Problémy na Panťáku22.11.2011
Mate pravdu ze na pantheonu nelezu 15 let a nebavim se co bylo kdysi kdesi jakesi jisteni, komentova
                   Re: Problémy na Panťáku23.11.2011
Článek k Srbsku www.lezec.cz/clanek.php?key=9837
                    Re: Sulke27.11.2011
To by me teda zajimalo kolik z Pepovych kritiku udelalo alespon jedinou cestu v porovnani s Pepovymi
                     Re: Sulke27.11.2011
Kdyby cesty nedělal, tak by to bylo lepší, protože by ty směry mohli udělat normální lidi :-)))
                     Re: Sulke27.11.2011
A ty si myslíš,že to dělá hlavně pro druhé? Z čisté lásky? Chacha,to jsou jak legendy o horolezcích
                   Re: Problémy na Panťáku28.11.2011
OK, beru a omlouvám se, že jsem si myslel, že jsi PS, čus
P.S. S Pepou jsem se opravdu zkouše

 Clanek24.10.2011
Kam zmizel ten dnesni Schnell clanek?

 Spolulezkyně24.10.2011
Ahoj, sháním spolulezkyni z Brna či blízkého okolí, teď přes zimu stěna a jak počasí dovolí skála...začátečník nevadí. Martin.
 Re: Spolulezkyně24.10.2011
Co bych vlastně měla splňovat já a co nabízíš?
  Re: Spolulezkyně24.10.2011
Ať tě ani nenapadne lezt líp než borec;-)
  Re: Spolulezkyně24.10.2011
Takovata klasika no...hezka, mila, sympaticka, mit rada lezeni, kolo, bezky, hory, skialpy, feraty,
   Re: Spolulezkyně24.10.2011
Zn. Viem že existuješ :D
    Re: Spolulezkyně24.10.2011
Děláte si legraci, ale já bych vážně chtěla vědět, jestli můžu lézt, ikdyž nějakou tu supervlastnost
     Re: Spolulezkyně16.11.2011
Ahoj, žádnou supervlastnost nepotřebuješ, jen chut lézt :-)
 Re: Spolulezkyně24.10.2011
začátečník v lezení, nebo v sexu?
  Re: Spolulezkyně24.10.2011
Ona nebo on?
 Re: Spolulezkyně24.10.2011
Jojo, kdys to dal do inzerátů, neměl bys tolik komentářů...
 Re: Spolulezkyně25.10.2011
ti to povím rovno....na to že lezeš 10tky v Jure holku nezbalíš :D
  Re: Spolulezkyně25.10.2011
Musel bys lézt jedenáctky.
   Re: Spolulezkyně25.10.2011
:))))
 Re: Spolulezkyně26.10.2011
Už zase ten Martin, co to s tím seznámením spamuje už několik let, nebo jiný Martin ? ;)
  Re: Spolulezkyně26.10.2011
Ideální způsob jak naučit lidi aby používali inzerci k inzerci:))))
   Re: Spolulezkyně16.11.2011
Tohle radši podrobně komentovat nebudu :-P :-D ale jak je vidět paka se najdou všude...

 Ubytování Frankenjura23.10.2011
Ahojte, příští týden chceme jet do Jury, ale v noci už bude zima, víte někdo o možnosti ubytovat někde v teple? A levně? Díky Petr

 Ubytování Frankenjura23.10.2011
Ahojte, příští týden chceme jet do Jury, ale v noci už bude zima, víte někdo o možnosti ubytovat někde v teple? A levně? Díky Petr

 lad pre nedockavcov?23.10.2011
Mate niekto info o lezeni v ladovcovych trhlinach?
Nieco na sposob: http://vimeo.com/7627067
Mer de Glace, Pitztal? nejake rady?
 Re: lad pre nedockavcov?23.10.2011
Leze se všude, kde jsou trhliny. Nejbližší asi Pitztal ve spodní části ledovce, Gosauský ledovec pod

 GG - Stüdlgrat23.10.2011
Zdar alpinisti,
nebyl jste někdo v posledních týdnech na Glockneru Stüdlgratem, že bychom vyměnili informace o "průstupnosti"? Chcem to zkusit ten prodlouženej víkend (bez lyží či sněžnic), tak zda má vůbec cenu tam jezdit, abychom se po
 Re: GG - Stüdlgrat23.10.2011
zkus se zeptat na nemeckejch webech
 Re: GG - Stüdlgrat23.10.2011
Ahoj, taky se tam chystame, pokud nebudu nic vedet, tak se tam chystam treba tak ve stredu zavolat,
 Re: GG - Stüdlgrat23.10.2011
cawo.pre predstavu klikni na Lucknerhaus,livecam ti ukáže ako je tam so snehom od 1900m.nech to lezi
 Re: GG - Stüdlgrat24.10.2011
ahoj !

byli jsme tam o vikendu. ve ctvrtek spadlo cca 20 cisel snehu, takze je nasnez

 Impregnace - softshell23.10.2011
Ahoj
Máte někdo zkušenosti s používáním impregnace na softshellové vybavení (konkrétně Tilak Latok)? Vypral jsem ho ve sportwashi a nevím jestli je ještě potřeba používat impregnaci...
Děkuji za informace
 Re: Impregnace - softshell23.10.2011
Peru to jenom v tom (všechno outdoor oblečení, co mám doma) a na nic už žádnou impregnaci nepoužívám
  Re: Impregnace - softshell23.10.2011
jde o to jestli impregnace protece, nebo ne. impregnace udělá z bundy igelitku, nebo ne? nemam s tim
 Re: Impregnace - softshell23.10.2011
sportwash vetsinou staci,... otestuj, a kdyz se ti bude zdat, ze navlha moc brzy, tak to jeste presp
  Re: Impregnace - softshell23.10.2011
Tak tak, většinou mi to stačí na menší déšť/mrholení atd., následnému putování v kompletním slejváku
   Re: Impregnace - softshell23.10.2011
diky, vyzkousim to.
pepa

 Bolest prstů 23.10.2011
Čau potřeboval bych poradit co mám dělat když mě bolí DIP kloub ale pouze když zaloním prsty při otevřeném úchopu je to v pohodě.
 Re: Bolest prstů 23.10.2011
klid a pak tejp a nezalamovat. furt stejný odpovědi, myslim že záračnej lék na tyhle lezecký bolístk
  Re: Bolest prstů 23.10.2011
Presne tak, zazracny lek existuje! CAS :) jestli se udrzis tak co nejdele nelezt a kdyz uz lezt tak
   Re: Bolest prstů 23.10.2011
presne....klid, klid a klid
   Re: Bolest prstů 23.10.2011
presne....klid, klid a klid
   Re: Bolest prstů 23.10.2011
bez zalamovani nikdy nepolezes vic nez 8, zalezi co chces lezt :-) ak tam mas jen zanet, tak na to l
    Re: Bolest prstů 23.10.2011
Presne tak - aj Carlo Traversi v nejakom rozhovore povedal: "I never crimp" a tak aj vyzer
     Re: Bolest prstů 24.10.2011
To su kecy. Carlo vodu kaze a vino pije. Staci si pozriet fotky. Pouziva prevazne half crimp, ale se
      Re: Bolest prstů 24.10.2011
Je to jenom o zvyku, nevim proc bych to mel zalamovat kdyz to udrzim otevrene, kdyz je to tak male z
       Re: Bolest prstů 24.10.2011
To je prave to o com hovorim, vsetko co sa da podrzis na otvoreny uchop a potom, ked musis zalomit,
        Re: Bolest prstů 24.10.2011
A niektore kroky sa s otvorenym uchopom nedaju, najme male oble listy, ked je daleky docah tak chyt
   Re: Bolest prstů 23.10.2011
mimochodem dobrej je wobenzyn.... kdyz to clovek ji celej rok, tak to je i trochu preventivni, snad.
   Re: Bolest prstů 23.10.2011
mimochodem dobrej je wobenzyn.... kdyz to clovek ji celej rok, tak to je i trochu preventivni, snad.
    Re: Bolest prstů 23.10.2011
a taky tapovat!

 Legends only23.10.2011
Adam Ondra vcera vecer vyhral La Sportiva Legends only ve Stockholmu :)
 Re: Legends only23.10.2011
Co to je? kde to najdu?
 Re: Legends only23.10.2011
Co to je? kde to najdu?
  Re: Legends only23.10.2011
kratkej clanek na UKClimbing.com, chystaj i video...
   Re: Legends only24.10.2011
Video je tu http://youtu.be/4iiXB2y_ZvM

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Problémy na Panťáku
Na stránkách ČHS jsem si dne s přečetl toto:

Upozornění na problémy v okolí Malé Skály

20.10.11

Český Horolezecký svaz obdržel vyjádření zastupitele obce Malá Skála, který upozornil na některé problémy v oblasti Suchých skal a Pantheonu spojené s horolezectvím a požádal ČHS o pomoc při jejich řešení.

Jedná se o tyto záležitosti:

1)    porušování zákazu používání magnézia, které je stanoveno platným rozhodnutím Správy CHKO Český ráj (viz informace o získání nového povolení lezení pro území CHKO Český ráj ze 14.9.2011),
2)    parkování na silnici z Malé Skály do Koberov, zejm. v zatáčce pod Vlajkovou, kde parkující auta brání provozu autobusové lince,
3)    nedostatečné respektování vlastníků pozemků v oblasti Pantheonu (např. volné pobíhání psů).

ČHS má zájem na tom, aby vzájemné "soužití" obce a horolezců fungovalo bez problémů a bez konfliktů. Proto prosí všechny, kdo Suché skály a další lezecké oblasti v okolí Malé Skály navštěvují, aby respektovali stanovená pravidla a chovali se tak, aby nebyl ze strany obce ani orgánů ochrany přírody důvod ke stížnostem nebo dokonce restrikcím.

B. Valentová, tajemnice ČHS

1) Nedokážu si představit, že Mg je prioritní problém občanů Malé Skály jak je ČHS v tomto vyjádření prezentováno. Pravděpodobně se jedná o typický zásah nějakého skalního odpůrce Mg, proto to nebudu dále komentovat.
2) Mám takový pocit, že o víkendu tudy nevede žádná pravidelná autobusová linka, ale možná mi něco uteklo. Nehledě na to, vozovka je zde dostečně široká, aby i při stání na krajnici zde zůstal 6m pruh. To by ten řidič autobusu nevyjel z autobusáku a neprojel ani Malou Skálou, pokud by mu činilo potíže toto.
3)Zde je opravdu problém a nedivím se těm lidem, že je to stání na cestě a na louce u laviček vytáčí. Určitě by bylo lepší parkovat zase v zatáčce směrem na Frýdštejn jak se celkem bez problémů jednu dobu praktikovalo. (tam se zase občas trochu vykrádají auta)Další problém jsou psy a shit zona na hranici lesíka a zahrad. Zkusme tedy alespoň společně (co tam chodíme) řešit bod ad3) než to přejde ve větší konflikt.
 richardmuller14:14:18 24.10.2011
odpovědět 
 Re: Problémy na Panťáku
Osobně bych to taky viděl, že bude třeba řešit hlavně bod 3, akorát pozor, zatáčka také není ideální. Jednak si myslím, že víkendový nápor se tam nemusí vejít a pozor na vykrádání. Mě osobně tam cca dva roky vyluxovali auto a nebyla to žádná malá částka za věci o které jsem přišel. Osobně bych tam už nezaparkoval, možná tak někde dole ve vesnici a dojít tam.
Bod 2 asi určitý počet lidí také řeší, i když jsem to nikdy nepochopil, proč tam například rozdávali botičky..
 mira.k15:33:57 24.10.2011
odpovědět 
  Re: Problémy na Panťáku
Kdysi nám přímo policista (když nám tam ukradli značky) neoficiálně řekl, že se snažej vytlačit parkující lezce jinam, kde to bude trochu na očích, protože se pod Suškama taky dost vykrádaj a kradou auta, a oni to nestíhaj hlídat.
P.15:41:56 24.10.2011
odpovědět 
  Re: Problémy na Panťáku
Souhlas, nam nam karu vybrali 2x, takze pro me je Pantak sice peknou oblasti, ale z duvodu kradezi tam uz 3 roky nejezdim ;(
upman18:25:56 24.10.2011
odpovědět 
 Re: Problémy na Panťáku
Ahoj, byli jsme před týdnem, přišli ráno první ke skalám, byl tam sólo lezec, maník mezi 45-55r. Zdravíme ahoj a nic. Hmmm. Převlíkli jsme se, hodil jsem pytlík na sebe a začal rozlézat, ani jsem v tu chvíli neměl v úmyslu mágovat, až později na nějakých těch 9c a tak. Povídá- sundej pytlík, říkám, že nepoužívám, ale nechám si ho na sobě a tak ať okamžitě vypadnem. Docela překvapený jsme dolezli a chtěl jsem si to s ním nějak vysvětlit, ale diskuze nula. Prý se teď úplně změní poměry a zavře se to, budou jezdit policajti, on tam pustí rotvajlery a blablabla.Supermagor.A pořád do nás šil. Pak přišli další, do nich též. Při své práci jsem zvyklý mluvit s leckdy i všelijakými lidmi a tak jsem chtěl o tom diskutovat, ale totální ztráta času. Ale když jistil holčinu, tak klidně brousil na rybu slaňák a spouštěl ji. Takže si myslím, že vítr vane odtud. Povídal, že mu tam přímo patří pozemky pod skalama/ očividně lež / a ať padáme pryč. Je to prý nějaký Pepa. Víc nevím, nikdy jsem ho na Panťáku předtím neviděl.Tušíte někdo?
nesmrtelný blázen18:22:52 24.10.2011
odpovědět 
  Re: Problémy na Panťáku
Ahoj,taky nás to překvapilo a pravda, náladu příliš nezvedlo. Řeči kolem uzavírání a oplocování atd. Možnost diskuse žádná, i když jsme poslušně začali lézt bez Mg, nejsme místní a nechtěli jsme dráždit, tak i tak dotyčný pán provokoval a snažil se jednoznačně o nějaký problém... V "1.lize" prý jsou jen jednoduché cesty a na to Mg neni třeba...
David18:36:27 24.10.2011
odpovědět 
   Re: Problémy na Panťáku
Tak to byl Pepa Sulke, kdo ho poznal nikdy na něj nezapomene!!!!Nesporně toho hodně navykládá, ale pozor není žádný správce a místní lezec a určitě nemá právo někoho vyhánět ze skal!!!
Jeník Pleticha18:52:58 24.10.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
Místňáci by ho měli fofrem vypakovat jestli tam chce měřit každýmu jiným metrem!
09:22:29 25.10.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
Co prováděl Pepa v Labáku?
14:51:32 25.10.2011
odpovědět 
     Re: Problémy na Panťáku
Kdyby náhodou pohádkář Pepa vykládal, že byl vyznační prvovýstupce a správce Labáku, tak to berte s velkou reservou bajky mu jdou výborně.Každá oblast by mohla vyprávět, kde působil P.S. jen je škoda, že to musí zažít i Panták.PS : Radši bych zkontroval jištění u jeho cest a dobře vím proč na to upozornuju, protože jsme po Pepovi vyměnovali ty hrůzy!!!A všem, kteří by měli chut se ho zastávat nejdříveho pořádně poznejte a pak se ho teprve zastávejte, aby jste nebyli dost zklamaný!
Jeník Pleticha07:15:42 26.10.2011
odpovědět 
      Re: Problémy na Panťáku
Musím zareagovat na otázku kolem tý kontroly jištění!Dnes jsem byl na panťáku a při prohlídce těch nových cest napravo od druhé ligy jsem náhodou našel schovanou kovárnu i s dodávaným jištěním-upozorňuju, že ten magor, který tam dává ty borháky a nýty by se měl ZAVŘÍT! Výroba tzv. samodoma, navíc příšerné kvality! Např. ty borháky jsou pouze ohlé dráty, naprosto bez záseků a délky max.10cm, hmoždiny do nýtů kovové(v pořádku)ovšem 3-4cm dlouhé!!! Kdo zná materiál skály v těchto místech nových cest, myslím uzná,že by ten dělník skal zasloužil lepáka! Kovárna byla vyfocena, jištění sebráno a bude kontaktována čhs! Cesty doporučuju nelézt(a nejen já,byli jsme tam celkem 4)!!! Jestli chce majitel"odcizených"jisticích prostředků náhradu za tyto věci, může mě kontaktovat na email(ovšem radši bych to nedělal a změnil bych působiště), panťák mám rád!
Tomáš"tříska"Beneš20:49:25 31.10.2011
odpovědět 
       Re: Problémy na Panťáku
Dobře, Tome! Tohle je teda trefa do černýho. Sulke evidentně dává furt stejně blbý háky, kvůli jakejm byly problémy i v Labáku. A evidentně je v tom naprosto nepoučitelnej, splachovací. Tohle už je důvod na přesdržku naprosto spravedlivej.
Piškot20:13:49 01.11.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
Jasna paka Jeniku,
on tam zacal kacet stromy a jeste delat cesty bez povoleni za 2 ligou kdyz jsem mu to rikal tak (hejtmanek tam neznamena nic)bla bla, totalni blazen ten clovek. Zacal vysilovat s Brtem atp.. a s dodanyma slanakama v cestach. Me prudil za Mago. Tak jsem ho rovnou poslal.Ten clovek je mimo, a nic tam nevlastni za pozemek. Jak rychle se tam nasral tak rychle pujde skodit nekam jinam.
M.S23:33:42 25.10.2011
odpovědět 
  Re: Problémy na Panťáku
Pravděpodobně J. Sulke. Pravděpodobně blázen. Bohužel to jeho bláznění může komplikovat život lidem okolo. Vždycky když jsem ho potkal, měl jsem z něj pocit, že si musí hlavně připadat hodně důležitej. Slyšel jsem fámu, že přesídlil do MS a angažuje se na Panteonu, takže by mohl vyprovokovat i ten dopis ČHS. A asi on to tam teď prořezává. Doufám, že na MS brzo zjistěj, že je trochu divnej, a přestanou ho brát vážně.
P.19:31:10 24.10.2011
odpovědět 
   Re: Problémy na Panťáku
Tak to je fakt magor, ptal se, co si myslím o sporu P. Resch vs. Sulke. A on to sám Sulke. No tak to není problém, až ho příště potkáme, tak ho už pošlu někam, protože jestli mně někdo lže do ksichtu, nezaslouží si slušné jednání. Fakt jsem si myslel, že to je někdo místní.
nesmrtelný blázen19:44:53 24.10.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
No třeba teď je místní. A situace, že J. Sulke koupí pozemky pod stěnou, by mohla být fakt zajímavá :)
Každopádně si myslím, že s maglajzem tam přinejmenším v minulosti sám lízával.
P.20:33:31 24.10.2011
odpovědět 
     Re: Problémy na Panťáku
Bohužel Pepa Sulke zahnízdil na Malý Skále a pracuje pro jednoho zastupitele MS.Takže bude na Pantáku veselo a to myslím ironicky!!!
Jeník Pleticha21:00:40 24.10.2011
odpovědět 
     Re: Problémy na Panťáku
Majitelé pozemků jdou vyhledat veřejně a aktuálně na www.cuzk.cz, nahlížení do katastru, vyhledat parcelu, katastrální území: Sněhov. Jedna z parcel má třeba č. 1747. Domy pod skálou jsou v katastrálním území Vranové II. Můžete si vytisknout mapu, nebo jí přepnout na letecký snímek a najít si sousední pozemky i jejich majitele. Přímo pod skalama podél je jich asi 10 + přístup kolem domů.
09:38:55 25.10.2011
odpovědět 
   Re: Problémy na Panťáku
Jo byl to Sulke (to jsem se dozvěděl později) a dokonce jsem čet ten jeho nesmyslnej dopis, ze kterýho je ten výtažek na horosvazu...byl sem tam taky před tejdnem...chtěl sem tam nalízt do nějaký IXky a říká krok 1. vrať ten maglajz do báglu, krok 2. jste na soukromym pozemku, krok. 3 jestli parkujete na louce tak vás nechám odtáhnout...to sem ho utnul že parkujeme na parkáči v MS...domluva žádná, křičel tam na kdekoho a pak tam měli nějaký lezci psa na volno a řek jim že bude nejlepší když odtud vypadnou a taky něco ve stylu no jak myslíte...co sem slyšel, tak prej tam koupil nějaký pozemky přímo pod Panťákem.
Takhle tam magořil a při tom tam hobloval slaňáky asi 3 hodiny...potom se tam zjevili nějaký jeho známý a na ty už neměl hemzy i když nalezly s MG do stěny...prostě totální idiot, kterej si myslí že je ředitel zeměkoule
Hanz23:08:47 24.10.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
Asi bude lepší toho chudáka ignorovat, nehádat se, prostě se s ním nebavit.Když bude agresivní / přeci jen to vypadá, že má určitou psychiatrickou dg./, tak se mu domluví v rámci nutné obrany, přece si nenechám tahat za lano.
R01:09:01 25.10.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
Nejlepší obrana je útok. Tím nemyslím, rozbít mu hubu, ale když brousil slaňáky, tak jste taky někdo mohli nechat toho lezení a vrhnout se do hodinového monologu :)
Belial07:35:40 25.10.2011
odpovědět 
     Re: Problémy na Panťáku
jo,byl to opravdu Pepa Sulke, byl jsem u toho minulý týden. bohužel si myslím, že není normální.sice to tam hezky prořezal, ale alespoň mě pobyt dusnou atmosférou úplně zkazil, takže já kvůli hádání určitě na Panťák nejezdím.pokud by opravdu koupil nějaký pozemek tam, byl by to průšvih
Vláďa
08:36:02 25.10.2011
odpovědět 
      Re: Problémy na Panťáku
Tak Pepa co všechno zná teď opruzuje na Panťáku? Srbsko ho už omrzelo? Už to bude kurvit jinde? Tak mu tam dejte normálně do tlamy. Blbečkovi. Ale některý lidi ho milujou. Jen co je pravda,na to pozor, on toho totiž tolik zná, a všude byl. Je to "borec". Panťáku upřímnou soustrast a Rotvajlera by bylo potřeba na něj pustit.
09:35:39 25.10.2011
odpovědět 
       Re: Problémy na Panťáku
jak vypadá? tuhle jsem tam zažil malého, "chytrého", černovlasého se psem a bílýma ponožkama v sandálech
09:43:34 25.10.2011
odpovědět 
        Re: Problémy na Panťáku
Sandále by mohly být, někdy v nich i lezl. Z veřejně známých ksichtů se dá s trochou nadsázky říct, že je v obličeji nejvíc podobný Jeníkovi Pletichovi:D
10:00:42 25.10.2011
odpovědět 
         Re: Problémy na Panťáku
Teď tady byla pod tím pěkná reklama "Battlefield 3 bitva vypukne 28.10.2011". Dost dobrý :D.
10:35:58 25.10.2011
odpovědět 
         Re: Problémy na Panťáku
Jo,v obličeji Jeník plus 10-15roků, starý tepláky, takhle nějak vypadají v Praze průměrní štíhlí bezdomovci nebo smažky, ev. obojí.
nesmrtelný blázen13:23:05 25.10.2011
odpovědět 
     Re: Problémy na Panťáku
1. I já bych se ze své zkušenosti s Pepou Sulkem (a trochu i z profese) domníval, že je to nemocný člověk - takže je na místě vzít to na vědomí a zařídit se podle toho.
2. Nicméně, pokud si nějaký majitel pozemku - bez ohledu na to, kdo to je - nepřeje, aby se na jeho pozemku dělo to či ono, bral bych to velmi vážně. Opačný případ je přímá cesta do pekel, at už mají rudou, hnědou či jinou barvu.
3. (Nelezoucích) lidí, které štvou zaparkovaná auta nadivoko a sraní na louce, případně i bílé fleky na skálách :), bude víc.
4. Souhlasím s Belialem, pokud jde o postoj k broušení slanáků:)
Robert11:10:20 25.10.2011
odpovědět 
      Re: Problémy na Panťáku
Koukal jsem do katastru a pozemky pod skálou ani přilehlé nepatří Sulkemu.
Pavel11:25:00 25.10.2011
odpovědět 
      Re: Problémy na Panťáku
Většinu pozemků pod pantheonskou druhou ligou vlastní paní Forsterová. Osobně ji znám a pochybuju, že prodá část svojí zahrady nějakýmu Sulkemu. Z rozhovorů s ní jsem pochopil, že s lezcema(slušnejma) nemá problém,ale vaděj jí psi na volno.(bohužel už ji nějaký psi zakousli slepice)....maglajz ji podle mě vůbec nezajímá. Takže na soukromym pozemku se leze,ale Sulkemu nepatří....
11:35:30 25.10.2011
odpovědět 
       Re: Problémy na Panťáku
:) Takže psy bez výjimky uvazovat a příležitostně se jí slušně zeptat, jestli je vše v pořádku a - pro jistotu - co si myslí o obsahu toho dopisu, jestli se na tom podílela ap.
Robert11:41:05 25.10.2011
odpovědět 
        Re: Problémy na Panťáku
Jenže jak znám majitele psů, tak nebudou reagovat na nic! Vždyť ten jejich miláček přece nikdy nikomu a ničemu neublížil a všichni ostatní ho musí milovat stejně jako oni. Napřiklad že tříletí špunti se od něj musí nechat olizovat, slepice zardousit a všichni musí zbožňovat jeho krásný hlasitý štěkot atp. Ale uvidíme, třeba překvapí.
Ještě bych upozornil, že bychom neměli paní Förstrové očesávat úrodu ani z toho stromu u kůlny vedle pěšiny, hezké je pozdravit, uklidit po sobě a chovat se tiše. A Sulkeho za probrušování slaňáků adekvátním způsobem potrestat, pokud nebude reagovat na slušné upozornění. Hejtmošovi jako správci by se to broušení určitě nelíbilo.
JJ12:23:53 25.10.2011
odpovědět 
         Re: Problémy na Panťáku
tak tohle je bohužel naprosto přesný :-(

sám mám psi rád, ale co někteří šílenci s nima dokážou je na zabití :(

marek12:30:16 25.10.2011
odpovědět 
         Re: Problémy na Panťáku
Mám psa a nikdy nic nezakous, spíš ostatní jeho, nemám problém ho tam uvázat, respektuji. Podle mě se to dá vysvětlit ostatním, pejskaři lezci jsou, řekl bych trochu démonizovaní. Uvázat Sulkeho bude horší, ale jsem rád že víme, na čem jsme- magor, kterému tam nic nepatří a nemá tudíž kohokoli vyhánět.Pokud bude, odezva je jasná. Tak se mějte a myslím, že budoucnost lezení na Panťáku vidím jako minulost- pohoda.
nesmrtelný blázen13:20:52 25.10.2011
odpovědět 
          Re: Problémy na Panťáku
Situace na Panťáku nebyla ideální, ale zdála se v poslední době celkem stabilizovaná. Pokud přijde nějakej blázen, kterej potřebuje být důležitej a začne do toho šťourat, třeba přes maloskalský zastupitelstvo, řešit to, provokovat místní občany k psaní dopisu ČHS a aktivovat to celý, tak to situaci určitě dost zkomplikuje. Takže už teď Sulke nejspíš udělal mnohem víc škody než užitku. Nechci malovat čerty na zeď, ale tak úplně nevinný to být nemusí. Každopádně jemu dělá určitě hrozně dobře, jak se kolem něj teď zas události točej.
P.14:43:20 25.10.2011
odpovědět 
           Re: Problémy na Panťáku
Podle mě je Sulke duševně nemocný člověk, nebo alespoň spadá do kategorie bájné lhaní. Jak může zrovna on o něčem kázat? Sám na Srbsku dělal věci, které nebyly košer, jako je kácení stromů v NPR, dělání cest, kde se nesmí, a dělal ze sebe samozvaného správce. A nyní si tenhle člověk bere do huby maglajz, s největší pravděpodobností lže o vlastnictví pozemku a sám brousí slaňák? A jak vůbec může na cizím pozemku něco prořezávat? Stejně je to divný, po tom, co spáchali tu "skvělou" cestu na Srbsku, natloukl Červené převisy, ještě když se tam nesmělo. Pak je půl roku nezvěstnej a najednou se vynoří na Panťáku a s plnou parádou. Jestli by se měl někde angažovat, tak v těch Červenejch převisech, co tam jako s těma závitovkama máme dělat? Až tam někdo dá planžety, bude nejspíš obviněn, že mu ukradl cesty a určitě tam sekal...
Bída15:02:54 25.10.2011
odpovědět 
            Re: Problémy na Panťáku
Jestli jsem to dobře pochopil, tak se staví do pozice "zástupce postižených" - tedy těch nebohých maloskalských občanů. Možná si představuje, že je jako styčnej důstojník. Pro někoho z nich pracuje, jak tady padlo (asi ty prořezy...), vykecává jim díru do hlavy, to už kdekdo známe, oni asi teprve poznávaj - a má pocit, že má moc. Kdyby fakt měl nějakou diagnózu i papírově, asi by bylo nejlepší rovnou ji těm Maloskalským poslat. A posílat ji za ním všude, kam vyrazí a kde jsou nějaký skály.
To by byla dobrá anketa: Kdo je podle vás větší magor (větší škůdce lezení...) - J. S., J. M., nebo L.R.H.? :))
P.15:31:20 25.10.2011
odpovědět 
             Re: Problémy na Panťáku
:))) Poslední otázkou srovnáváš nesrovnatelný. L.R.H. není o nic větší magor než kdokoliv jinej, kdo leze. zkratek obdobný váhy by se dalo napsat ...; J.M. je sice zjevně velmi zvláštní, ale možná pořád ještě v normě, takovejch je taky víc. U J.S. je to asi složitější.
17:21:06 25.10.2011
odpovědět 
            Re: Problémy na Panťáku
Co se týče Českýho Krasu, tak jen tolik, že už začala jakás komunikace a materiál je na cestě ke skále. Co se ale děje na Panťáku, nerosumět. Na druhou stranu jestli někde horolezci dělají problémy, nedivil bych se kdyby pak někdo hledal způsoby, jak se bránit.
 martan22:06:59 25.10.2011
odpovědět 
           Re: Problémy na Panťáku
Třeba někde zakopne a uhodí se... Ještě, že takový exoty neláká Kras.
Willhem15:05:07 25.10.2011
odpovědět 
            Re: Problémy na Panťáku
Wildo,
u nás bychom si s nimi rychle poradili a to nadobro:-).
Vlk17:14:07 26.10.2011
odpovědět 
             Re: Problémy na Panťáku
!? Nebo, že by? I na pískách se občas najde hluboká jeskyně...
Bída14:34:29 28.10.2011
odpovědět 
 Re: Problémy na Panťáku
Jenom bych podotknul, že problémy se psy jsou na všech skalách a nejenom na Panťáku. S množstvím lidí stoupá i množství psů vyskytujících se pod skálama. Chápu, že to majitele pozemků, myslivce, ochranáře a potažmo i ostatní lezce sere.
Belial14:57:08 25.10.2011
odpovědět 
  Re: Problémy na Panťáku
Mě zase sere množství lezců a množství hlučících dětí, psi mi vůbec nevadí.
Martin08:17:52 26.10.2011
odpovědět 
   Re: Problémy na Panťáku
Mo jasně, děti ti pochcávaj batoh, válejí se ti špinaví a zablešený ve věcech co máš na zemi pod stěnou, olizují tě poté co sežrali výkaly, nebo tě i ohrožují... Mě tedy děti nevadí, navíc děti jsou potřeba, narozdíl od psů, to jen móda, pes má být na zahradě nebo pod kontrolou majitele a ne že se bude volně potulovat mezi cizími lidmi, kteří na něj skutečně dost často nejsou zvědaví.
JJ12:00:11 26.10.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
Hoj koukám, že se tu rozjíždí oblíbená diskuse s magnésie-M. Po pravdě mě jako místňáka lehce kadiou týpcí a typky s pytlíkem na sedince, ale je fakt že nejsem žádnej lapač vysokech číslic a to co lezu tak bez Mága lze vždy (skoro v pohodě) dosáhnout..(po návštěve pantu bez znalosti pravidel oblasti bych řekl že je zde mágo povolený-bohužel se tak stává častěji u méně navševovaných sektorů).. Bohužel mi nezbýva moc času trávit léto v (rodných)skalách....nicméně z jara je to krása(čisto....víceméně) no a s přicházejícím podzimem ustupujíc příroda začíná odhalovat Naše pokoření přírody......no šlápnout do shitu(a to radši do psího) pod nástupem zkazí a zabije nějakou tu minutu-ale to zmízi....horší jsou obaly od potravin-některé tu leží spoustu let(asi bylo zvykem odnášet humus wod baráku pod převisi-nepobírám)no a taky nález magnézia.A to ať už mázlý v kinderchytu,tekutý či celej pytlík v oblasti kde je jeho použití zakázaný.No newim jestli je tohle masový tažení na přírodu zrovna správným směrem.A co mě vytáčí nejvíc je kuur-rveení místního bohatství cestovníma agenturami..tfuj...wopruz parkování bude mít asi na starosti pan řidič s velkým R.....páč v zákrutě u vlajky se stočí autobus s osobákem a mým za parkovaným jako PRD.....no lidem pod pantem se nedívím taky by mě to letní davový šílenství s.ra.aalo.
skálomálo13:19:37 26.10.2011
odpovědět 
   Re: Problémy na Panťáku
tak to ti asi něčí miláček nikdy nesežral svačinu a pak celý dopoledne neřval pod skálou protože se bál o páníčka který ho tam nechal na 2m vodítku přivázanýho u batohu (když začal lízt - do té doby tam lítal volně)

na hovno pro psa i všechny okolo
marek12:37:54 26.10.2011
odpovědět 
   Re: Problémy na Panťáku
tak to ti asi něčí miláček nikdy nesežral svačinu a pak celý dopoledne neřval pod skálou protože se bál o páníčka který ho tam nechal na 2m vodítku přivázanýho u batohu (když začal lízt - do té doby tam lítal volně)

na hovno pro psa i všechny okolo
marek12:45:09 26.10.2011
odpovědět 
   Re: Problémy na Panťáku
Diskuze je o Sulkem, ne o čoklech a jejich sympa antipa, ale víceméně je jasné co je za problém a jak s ním naložit. Tak zas někdy na Panťáku...
nesmrtelný blázen13:25:19 26.10.2011
odpovědět 
    Re: Problémy na Panťáku
Omluvte ty co spadli na glavu, jako Sulke..
14:00:54 26.10.2011
odpovědět 
     Re: Problémy na Panťáku
Taky jsem něco zaslechl ohledně Srbska. Zakomplexovanej chudák.Malej a nepostavenej.. Chtěl bych vidět jak by vychyloval na takovýho Prcase a spol. Lezl by jim do zadku,jak to takový chudáci obvykle dělají.Viděl bych to na permanentní tlak a bez svědků eventuelně na pár facek. Takovej ubožák to dlouho nevydrži a sesype se.Ovšem hlavně se budou muset domluvit místnáci.Bohužel čas od času se vyskytne kokot všude.Ale když se nic neudělá tak blb roste...
Patrik Fabinger16:41:11 26.10.2011
odpovědět 
      Re: Problémy na Panťáku
pepu znam docela dobre,chce ho brat trochu s rezervou.v nrjhorsim poslat do prdele.ze srbska si udelal svuj rajon,a ted se o to snazi na pantaku.vzdycky se tu lezlo s magim,tak proc to menit.pokud s mim neleze on tak je to jeho problem.v nejhorsim dostane od nekoho po tlame,a bude vyreseno.
gorbi19:24:39 26.10.2011
odpovědět 
       Re: Problémy na Panťáku
Odjakziva se na Pantaku s magem nelezlo a ze to posledni roky dost zevsednelo a nejen tam, neznamena ze je to spravne. Spek a mnoho dalsich dokazuji, ze to jde i bez nej. Pokud vim, na pisku je mago zakazane. Stejne jako rybareni, ktere je take casto na pisku k videni. Kdyz pominu prave Pantak, ze ktereho se stala takova neoficialni vekovni hala - i kdyz par lidi by to tak nejradeji videlo i oficialne:-), treba hned vedle na suskach se rybari o 106. A spravce Honza K. tam z toho radost take nema. Na pantaku to alespon v kolmicich a previsech nedre skalu. Take tam jsou mylonky, ktere tam k rybareni nastesti snad pouzivaji Ti co necvaknou 2 presa do slanaku. Tak alespon slanak je usetren, i kdyz ani to asi neni uplne idealni. 2 presky mi prijdou i rychlejsi, jen to holt druholezec musi vylezt az nahoru. Coz se ne kazdemu v 1. lize podari. A Pepu taky trochu znam a pres slanak jsem ho jistit jeste nevidel. Leda pres ty mylonky. Pokud ale budeme prenaset zlozvyky z haly na mekky pisek, dlouho nam nevydrzi. Oblasti jako Adr a dalsi si uchovavaji svoje kouzlo prave proto, ze se tam lezci jeste chovaji ohleduplne. Podivejte treba na Hrubici, kde je jisteni jeste klasicke, mistni hlidaji i mokre skaly a stejne tam je tekute mago castejsi (alespon neni videt) a diky spatnemu dobirani jsou vydrene obrovske ryhy pri traverzech a pod slanenim. Je spatny ten kdo poukazuje na porusovani pravidel, nebo ten kdo je porusuje, jelikoz se citi dotcen, ze prijde o jiste pohodli??? Po nas potopa...
H.00:47:06 28.10.2011
odpovědět 
        Re: Problémy na Panťáku
spravne, tak to ma byt a hlavne mylonky nejsou nylonky, ale maillonky. Pri vzpomince na tuto diskuzi pri nocni jizde z Labaku mi znovu praska bricho smichy ... H. diky za nastavenou hrud ...
vykmit04:39:14 28.10.2011
odpovědět 
         Re: Problémy na Panťáku
Omluvte moji neznalost, ale... B.Valentová je opravdu tajemnice ČHS, jak se píše v článku? Děkuji.
Honza10:31:19 28.10.2011
odpovědět 
          Re: Problémy na Panťáku
Ach jo. Pouhým nahlédnutím na www.horosvaz.cz/kontakty bys zjistil, že je.
13:35:24 28.10.2011
odpovědět 
           Re: Problémy na Panťáku
Jen pro upresneni: Pepa sprdnul i sve zname za mago i parkovani. Byl jsem u toho. Meri zda-se stejnym metrem. Prvni ligu leze bez maga nahoru i slejza, casto i nekolikrat za sebou v kuse. A jestli se da povazovat za mistnaka? Drive sem jezdil, coz mladsi generace uz nepamatuje a posledni dobou je tu take velmi casto k videni. Ale k dopisu: Ze spi obcas tomu hospodskemu z Turnova, kteremu parkujem na pozemku, "lezci" na terase, na zklidneni situace neprida. O oploceni vstupu uz jsem zaslechl pred delsi dobou. Takze maloskalske neprovokovat. Uz jen proto ze je Pepa zna velmi dobre.
Petr23:39:24 28.10.2011
odpovědět 
            Re: Problémy na Panťáku
Co on má koho sprdávat co ? Znám ho taky sice jen trochu ale rád se s ním seznámím blíže :-).
švany19:20:41 29.10.2011
odpovědět 
             Re: Problémy na Panťáku
Sprdnul - mineno upozornil. Pepa je totiz na rozdil od jinych az prilis slusny a hlavne zasadovy. Teprve kdyz ho nekdo nasere, tak se tvrde brani, coz byl asi pripad tech co prispivali v tomto clanku. Mysleno obecne, tak at si to nekdo nebere osobne. Ti kdo magovat po upozorneni prestali si zda-se v tomto clanku nevylevaji zlost. U ceho jsem byl, tak jen Ti, kterim se to nelibilo byli konfrontovani se skutecnosti, ze uz si na Pantaku z mnoha duvodu take nemuseji zalezt. A pokud se situace neuklidni, nemusime si uz tam zalezt nikdo! Coz by byla velika skoda. Takze by se mel kazdy nad svym jednanim zamyslet. Take na pantak nemyslete jen jako na telocvicnu, ale jako na nejvyssi (vicedelkovy) masiv co tu mame.
Petr22:47:01 29.10.2011
odpovědět 
              Re: Problémy na Panťáku
Několik poznámek- Panťák není najvyšší masív u nás. Dále tady si nikdo nevylévá zlost, to se dělá jinak a Sulke by byl třeba v nemocnici, jenom tady o tom diskutujeme, od toho ta rubrika je. Naopak, pokud mluvím za sebe, já se choval slušně, možná až moc, protože to situaci u člověka s problémy typu \Sulkeho udělá jen problém.Spíš nám znepříjemnil den a vyháněl nás a co si budeme povídat, na to prostě nemá žádné pravomoci a navíc prokazatelně lhal- tvrdil, že je vlastníkem pozemku pod skalami, na to je hodně svědků. Navíc křičel ať se sbalíme a vypadnem, a ani jsme mágo nepoužili, ono na ty cesty do IX vážně není celkem třeba. Až potom na IX c a to bylo keců. Dále vyhrožoval-že se něco může stát autům, která tam parkují a taky, že pustí dva RTW, haha, nevěděl jsem , že je pejskař. Mluvil o sobě jako o třetí osobě, což už je opravdu na psychiatra.Každopádně všichni už víme co je zač a netřeba tu dále agitovat a mágu či nemágu.Čus
nesmrtelný blázen10:57:00 30.10.2011
odpovědět 
               Re: Problémy na Panťáku
Hele a proč si bereš vlastně mágo pytel, když ho nepotřebuješ? A víš je je zde hromada lidí co vyleze nejenom IXc ale i vyyší věci bez Mg, zvláště za současného počasí? Opět pravidlo - nelez na co nemáš. No a zaparkovat auto v MS a vyjít si to pěšky, pro IXc borce to snad problém není.
V otázce Srbska jsem jednoznačne na straně P. Resche, ale tady vypadá, že Sulke trefil husu, a ta se ozvala. To, že začal řvát, tak bude asi problém odpovědí, které dostal.
Jestli brousil slaňák, tak si mu to měl oplatit stejnou měrou.
Hlavně tychle diskuse jsou na hovno. Je snad jasně dáno zákonem, že prostě v lese nemá lítat neuvázaný čokl. To, že můžeš vůbec na panťáku lízt je dáno vyjímkou se zákona, stejně jako, že mágo na písek nepatří.
Takže pokud Nesmrtelný blázne kašleš na předpisy, tak se nediv.
Uzlar18:26:32 30.10.2011
odpovědět 
                Re: Problémy na Panťáku
Hmmm,blahblahblah. Hromady lidí- jmenuj prosím. Ano , za současného počasí- třeba v mlze, ty mě vážně bavíš. Za žádného borce se nepovažuji, jen jsem napsal, že si beru mágo do devítky, no.Brousit slaňák- oplácet stejnou měrou? Ty jsi vážně troubelka.Taky je dáno zákonem, že se v lese nemá kouřit. Čokl tam rozhodně nelítal, pokud si tam byl tak to víš nejlépe, že? Ale už jsem psal výše- no problemo, uvážu. Mágo není dáno zákonem. Já se nedivím, když je člověk nemocný, tak může předvádět všelicos a to Sulke dělá. Běž se se Sulkem o víkendu postavit pod Panťák a poučuj všechny co tam přijdou, dozvíš se asi víc. Pa-
nesmrtelný blázen19:12:32 30.10.2011
odpovědět 
                 Re: Problémy na Panťáku
Na Panťák jezdim už 23 let a budu dál ať tam bude kdo chce a leze se tam s mágem už od té doby, to jen pro pořádek. Jestli největší problém Panťáku neni jeden člověk .......... co ? Jesli by se Sluke neměl zaměřit třeba na tepelné elektrárny nebo jiné opravdu problémy pro přírodu ........... a nám co si chceme ve skalách užít by měl dát pokoj.
Švany19:58:37 30.10.2011
odpovědět 
                  Re: Problémy na Panťáku
Tak to vám fandím at toho dementa vyrušíte někam "dopryč". Těchto pravdozvěstů už tu bylo více.Viz mamlas Pletánek ze Svat.Jána. Podobná figurka. Jo a Petře nejsi náhodou z pohádky o Sulkeho podržtažce? Bud si děláš srandu nebo jsi hodný,slušný,přikrčený ale hlavně bezbarvý a bezpohlavní.Zastáváš se chudáka a všem vřele doporučuješ at se zachovají jak Sulke káže.Jinak bude velké BUBU a nikdo už si nezaleze protože Pepča má kámíky na výboře.No to bych blil...
Patrik F.21:18:52 30.10.2011
odpovědět 
                   Re: Problémy na Panťáku
"Uzlar: Je snad jasně dáno zákonem, že prostě v lese nemá lítat neuvázaný čokl."

Tak to se pleteš, to opravdu žádným zákonem dáno není. Schválně to zkus najít a dát sem příslušný odstavec ;) Pes vůbec uvázaný být nemusí, zákon mluví jasně. Jediná výjimka jsou místní vyhlášky některých obcí, které uvnitř obce můžou přikázat vodítko nebo košík.
Martin08:24:36 31.10.2011
odpovědět 
                    Re: Problémy na Panťáku
No, nechci ti brát iluze, ale přečti si myslivecký zákon. Budeš se divit, co všechno nesmíš, a dojde ti, kdo má v této zemi velmi silné lobby.
Bída08:47:23 31.10.2011
odpovědět 
                     Re: Problémy na Panťáku
Nechci brát iluze já tobě, ale opravdu se pleteš. Přečti si ho ty - o uvázání ani vodítku se v něm opravdu nikde nemluví. Něco o tom vím. Pouze o psu pod vlivem a vzdálenosti 200 m, jestli si to pamatuji přesně ...
Martin10:29:23 31.10.2011
odpovědět 
                      Re: Problémy na Panťáku
Abyste se nehádali...
§ 10

Povinnosti vlastníků domácích a hospodářských
zvířat a vlastníků pozemků

(1) Je zakázáno vlastníkům domácích zvířat, včetně zvířat ze
zájmových chovů a zvířat z farmových chovů zvěře, nechat je volně
pobíhat v honitbě mimo vliv svého majitele nebo vedoucího.
K.11:37:22 31.10.2011
odpovědět 
                       Re: Problémy na Panťáku
Přesně tak, takže žádné vodítko. Pouze nesmí volně pobíhat mimo vliv, to je vše. V jiné části se mluví ještě v jiné souvislosti o 200 m, tuším vzdálenost pro beztrestné zastřelení zvířete.
Martin13:46:06 31.10.2011
odpovědět 
                        Re: Problémy na Panťáku
Omlouvám se za svojí neznalost. Patrik F. je nějaký bývalý prvovýstupce nebo správce z Českého Krasu?
patrik17:05:20 31.10.2011
odpovědět 
                        Re: Problémy na Panťáku
Ach jo, tady je zas někdo chytrej jak rádio. Těch 200 m se týká výkonu oprávnění myslivecké stráže (§ 14 odst. 1 písm. e) ) a v žádném případě takto nelze usmrtit každého psa, naopak je to velmi omezeno, takže pro tuhle situaci to nemá praktický význam. Co ovšem praktický význam má, je fakt, že tvrzení, že pes který není na vodítku a jeho psovod/majitel se nachází někde ve stěně je stále pod vlivem majitele bys neustál ani náhodou; je k tomu docela dost podkladů. A ještě větší význam má to, že pokud jsi na soukromém pozemku (ostatně, nejsem si jist, jestli prostor pod Panťákem má statut honitby, takže tam je možná celý myslivecký zákon irelevantní), tak pokud po tobě majitel uvázání psa požaduje, nemáš o čem diskutovat a psa si buď uvážeš, nebo vypadneš. Což je s krajní pravděpodobností právě případ Panťáku.
19:18:26 01.11.2011
odpovědět 
                         Re: Problémy na Panťáku
Ale to nikdo netvrdí, máš pravdu. To přece nijak není v rozporu s předchozím.
Martin07:37:09 02.11.2011
odpovědět 
                Re: Problémy na Panťáku
Ty seš borec...;-)
Willhem23:11:52 30.10.2011
odpovědět 
              Re: Problémy na Panťáku
Hele Petře, když tvůj kámoš Pepa je, tak zasadový,tak proč udělal nový prvovýstupy za II.ligou a ještě prapodivním jištění?Pro něj neplatí, že nové prvovýstupy můsí být na povolení správcem?A na Pantáku je to prostě nutný dodržovat.Než se Pepy budeš zastávat radši začni myslet hlavou!
Jeník Pleticha07:13:48 31.10.2011
odpovědět 
              Re: Problémy na Panťáku
hele, ty jsi asi s Pepouskem jedna ruka.Tak mu lez taky do p... Stejne dostane do drzky jestli bue jeste vic prudit, lezce.
mat.07:40:15 31.10.2011
odpovědět 
              Re: Problémy na Panťáku
Petre, se zastavas spatne, prudi tam lidi, "Prcka"atp.. II.ligou nema povolene, nic delat. kdyz jsem se ho na to zeptal tak zacal prudit a ze Hejtanek jako "hlavni na pantku" neznamena nic.Jeho arogantni jednani pomalu napovida ze dostane do nekoho pres H...
My mame taky kamarady na ÚRaduMS a jeste je podrizeny tomu cloveku. Muze zkusit neco udelat s autama a nebo neco podobneho. On tam nema zadnou pravomoc,je to jenom hoblovac, slanaku. vykacel bez povoleni stromy a nahazel na soukrom, pozemek.
A tvrdi ze to nekdo nahazel ze zhora.

Takze schrnuti, muze na me najet jednim slovem neco na MG nebo podobne, a vypraskam ho sam osobne. Chcem mit pohodu na pantaku jak byla a ne nakeho zakomplexovaneho debila. nektere komentare tady jsou scestne. Na pantaku se MG a bude se MG. a Naky Sulke ktery je chudak a evidentne postizeny prudit lidi atp. at se vrati na srbsko a nebo nejlepe nekam na kvaky!!!kde nebude otravovat lidi. a hlavne sam bude mit klid ze tam nikdo neleze.
M.S07:59:30 31.10.2011
odpovědět 
               Re: Problémy na Panťáku
Už jsem v této diskuzi jednou psal a tak pouze doplním.V pondělí byl z nalezeného materiálu, který nejspíš onen zmiňovaný J.Sulke používá k osazování jištění odebrán vzorek, aby byl použit k dalšímu jednání ohledně bezpečnosti jištění. Dnes, po debatě s dalšími lezci, jsme se rozhodli kovárnu sebrat celou, aby se nestalo, že bude v osazování pokračovat! Jedná se totiž o naprosto nevhodné jistící body-plastové hmoždiny, borháky 80-120mm dlouhé, bez jakýchkoli záseků či ohnutí, kovová hmoždina 35mm a několika kruhů! Vše bylo vyfoceno- mohu zájemcům přeposlat! Dotyčnému kovárnu samozřejmě, po určité dohodě, rádi vrátíme! Kontakt na mě: koral.triska@seznam.cz
Jak už jsem psal-panťák mám rád!
Tomáš"tříska"Beneš18:57:29 01.11.2011
odpovědět 
               Re: Problémy na Panťáku
Na Srbsku se ho většina ráda zbavila, bych řekl. On není zakomplexovanej debil. On je prostě debil, co všechno rozmrdá podle sebe. Je to vševědoucí všudybylní hovád. Na Srbsku taky prořezával, a hořet tam ty prořezávky nechal bez dozoru.Jako by se nechumelilo. A taky prvovýstupoval,jen co je pravda. Taky hlásal něco o vytloukání sekanejch cest. To, že jemu jeden jistý člověk nevytloukl kousáky se divím. Asi si nechtěl špinit packy. A vždycky se najde někdo, komu bude jeho tupost imponovat, a schová si jí třeba za pravidla.
20:39:50 01.11.2011
odpovědět 
                Re: Problémy na Panťáku
no diskuze jako vzdy dlouha a pramalo plodna,sama teorie jako ve skole.
nejsem ani na jedne strane,nicmene dnes se mnou ve vlaku jel nejakej chlapek a zacli jsme se bavit o lezeni,zacal i o pantaku kde jsem ted v posledni dobe parkrat byl.

takze pro placace bahna par informaci a udaju:

pozemky jsou soukrome ,at ud te starsi pani nebo kohokoliv jineho,je treba se tam chovat slusne a to se tam opravdu nedeje,to ze na to Pepa upozornuje (dokonce i me to rikal) je fakt,ze se to nedeje je taky fakt,kdyz uz ho to po tisicate nebavi rikat slusne,nedivim se.


za dalsi magnesium> je tam zakazane,svaz ho tam povolit nemuze, ze spravce porusuje zakony tim ze to ma na starost a nehlida ,muze byt jen rad ze ho nikdo za to nesek jeste.


v cestach ktere nejsou hotove muze mit provizorni jisteni jake chce,pokud mu nevadi vyset za "nic" je to jeho vec,vsechny hotove cesty nejsou samozrejme timto jistenim osazeny.
pokud ste delali test techto borhaku,rad uvidim vysledky,prijdou mi totiz stejne kvalitni jako ty svazove(osobne myslim ze ten diskutujici placa ho*na a zadne testy nedelal).


PS: v cervenych jsem byl loni ,jen to omrknout.zavitove tyce tam jsou proto aby tam prave neleyli tenkrat ty joudove kteri tu prave v diskuzi o tom psali.


PS: kdo chce vic informaci chce to prijit s mirovou vlajkou za Pepou a on ti to vse vysvetli(jeho nazory tedy),stejne jako jsem to udelal ja na pantaku i tenkrat v srbsku.


fakt se mi libi jak tu zasvecene placate bludy a nemate o tom ani anunk.howk

mimochodem mu tam pry nekdo prerizl pracovni lano a ukradl veci(chapu ze kdyz nejakej chcipacek nema jine prostredky jak prosadit svou...),nedivte se ze je proto pri vysvetlovani trochu strohy.

kdyby nahodou chtel nekdo reagivat na tento vzkaz,prosim jedine ve skalach,na lezci budu zase za hodne dlouho:0 ,fakt se tolik smat v kuse nedokazu:)

DEVi19:42:48 10.11.2011
odpovědět 
                 Re: Problémy na Panťáku
DEVi, to je úplně, jak kdybys byl sám Pepa S., anebo jeho osobní pověřenec. To, cos tu napsal, vcelku nic nemění na tom, že ze sebe dělá samozvanýho správce Panťáku. Já o to teda určitě nestojim. A kupodivu ani leckdo z těch, který tam jsou doma a maj o situaci docela dobrou představu. S pár z nich už jsem o tom mluvil.
Jak třeba může na jednu stranu všem nadávat za mágo (s kterým tam dřív sám lízal), a na druhou stranu tam dělat prvovýstupy, který tam jsou zakázaný úplně stejně?
Potkal jsem ho tam v posledních deseti, patnácti letech víckrát. Mágo je tam zakázaný pořád stejně, ale až teď Sulkemu z nějakýho nepochopitelnýho důvodu miglo a má potřebu za něj lidi okolo honit.
Pokud jde o to jeho jištění, Jeník s ním v Labáku nějaký zkušenosti má. Ty jeho borháčky vytloukal třeba na Admirálovi. Anebo naopak kruhy jak kolo vod vozu, i když tenký, na Porcelánový stěně. Já teda vidím hodně velkej rozdíl mezi pořádným kruhem nebo borhákem a těma jeho hračkama, který maj nějakejch deset čísel. Na žule nebo na vápně by to určitě stačilo, ale na písku ať s tím jde do háje. - Třeba by Pepa mohl nacpat po celejch Čechách nějaký provizorní závitovky a borháčky prvovýstupáčky, aby tam pak nikdo nelez.
P.20:53:23 10.11.2011
odpovědět 
                  Re: Problémy na Panťáku
Sulkič nemůže vykládat pravidla jak se mu hodí. Ani pravidla slušného chování, ani pravidla lezení, ani zákony o ochraně přírody a výjimky. Do prváčů může dávat co chce, ale musí je dělat podle podmínek stanovených pro danou oblast a označit smyčkou. To mu nikdo nemůže zakázat. Hotová cesta musí mít bezpečné jistící prvky. Pokud používá samodomo materiál je to on kdo musí vrcholovou přesvědčit o tom že je bezpečné. Samozřejmě není první ani poslední kdo ho používá a bude používat. Dodnes se leze po starém železu a mnohé bude ještě dlouho vysoce kvalitní. Nebo taky nebude. Kdo dává do skály šrot tak jí K*ví. Je ale normální že mají správci nahánět jeho a on není schopen přijít za nimi a domluvit se? Kde to kdo viděl? Zvlášť na písku se na protokoly hraje.
pepík22:34:59 10.11.2011
odpovědět 
                   Re: Problémy na Panťáku
Na začátku prosince o víkendu jedu na Hrubou skálu ukázat kruhy co jsme vyměnili u cest L.Č. a Pepy Sulkeho, protože jsou osazeny i Českým ráji vezmu s sebou i bh samodoma,které prozměnu jsou na Suškách, aby jste jasně viděli proč jsme je museli vyměnit!!Dnešní době Devi(nevím prostě, kdo si?) osazovat zavitový tyče je naprostá blbost!!Když je dostupné jištění od ČHS a Raveltiku dotovaný od ČHS kruh 75kč,bh do písku 75kč.Na Pantáku jsou prvovýstupy možné jen s povolením správcem, tak mi nevykládej, že Pepa vše dělá podle pravidel!!!
Jeník Pleticha07:02:10 11.11.2011
odpovědět 
                    Re: Problémy na Panťáku
Milý Devi, chcípáček rozhodně nejsem(aspoň nemám problém se podepsat, včetně přezdívky) a hlásím se k sebrané kovárně! Má emailová adresa je v diskusi výše, podmínky vrácení jsou jasné!!!Přeříznuté lano není mou prací.Další-s majiteli pozemků patřících k centrální lize(které se to hlavně týká)bylo vše probráno a s lezci vesměs žádný problémy nemají, (jak píšeš ty).Jinak pro Jendu, nechtěl by jsi mě kontaktovat? Dorazil bych do skaláku taky a dotáhl bych tu sebranou kovárnu(aby bylo pro jednou jasno).Dík
Tomáš"tříska"Beneš19:17:17 12.11.2011
odpovědět 
                     Re: Problémy na Panťáku
Musím se omluvit všem, kteří chtěli tu email adresu, posílal jsem ji na server čhs.Tak tedy-koral.triska@seznam.cz
Tomáš"tříska"Beneš21:06:36 18.11.2011
odpovědět 
                 Re: Problémy na Panťáku
Ahoj Devi,
tak se mně zdá, že víš o Panťáku úplný hovno anebo jsi to ty Sulke, ty magore? Podle toho chaotického slohu bych se vůbec nedivil. Jinak za chcípáčka se také nepovažuji/ koho tím vlastně myslíš? / a můžu ti to dost názorně dokázat.
nesmrtelný blázen21:16:52 12.11.2011
odpovědět 
                  Re: Problémy na Panťáku
Mate pravdu ze na pantheonu nelezu 15 let a nebavim se co bylo kdysi kdesi jakesi jisteni, komentoval jsem jak to tam je zapraseny ted a ze je to ostuda. +v cestach ktere nejsou dokoncene ze muze byt i nejt kdyz se mu chce do tyoho padat popripade.
navic se zde dost lidi ohani tim ze je to povolene.presel bych to u nejakejch neznalcu ale bohuzel to prichazi od lidi kteri by pravidla meli dodrzovat,hlidat a v neposledni rade jsou za to placeni.
Pepa opravdu nejsem jen sdilim nektere nazory,to se snad muze.
k te trosku urazce kterou si myslim zaslouzene:
cizi veci se opravdu nekradou,je to tusim porad trestne u nas v republice.navic to nebylo mysleno jako fyzicka nezdatnost kterou mi chces dokazovat ale spis mentalni,protoze si myslim zes nezkusil jina reseni...mozna se pletu a s pepou ,pripadne lidma co maj tyto problemy resit si vedl dlouhe aplodne debaty ktere by vratili lezeni na pisku do spravnych koleji.

mej se a neberte si to osobne ze jsem se nepodepsal jmenem, jsem proste na internetu zvykly pokud to neni potreba nezverejnovat sve udaje at uz kvuli spamu nebo jinym vecem.pokud o kontakt stojis,samozrejme dam sraz s kymkoliv na stene nebo ve skalach,rad si zalezu a dozvim se i vase nazory stejne jako jsem se o tom bavil s pepou.
DEVi19:43:22 22.11.2011
odpovědět 
                   Re: Problémy na Panťáku
Článek k Srbsku www.lezec.cz/clanek.php?key=9837
 martan09:43:35 23.11.2011
odpovědět 
                    Re: Sulke
To by me teda zajimalo kolik z Pepovych kritiku udelalo alespon jedinou cestu v porovnani s Pepovymi asi uz stovkami. Ono to stoji dost casu a penez. Kdo jich uz par udelal vi o cem mluvim. A ze si borhaky nechava vyrabet ve velkem, aby usetril a nekupuje je v Hudy, kdyz je nedostava od svazu, svedci o zdravem rozumu. Objektivni test by ale nejlepe ukazal na ci strane je pravda. A pro sebe to nedela. Radeji dela nove cesty pro jine a neni sam, nez aby lezl dokola ty stejne cesty jako vetsina lezcu. Kolik z Vas o krasnem vikendu si vezme drateny kartac, tezkou vrtacku a jde tvrde makat a hlavne padat (dela cesty od spoda) namisto aby si jen uzival lezeni v jiz hotovych cestach? Kdyby vsichni jen lezli a nikdo cesty nedelal, bylo by vubec co lezt???
Karel00:21:41 27.11.2011
odpovědět 
                     Re: Sulke
Kdyby cesty nedělal, tak by to bylo lepší, protože by ty směry mohli udělat normální lidi :-)))
13:09:42 27.11.2011
odpovědět 
                     Re: Sulke
A ty si myslíš,že to dělá hlavně pro druhé? Z čisté lásky? Chacha,to jsou jak legendy o horolezcích před skoro 100 lety jak jsou čistí,vždy féroví,odvážní a ryzí duše...fakt k smíchu. Hlavní motor je vlastní ambice a představy.A jestli to polezou jiní jedině dobře,ale na prvním místě to není.Jinak mi to smrdí komunismem.Ti také navenek vše pro lid...
14:04:33 27.11.2011
odpovědět 
                   Re: Problémy na Panťáku
OK, beru a omlouvám se, že jsem si myslel, že jsi PS, čus
P.S. S Pepou jsem se opravdu zkoušel domluvit, budiž mi mnoho lidí svědky. Ale nešlo to. Teprve pak jsem zjistil že to je Sulke. jeho pověst znám a vědět to, choval bych se jinak.
nesmrtelný blázen19:30:23 28.11.2011
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Lezení nad Monacem
 Databáze cest:
Všechny cesty (173439)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Brocotomia 7a Margalef
El Trucu Ye Apretar 7c/7c+ Margalef
PPL 7c Margalef
Llegar Y Besar El Santo 7a Chulilla
Paluis 5c Olba
Nově komentované:
Černá Perla XIIa Labské Údolí - Pravý Břeh
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos

 Nově v diskusi:
Lano Beal Karma 9.8mm | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: Údržba skal - správci | Černá Perla | Koleno od Kozy | Re: Údržba skal - správci | Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (124)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (104)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (8)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Zemřel Pit Schubert (2)
Video: Adam Ondra radí, jak při lezení používat koleno (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 124 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 130 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 135 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 116 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.