LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jištění zdržuje.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšel průvodce Adršpach I.
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret
Pískaři jsou zpět!

Závody
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)
ČP obtížnost Praha (18.05)

Žebříček
Cesty:
22.Smetanová 10737
23. 10685
24.Kalvas 10588
Bouldry:
22.Vaňous 9400
23.Šolc 9309
24.Jakubcova 9309
Hory:
11.Chomová 4792
12.Najman 4634
13.Petr 4592

Výsledky
EP boulder Klagenfurt (26.04)
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)

Deníčky
5559 lezců
1098056 cest
Nové přelezy:
Ajo En Vag 7C
Cumbawamba 9-
Tour De An 9+/10-
Lež A Nená 9+
Bestseller Xa
Lukáš Krpá 7C
Geser 7C
Šílený Tan XIa
Vyšší Prin Xa
Lauschgift Xa

Stěny
V 16 - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Ubytování Arco11.03.2014
Dejte někdo tip na ubytování v apartmánu v Arcu a okolí. Díky, Roman
 Re: Ubytování Arco11.03.2014
My byli v ZOO Campu, nejsou to apartmány ale je to tam velmi dobrý. Pár set metrů před ZOO Campem je
 Re: Ubytování Arco11.03.2014
Residence Spiaggia v Riva del Garda - pohodové apartmány za pohodovou cenu, která se ve větším počtu
  Re: Ubytování Arco12.03.2014
Díky.

 Weißseespitze11.03.2014
Nelezl jste někdo v poslední době severku Weißseespitze?

 Kouba Permon Biaxial10.03.2014
Ahoj, mate nekdo dvouosickove friendy od Kouby - Permon Biaxial? Uvazuju o koupi a rada bych znala nazory uzivatelu :) Diky, Anicka

 Hrazdicka z macek Petzl (upevneni na pevnou botu)08.03.2014
Ahoj,

shanim hrazdicku z macek Petzl, treba Vasak, Sarken, Lynx, je to u vsech stejne. Takovy ten drat vepredu, kterym se chyta macka na pevnou botu. Kdyby nekdo vyhazoval stare macky, ci se jich chtel zbavit, hodi se mi presne tahle soucas
 Re: Hrazdicka z macek Petzl (upevneni na pevnou botu)09.03.2014
Napiš dovozci, já takhle potřeboval taky jenom jeden díl, zadní umělohmotnou patku, a poslali mi to
 Re: Hrazdicka z macek Petzl (upevneni na pevnou botu)10.03.2014
Nebo napis do totaloutdoor.cz - je to dovozce Camp/Cassin a vím, že to mají také v nabídce - přední

 Slaňování - Praha08.03.2014
Ahoj,
rád bych si v Praze něco slanil, takže bych se Vás chtěl poptat, jestli nevíte o nějakém místě vysokém max 30 metrů, kam by se dalo jít.

Pokud budete mít nějaký tip, budu rád, když se podělíte.. :-)
 Re: Slaňování - Praha08.03.2014
braník
 Re: Slaňování - Praha08.03.2014
Nuselák
  Re: Slaňování - Praha08.03.2014
Petřínská rozhledna ;-)
 Re: Slaňování - Praha09.03.2014
Teď vážně: Braník ne (blbý přístup a padající kameny zeshora), Nuselák ne (je to zakázané). Takže ne
 Re: Slaňování - Praha09.03.2014
Ok..
děkuji za tipy.. Trochu jsem doufal v něco přístupného, jako jsou třeba Branické skály,
  Re: Slaňování - Praha09.03.2014
šišmarjá!
dycinky jsme slaňovali z barrandovského mostu, je však potřeba plachetnice. nebo as
   Re: Slaňování - Praha09.03.2014
Jeden čas mě sousedi zdravili - dneska jdete domů dveřmi, pane Turek? Zapomněl jsem si klíče a žádní
    Re: Slaňování - Praha10.03.2014
šikovnej, že si nechal otevřený okno, to by se mně stát nemohlo..
  Re: Slaňování - Praha10.03.2014
Hlavní plotna na Braníku je sice nahoře naštěstí olpocená, ale dole za trafostanicí máš nejmíň 15m k
   Re: Slaňování - Praha10.03.2014
Skalka u Středokluk? 1url.cz/nFRh

To už potom klidně skalka U Přívozu kousek od Řeže
    Re: Slaňování - Praha11.03.2014
proč ne, další tipy?
 Re: Slaňování - Praha10.03.2014
Ahoj,
co třeba most inteligence v Chuchli? Do 30m to je, na vrch se nechá dojít po schodech a
  Re: Slaňování - Praha10.03.2014
Na tom mostě Inteligence vřele nedoporučuju tu stranu, kde jezdí vlaky. Onehdá tam fíra na nějaký rá
   Re: Slaňování - Praha11.03.2014
Omluvte dotaz prava neznaleho, ale co presne pak mestaci maji za "problem" k reseni? Posko
    Re: Slaňování - Praha11.03.2014
Pravdepodobne sa bez povolenia SŽDC pohybovali bližšie ako 2,5 m od trate alebo museli predtým trať

 Studený masiv u Mašovic08.03.2014
Ahoj, nemáte někdo GPS souřadnice Studeného masivu nebo link do mapy s vyznačením polohy? Díky, Zdeněk.
 Re: Studený masiv u Mašovic08.03.2014
To nemám, ale není to složité najít. Je to sice tak 8 let, co jsem tam byl, ale dojedeš na konec ces
  Re: Studený masiv u Mašovic10.03.2014
Dík, tak snad to trefíme :)

 kopec nas 300008.03.2014
Máme podobný problem jak týpek pod náma. Kam tak vyjéct přiští víkend na kopec nad 3 tisíce, nějaké rady? Rádi bychom tam, kde nejsou 4m sněhu, je to nebezpečné jako prase a bude to ne procházka, ale trochu víc makačka. Cepíny, mačky, lana, cajky samozřej
 Re: kopec nas 300009.03.2014
krom severnich alp, kde je secko pod 3k, jsou vsechny tydle kopce jeste spis skialpova zalezitot...
 Re: kopec nas 300009.03.2014
Co normálka na Dachstein? Nebo Wilde Leck ve Štubajkách? Nebo Olperer. Zkraťte na minimum nástup sně

 Rakousko ledy08.03.2014
Nemáte někdo prosím ponětí, jestli se dají ještě teď lézt v Rakousku nějaké ledy okolo W4 nebo je to všechno v háji? Máte nějaký tip na nateklou oblast? Rádi bychom někam vyjeli příští týden, ale nemáme moc jak zjistit kvalitu ledů. Dík za rozumné odpověd
 Re: Rakousko ledy08.03.2014
WI4 samozřejmě..
 Re: Rakousko ledy10.03.2014
letos byla na ledy velmi špatná podmínka a březen už je dost pozdě

 blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Ahoj, vznáším příspěvek do diskuze:
Mám za sebou nepříjemnej pád na podlahu a než se do toho zase opřu, ráda bych své jističe (už teda jiné :) )vybavila něčím, co může riziko co nejvíc eliminovat. 
Co byste doporučili jako nejvíc blbu
 Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Asi úplně blbuvzdorné jistítko neexistuje, ale grigri by mohlo splnit svůj účel, ale nevýhoda je, že
  Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Jedině osma! I ten největší blbec pochopí, že se lano vedoucí z jistítka musí držet :-).
   Re: blbuvzdorné jistítko08.03.2014
No kdyz to nepochopila u kybliku, kde je princip jisteni stejny, tak osma ktera k tomu jeste pridava
  Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Probůh! Průserů s grigri už byla taky hromada, počínaje blbě založeným lanem a konče tím, že jistič
   Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
jsem stará konzerva. na písek a do hor patří háemeska, na stěnu osma, na dobírání druholezce v horác
    Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
To sice jo, ale ten Jul od Edelridu je ďáblův majstrštyk, protože se zdatně tváří, že ho posílaj vši
 Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Vymenit istice.
 Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Click-up je dobrej, s ním chybu neuděláš.
Mám většinou o 20-30kg víc než jistič, tak mi dodáv
 Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Vybav se zkušenějším jističem. Trénujte chytání pádů každý rok. Naučte se správně komunikovat při le
  Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Blbuvzdorné jistítko neexistuje. Lezení není pro blbce. S kým lézt je důležitější volba, než kde a c
   Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
To teda nevim. Mezi lezcema je docela slusna koncentrace blbcu ;).
 Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Předpokládám, že se mluví o umělce a odjišťěných sportovních cestách. Osobně doporučuju kyblíkoidní
  Blbuvzdorné jistítko existuje!07.03.2014
Nesouhlasim s tim, ze blbuvzdorne jistitko neexistuje. Click Up mam jiz dva roky a opravdu bych rad
   Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!07.03.2014
Když pak hodíš info o tom Megajulu, budu rád, když zkusíš slaňování (na to byly nějaký stížnosti), b
   Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!07.03.2014
s tímto tvrzením bych byl hodně opatrnej :)
Třeba můžeš založit lano obráceně a ono to najedn
    Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!08.03.2014
To zalozeni naopak je samozrejme u Cl.Up mozne, ale to si odstranis Partner-checkem/povinnou vzajemn
     Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!09.03.2014
Megajul jsem měl v ruce (tj. cca deset hodin s ním jistil) a za sebe můžu potvrdit jeho blbuvzdornos
      Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!09.03.2014
>>>>"jističe s Megajulem", zapomněl jsem napsat.... Jinak by to nedávalo smysl
   Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!07.03.2014
Na stejném principu jako Click up a Mega jul funguje ještě Mammut smart. Také s ním může dojít ke vz
  Re: blbuvzdorné jistítko11.03.2014
opacne zalozene GriGri funguje prave pouze jako kyblik. splest se to da ale jsou tam vsude jasne nak
 Re: blbuvzdorné jistítko07.03.2014
Jedině Click Up.. Když jdu lézt s nějakým začátečníkem, nejsem sebevrah abych mu dal kyblík.. stačí
  Re: blbuvzdorné jistítko08.03.2014
Přesně tak...vytesat do kamene...
 Re: blbuvzdorné jistítko08.03.2014
blbuvzdorné jistítko-chlap.Může chybovat, ale větší šance že tě udrží. Ale až pujdeš s někým novým,
  Re: blbuvzdorné jistítko08.03.2014
To je úplně jedno, že si to nepamatuje a založí blbě. Pokud si hned od začátku udělá návyk na zkoušk
   Re: blbuvzdorné jistítko09.03.2014
Anebo se staci podivat na obrazek na jistitku.
    Re: blbuvzdorné jistítko09.03.2014
To právě není tak úplně pravda. Když jsi unaven po celodenním lezení, tak chybu uděláš i s piktogram
     Re: blbuvzdorné jistítko09.03.2014
taky zapomeneš, zpravidla u poslední cesty :)
      Re: blbuvzdorné jistítko09.03.2014
Nejlepší jistítko je Smart
       Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
Nejlepsi jisteni bylo pres telo, nikdo mi tenkrat zemlbabu nedal ani nahodou ((-:
Jinak Mega
        Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
Nemůžeš projet slaněním znamená, že nemůžeš na konci nedopatřením vyjet z lan?
         Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
Ne, kdykolv to pustis tak se ihned zastavis, pri slaneni to musis tlacit rukou do jine polohy aby
          Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
Jedu jedu, jsem rozjetej, jednou rukou mi projíždějí konce lana a druhou rukou než stačím zareagovat
           Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
To záleží, jak daleko máš ruku pod jistítkem.
            Re: blbuvzdorné jistítko11.03.2014
Obavam se ze, na projeti koncem lana pri slanovani bude i Mega Jul ne tak 100%. Nicmene zde se vedla
             Re: blbuvzdorné jistítko11.03.2014
Ten nahoře ti po zemovce nepomůže, než se k tobě slaní, přesedne, znovu slaní, tak budeš po zemovce
              Re: blbuvzdorné jistítko11.03.2014
No to jsi mne spatne pochopil,nedoslo mi , ze kdyz je dnes spolecnost natolik odklonena od viry, ze
               Re: blbuvzdorné jistítko12.03.2014
Však jo, já to taky tak myslel. A abych teda byl úplně polopatickej, tak těmi dole jsem myslel zástu
          Re: blbuvzdorné jistítko11.03.2014
to bych úplně netvrdil, záleží jaký máš lano, některý v megajulu jede líp, jiný hůř,
ale hlav
           Re: blbuvzdorné jistítko11.03.2014
tim myslim při slaňování. na jištění na umělce je to furt bezkonkurenční věc.
 Re: blbuvzdorné jistítko10.03.2014
megajul
click-up
a hlavně osvědčený a nejlépe stálý jistič
http://www.zbozi.cz/
  Re: Edelrid Mega Jul12.03.2014
Ahoj, měl bych dotaz na lidi co vlastní Mega Jul. Jak se jistítko chová v případě přetočení HMS kara
   Re: Edelrid Mega Jul12.03.2014
Mám dotaz na to jak funguje Click up a i ten Mega Jul s tlustším lanem?
Zkoušel jsem Clik up

 mapy06.03.2014
Ahoj, vím, že se asi ptá spousta lidí, ale nevíte někdo, jestli budou v nějaké dohledné době zprovozněny mapy tady na serveru? Je (byl?) to opravdu perfektní projekt a i přes některé nedostatky jsem si rychle navyknul je používat. Sezóna se nám za chvilku
 Re: mapy06.03.2014
nevím jak na lezci ale u nás funguje tahle super práce kluků z Jesu. http://www.pruvodce.javaanes.cz
  Re: mapy06.03.2014
Tyjo, parádní, díky! Teď ji ještě "roztáhnout" i k nám, čížkům :-D
 Re: mapy06.03.2014
Ahoj, mapy samo budou. Trochu se to protahuje, protože nám někteří poskytovatelé hodili klacek pod n
  Re: mapy07.03.2014
Tak přeji hodně štěstí a ať Vám to jde od ruky! Je to opravdu obdivuhodná činnost a jsem rád, že se

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   2233   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 blbuvzdorné jistítko
Ahoj, vznáším příspěvek do diskuze:
Mám za sebou nepříjemnej pád na podlahu a než se do toho zase opřu, ráda bych své jističe (už teda jiné :) )vybavila něčím, co může riziko co nejvíc eliminovat. 
Co byste doporučili jako nejvíc blbuvzdorné jistítko na stěnu? Nejlépe nějaký poloautomat (Click-up?), páč problém byl "pustila ruku pod kýblem a koukala jak padám"...
Tereza15:52:23 07.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
Asi úplně blbuvzdorné jistítko neexistuje, ale grigri by mohlo splnit svůj účel, ale nevýhoda je, že tě na pevno zasekne a nebudeš mít příliš dynamický pád, ale myslím, že pro tvé účely by mohlo být ideální.
Marek16:08:03 07.03.2014
odpovědět 
  Re: blbuvzdorné jistítko
Jedině osma! I ten největší blbec pochopí, že se lano vedoucí z jistítka musí držet :-).
16:17:20 07.03.2014
odpovědět 
   Re: blbuvzdorné jistítko
No kdyz to nepochopila u kybliku, kde je princip jisteni stejny, tak osma ktera k tomu jeste pridava dost dalsich negativ, asi moc nepomuze ..
15:54:42 08.03.2014
odpovědět 
  Re: blbuvzdorné jistítko
Probůh! Průserů s grigri už byla taky hromada, počínaje blbě založeným lanem a konče tím, že jistič v panice zmáčkl páku, místo aby na nic nesahal. NEEXISTUJE JISTÍTKO (pro sportovní a horské lezení), KTERÉ BY PRVOLEZCE OCHRÁNILO, POKUD JE JISTIČ MIMOŇ. Smiř se s tím, nebo se na lezení vykašli.
(V zásadě, čím je jistítko jednodušší, tím je bezpečnější. Takže ten nejjednodušší kýbl je zcela OK. Osma taky, ovšem ne pro nová tenká a kluzká lana v kombinaci s nováčkem jističem bez x odchytaných pádů v ruce. HMS karabina se na stěnu bohužel nehodí.)
Robert16:38:42 07.03.2014
odpovědět 
   Re: blbuvzdorné jistítko
jsem stará konzerva. na písek a do hor patří háemeska, na stěnu osma, na dobírání druholezce v horách nějaký kyblíkoblokant (reverzo apod), na stěnu a na sportovky kyblík (nebo osma). všeliké automatstvo jisticí od ďábla jest.
Lukas B.10:36:14 10.03.2014
odpovědět 
    Re: blbuvzdorné jistítko
To sice jo, ale ten Jul od Edelridu je ďáblův majstrštyk, protože se zdatně tváří, že ho posílaj všichni svatý (aniž bych byl agent Edelridu).
honza22:32:50 10.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
Vymenit istice.
16:30:57 07.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
Click-up je dobrej, s ním chybu neuděláš.
Mám většinou o 20-30kg víc než jistič, tak mi dodává trochu klidu :) obzvlášť na tenkým a kluzkým lanu.
Na většině stěn ho půjčují, tak ho můžeš nejdřív vyzkoušet.
Strachu tě to ale podle mě stejně nezbaví, jističi se prostě musí na 100 péro věřit.
d.17:10:07 07.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
Vybav se zkušenějším jističem. Trénujte chytání pádů každý rok. Naučte se správně komunikovat při lezení. Požívejte každý jen jistítko, které dobře ovládáte. Začátečníkům se doporučuje druhý záložní jistič.
Nejsou blbuvzdorná jistítka. Některé jistítko odpustí nepozornost při chytání pádu, ale při nesprávné manipulaci může být výsledek fatální.
Martin17:21:02 07.03.2014
odpovědět 
  Re: blbuvzdorné jistítko
Blbuvzdorné jistítko neexistuje. Lezení není pro blbce. S kým lézt je důležitější volba, než kde a co. Ne nadarmo se říká v němčině "seilpartner".
retez19:28:10 07.03.2014
odpovědět 
   Re: blbuvzdorné jistítko
To teda nevim. Mezi lezcema je docela slusna koncentrace blbcu ;).
19:05:57 10.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
Předpokládám, že se mluví o umělce a odjišťěných sportovních cestách. Osobně doporučuju kyblíkoidní samoblok - CLickUp/AlpineUp, s tím mám osobní dobré zkušenosti a zhusta se používá na umělkách v dětských kurzech, což je myslím přesně druh použití, který tě zajímá - děcka neudrží pozornost a nedá se jim při jištění věřit, takže potřebuješ něco, co stačí přidržovat a podávat. Navíc ClickUp se dá snadno půjčit na stěně, jak tu padlo. Podobné je ještě Edelrid Mega Jul, ale s tím nemám osobní zkušenost. GriGri osobně nedoporučuju. Vím, že si nabíhám na flame, ale podle mě je to špatné jistítko. Ne tím, že by nefungovalo, ale proto, že vzbuzuje falešný pocit bezpečí (jakože dělá vše samo, ve skutečnosti toho ale člověk při manipulaci s ním může spoustu zmrvit) a lidi jej v drtivé většina použivají špatně, včetně zkušených lezců. Sám jsem s GriGri viděl podlahu kvůli chybnému podávání lana. ClickUp naproti tomu snadno zkontroluješ vizuálně, zakládá se jako kyblík a i při nesprávném založení aspoň jako kyblík funguje. Jinak samozřejmě pomůže mít spolehlivého a zkušeného jističe, ale člověk občas holt jde s nějakým začátečníkem, osobně pro tyhle případy s sebou AlpineUp (dvojlanová verze CLickUpu) občas nosím, ačkoliv sám jistím na kyblíku.
JD19:34:07 07.03.2014
odpovědět 
  Blbuvzdorné jistítko existuje!
Nesouhlasim s tim, ze blbuvzdorne jistitko neexistuje. Click Up mam jiz dva roky a opravdu bych rad slysel nekoho, kdo by rekl ze nekdy selhalo anebo by mohlo selhat i pri nespravne manipulaci, samozrejme s originalni karabinou/jediny pripad za 7 let uzivani cliock Up-u s neoriginalni karabinou ze zahranici - vzpriceni zamku v otvoru pro lano znam, ale pad byl stejne brzdeny/. Prave zitra budu testovat Edelrid Mega jul a myslim, ze to bude rovnez stejne dobre, ne-li lepsi.
To co jsi zazila se zemovkou je presne to, co jsem videl mockrat s Gri Gri , s osmou a i s kyblem byt ten je nejlepsi z nich. Nicmene sam jsem malem pustil partaka/ po 30 letech jisteni/ i s kyblem a toto se s Click Upem opravdu stat nemuze.
To co je bezne videt na stenach a skalach uz zde bylo mockrat probrano a byt na mne, jina jistitka bych na stenach nepovolil. Neni to prijemny zazitek na lezce se zlomenou pateri, to mohu potvrdit. To je dany fakt co ja vim. A jeste, vim ze na stenach casto lezou prave zacatecnici a nejake meneni jistice anebo rocni trenovani padu s pneumatikou je dneska v podstate utopie. A take vidim jak oni jisti/sami jsme nebyli asi jini, ale meli jsme oddily a horoskoly ovsem nekomercni, ale hlavne nemeli jsme steny tenkrat/. Ale zemovky jsem take videl s Gri Gri a osmou i u jisticu desitkaru. Toz tak holka.
Martas.20:52:12 07.03.2014
odpovědět 
   Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!
Když pak hodíš info o tom Megajulu, budu rád, když zkusíš slaňování (na to byly nějaký stížnosti), budu ještě radši ;) dík.
m.21:06:53 07.03.2014
odpovědět 
   Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!
s tímto tvrzením bych byl hodně opatrnej :)
Třeba můžeš založit lano obráceně a ono to najednou proti očekávání nezaklikne. Nebo čeho se děsim nejvíce je, že si do něj zakliknu prst :)

Lezení je ať chceš nebo ne, nebezpečný sport a chce to mít bezchybně zvládnutou techniku používání všeho vybavení.
d.21:07:53 07.03.2014
odpovědět 
    Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!
To zalozeni naopak je samozrejme u Cl.Up mozne, ale to si odstranis Partner-checkem/povinnou vzajemnou kontrolou navazani a zalozeni jistitka pred nastupem do cesty/ takze je to na Tobe jako lezci a neni to jen na jisticovi jako v pripade , kdy uz jsi v ceste a doporucuji to pouzivat, byt jsi pro mnohe pak za debila, to ale neres...chces zit zdravy i dal prec.A ten prst tam podle mne nema jak vjet do Click Up ale nevim, nicmene je to jen prst ovsem jak by jsi ho tam chtel nacpat..silou?
Ten Mega jul prubnu az zitra a hodim zde to info.
Martas.11:44:00 08.03.2014
odpovědět 
     Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!
Megajul jsem měl v ruce (tj. cca deset hodin s ním jistil) a za sebe můžu potvrdit jeho blbuvzdornost a jednoduchost. A viděl jsem ve vedlejší cestě jističe, který při chytání tvrdého pádu úplně pustil lano a raději se oběma rukama odrážel od stěny - aniž by to mělo následky na životě či zdraví jištěného. Megajul je trochu náročnější na obsluhu jen ve způsobu manipulace; chce to trochu trpělivosti, než si člověk najde správný grif na podávání lana a spouštění lezce, pak už je to úplně v pohodě. Co do bezpečnosti mi připadá výborný a založit obráceně se prakticky nedá (resp. nedává to žádný smysl a musí se to udělat úmyslně).
Honza15:58:33 09.03.2014
odpovědět 
      Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!
>>>>"jističe s Megajulem", zapomněl jsem napsat.... Jinak by to nedávalo smysl. A rozhodně nechci nikomu tvrdit, že pustit lano kdykoliv při jištění je správný postup - NENÍ!
Honza16:01:11 09.03.2014
odpovědět 
   Re: Blbuvzdorné jistítko existuje!
Na stejném principu jako Click up a Mega jul funguje ještě Mammut smart. Také s ním může dojít ke vzpříčení zámku karabiny. Ale s vhodnou karabinou by k tomu nemělo dojít.

Používám ho a jsem s tím spokojený.

Nevýhoda je trochu jiná manipulace, při podávání i spouštění, ale nemělo by to mít vliv na bezpečnost, pouze neohrabané podávání lana, nebo cukavé slaňování, než se s tím člověk naučí. Mělo by to být podobné jako u edelridu mega jul.
Myk21:40:53 07.03.2014
odpovědět 
  Re: blbuvzdorné jistítko
opacne zalozene GriGri funguje prave pouze jako kyblik. splest se to da ale jsou tam vsude jasne nakresy jak ma vest lano takze neni problem to vzdy zkontrolovat
07:47:41 11.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
Jedině Click Up.. Když jdu lézt s nějakým začátečníkem, nejsem sebevrah abych mu dal kyblík.. stačí někdy sledovat lidi na umělc, jak s kyblíkem pracujou, osobně si z 50% lidi co tam jistí nedokážu představit, že jim do toho lezec spadne.. Každej je tak blbě naučenej n to, že jim lezec oznámí, že nemůže a že si sedne.. až po tomto oznámení většina lidí začne reagovat a to jistítko zablokuje. Myslim, že u některých případů by se lidi ze stěny měli vyhodit a doporučit jim se nejprve naučit držet jistítko. Každej druhej je dneska mistr světa a když ho někdo upozorní na to, že dělá zásadní chybu, tak to schytá v plnej parádě s nadávkama a ve výsledku je za blbce.
L.21:33:38 07.03.2014
odpovědět 
  Re: blbuvzdorné jistítko
Přesně tak...vytesat do kamene...
00:26:46 08.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
blbuvzdorné jistítko-chlap.Může chybovat, ale větší šance že tě udrží. Ale až pujdeš s někým novým, dej si cestu nad žíněnkou, naber si někde v půlce cesty pořádně lana a pak mu do toho na férovku skoč, ať vidíš jak zareaguje. Pokud blbě, dole máš žíněnku a o kus dál dveře, kterýma ho můžeš vyrazit.

jinak doporučuju click up, ale ne někomu to dýl trvá, než se naučí plynule podávat a spouštět. bohužel jsou i tací, co maj i přes obrázek problém zapamatovat si jak se cvaká do karabiny.
Pýtrs11:57:43 08.03.2014
odpovědět 
  Re: blbuvzdorné jistítko
To je úplně jedno, že si to nepamatuje a založí blbě. Pokud si hned od začátku udělá návyk na zkoušku funkčnosti, předejde tím nechtěnému. Založím Click-Up a první, co udělám, je, že ho cvaknu. Podržíš spodní konec, za horní zatáhneš a je zablokováno. Vrátím zpět a teprve pak hlásím, že jistím.
22:27:23 08.03.2014
odpovědět 
   Re: blbuvzdorné jistítko
Anebo se staci podivat na obrazek na jistitku.
07:23:58 09.03.2014
odpovědět 
    Re: blbuvzdorné jistítko
To právě není tak úplně pravda. Když jsi unaven po celodenním lezení, tak chybu uděláš i s piktogramem. Největší chyby se nestávají z neznalosti, že by někdo nevěděl jak jistítko založit, ale z nepozornosti, že ho založí špatně nebo něco přehlédne nebo mu něco nedojde. Tam ti piktogram nepomůže. Ale automatizované škubnutí za lano na kontrolu správnosti založení neselže prakticky nikdy.
08:58:50 09.03.2014
odpovědět 
     Re: blbuvzdorné jistítko
taky zapomeneš, zpravidla u poslední cesty :)
d.20:40:31 09.03.2014
odpovědět 
      Re: blbuvzdorné jistítko
Nejlepší jistítko je Smart
mlok20:52:53 09.03.2014
odpovědět 
       Re: blbuvzdorné jistítko
Nejlepsi jisteni bylo pres telo, nikdo mi tenkrat zemlbabu nedal ani nahodou ((-:
Jinak Mega Jul je fajn, trosku se s nim musi naucit, zacatecnik bude mit vetsi problem s manipulaci, ale seknout by se to po padu melo vzdycky. Trosku se mozna muze to rozjet pri spousteni, kdyz jdes na to blbe. Presto se mi jevi ze Click Up je na vylouceni chyby jistice porad jeste o neco lepsi. Ale Mega Jul je malicky, univerzalnejsi a lepe se po zablokovani zase uvolni. No a slanovani na nem je uplne stejne jako na kyblu a pokud se zalozi jako samoblok je to samozrejme horsi ale take to jede a hlavne v podstate nemuzes projet slanenim, tak si musis vybrat co chces-horsi komfort slaneni anebo mensi bezpecnost. Tuhle univerzalni volbu zatim asi jine jistitko nemelo. Vyzkouseno a schvaleno ((-:
Martas.07:05:22 10.03.2014
odpovědět 
        Re: blbuvzdorné jistítko
Nemůžeš projet slaněním znamená, že nemůžeš na konci nedopatřením vyjet z lan?
honza07:32:52 10.03.2014
odpovědět 
         Re: blbuvzdorné jistítko
Ne, kdykolv to pustis tak se ihned zastavis, pri slaneni to musis tlacit rukou do jine polohy aby jsi jel, jakmile prestanes treba kdyz ti na hlavu spadne kamen...stojis 100%
17:36:52 10.03.2014
odpovědět 
          Re: blbuvzdorné jistítko
Jedu jedu, jsem rozjetej, jednou rukou mi projíždějí konce lana a druhou rukou než stačím zareagovat a pustit tělo jistítka, tak oba konce už jím projížděj jakbysmet. Nemůže se to tak stát?
honza22:37:54 10.03.2014
odpovědět 
           Re: blbuvzdorné jistítko
To záleží, jak daleko máš ruku pod jistítkem.
22:59:01 10.03.2014
odpovědět 
            Re: blbuvzdorné jistítko
Obavam se ze, na projeti koncem lana pri slanovani bude i Mega Jul ne tak 100%. Nicmene zde se vedla puvodne debata o tom, jak si zajistit eliminaci blbosti jistice, coz je neco jineho nez eliminovat vlastni blbost. Tam uz Ti bude muset pomoci jen ten nahore, pokud si tedy nepomuzes sam.
Martas.06:48:14 11.03.2014
odpovědět 
             Re: blbuvzdorné jistítko
Ten nahoře ti po zemovce nepomůže, než se k tobě slaní, přesedne, znovu slaní, tak budeš po zemovce dávno v Pánu. To spíš ti dole by tě měli co nejrychleji začít dávat dohromady.
honza08:15:53 11.03.2014
odpovědět 
              Re: blbuvzdorné jistítko
No to jsi mne spatne pochopil,nedoslo mi , ze kdyz je dnes spolecnost natolik odklonena od viry, ze tezko bezny ctenar pochopi , ze míněním "ten nahore" je myslen prave ten Pán.
Martas.19:19:28 11.03.2014
odpovědět 
               Re: blbuvzdorné jistítko
Však jo, já to taky tak myslel. A abych teda byl úplně polopatickej, tak těmi dole jsem myslel zástupce pekelnejch mocností, kteří si budou brát většinu horolezců po zemovce do parády spíš, než ten nahoře.
honza10:52:45 12.03.2014
odpovědět 
          Re: blbuvzdorné jistítko
to bych úplně netvrdil, záleží jaký máš lano, některý v megajulu jede líp, jiný hůř,
ale hlavně záleží na tom jak manipuluješ jistítkem aby jsi slaňoval. při hlavním způsobu (naklánění jistítka rukou nebo páčením zobáčkem presa cvaklým v malém očku) na slaňování nemá spodní ruka co drží lano zásadní vliv
projetí lana jistítkem u megajulu rozhodně možné JE
11:25:42 11.03.2014
odpovědět 
           Re: blbuvzdorné jistítko
tim myslim při slaňování. na jištění na umělce je to furt bezkonkurenční věc.
11:27:02 11.03.2014
odpovědět 
 Re: blbuvzdorné jistítko
megajul
click-up
a hlavně osvědčený a nejlépe stálý jistič
http://www.zbozi.cz/vyrobek/jistic-sez-1f-pr-61-b-6a/
09:21:50 10.03.2014
odpovědět 
  Re: Edelrid Mega Jul
Ahoj, měl bych dotaz na lidi co vlastní Mega Jul. Jak se jistítko chová v případě přetočení HMS karabiny a zachycení pádu, kdy by se pojistka zámku dostala do onoho výřezu, kde se normálně zasekne horní oblouk karabiny? Blokuje, neblokuje? Používáte originál karabinu s drátěnou příčkou proti přetočení, nebo normální HMS?
Není zde stejný problém jako u Mammut Smart viz článek: http://www.lezec.cz/ clanky.php?key=8951 (jedna mezera)
Aleš09:12:49 12.03.2014
odpovědět 
   Re: Edelrid Mega Jul
Mám dotaz na to jak funguje Click up a i ten Mega Jul s tlustším lanem?
Zkoušel jsem Clik up jednou na stěně se starším lanem průměr původně cca 10, aktuálně tak 11 možná i trochu víc. A Click up prakticky vůbec nešel povolit...prostě to nešlo. Takže na lezení naprosto nemožné. A Mega jul jsme neměl v ruce.. Fakt je, že ani gri gri 2 se nechytlo. A to ani na 10 lano. Takže osma nebo nějakej kyblík, či podobná brzda. Tam ale zase pokud spolulezec nacvičuje a v cestě visí...20, 30 min. i víc tak kyblíky jsou na houby.
Máča10:11:44 12.03.2014
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Padání 2024
 Databáze cest:
Všechny cesty (174606)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Osia škára 6+ Beckov
Big 5.11b Moose Mountain
Seeping Strenght 5.11c Moose Mountain
Thunder Struck 5.11a Moose Mountain
Fine Line 5.10c Moose Mountain
Nově komentované:
Tlačenka 7A+ Sklárna Jih
Modeman 7A Viklany
Cíba S Vócou 7B Sklárna Jih
Neznámá 2 4 Branické Skály
Fikar 6A+ Viklany

 Nově v diskusi:
HLEDÁTE LEGÁLNÍ NEBANKOVNÍ PŮJČKU? | Re: Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Re: NABÍZÍM VŠECHNY TYPY PŮJČEK | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | anketu vytvářel hotentot? | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Ztráta klíčů |

 Nové komentáře:
Re: Bouldery | Re: Bouldery | Unbelievable | Re: obdivuhodný počin | Re: obdivuhodný počin | Re: 8c | Re: Obsah? | 8c | obdivuhodný počin | Re: Bouldery |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (93)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Boulder Na pláni (34)
Vyšel průvodce Adršpach I. (33)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (17)
Valná hromada ČHS 2024 (13)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (11)
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret (9)
ZykyCup (9)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (7)

 Nově v inzerci:
NAFUKOVACÍ KARIMATIKA KLYMIT INSULATED STATIC V LITE | Parťák na hory,kolo,lezení | Arcteryx | Osprey Variant 37 + 10 | Rokytnice/J. St-Pá | Bor bouldering průvodce | Lezečky OCÚN JETT LU, vel. 38 | Ahoj | Statická a dynamická lana | parťačku na skály |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 560 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 565 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 611 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 541 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.